איך יוצרים סרטון פרופיל

איך יוצרים סרטון פרופיל

מאת Babysits
4 מינ׳ קרא

הידעת שבנוסף לתמונת הפרופיל שלך תוכל/י גם להעלות סרטון פרופיל בפלטפורמת Babtsits? אפשרות זו מסייעת להגדיל את הנראות שלך, תוך שהיא נותנת לך סיכוי גדול יותר למצוא עבודה כבייביסיטר או למצוא בייביסיטר מתאימ/ה לילד שלך. חשוב שתנצל/י את אפשרות זו. זו הסיבה שאנו רוצים לספק לכם כמה עצות שימושיות להכנת סרטון הפרופיל הטוב ביותר ולהגדלת הסיכוי שלכם להיבחר!

זה יותר נפוץ שאנשים מעלים את תמונת הפרופיל שלהם, עם זאת, על ידי העלאת סרטון פרופיל את/ה יכול/ה להוסיף ערך לפרופיל שלך. לעתים קרובות בייביסיטר נוטים יותר להעלות סרטון, אך הוא יכול להוות כלי שימושי גם להורים. באופן כללי, זה משמש כדי להפוך את עצמך ליותר ידוע/ה, כך שיאפשר למשתמש לדעת מי את/ה ולמה עליו לבחור בך.

זכור/זכרי כי תוכל/י להעלות רק סרטון פרופיל דרך האפליקציה ולא באמצעות האתר
להורדת האפליקציה שלנו לחץ למטה:

חנות אפליקציות
גוגל Play

כיצד תוכלו ליצור את סרטון הפרופיל הטוב ביותר? עקבו אחר הטיפים שלנו על מנת לא לטעות ולהגדיל את הסיכויים שלכם לקבל עבודה או למצוא בייביסיטר:

בחרו את הרקע הנכון

קודם כל, עליך להקליט את הווידאו באזור מואר. כמו בתמונות פרופיל, עדיף להימנע מרקעים כהים שכן עדיפה תאורה טובה על מנת להראות את פניך בצורה ברורה. זה אפילו טוב יותר כאשר את/ה משתמש/ת בתאורה קדמית מכיוון שהוא מצמצם צללים. חשוב גם לבחור את הרקע הנכון מבחינת רעש. נסה/י להתרחק מאזורים בהם יש מוזיקה, טלוויזיה או ילדים שמשחקים ברקע. אין דבר גרוע יותר מסרטון שקשה לשמוע אותו, את/ה לא מסכימ/ה?

לבשו בגדים מתאימים וודאו שאתם נראים טבעיים

מומלץ להתלבש כראוי לסרטון, לחשוב מה היית לובש/ת לראיון. חשוב לקחת בחשבון שאם את/ה בייביסיטר את/ה עומד/ת להתמודד עם משפחות, לכן עליך להיראות מכובד/ת. הימנע/י מחולצות שעליהן מילים או ציורים פוגעניים. הימנע/י ממסננים על הפנים שלך או אפילו על הקול שלך. הצגת גרסה מטעה של עצמך אינה מושכת.

השתמשו בכל הזמן שלכם לרשותכם

הסרטון הוא 40 שניות, אם את/ה חושב/ת על זה, זה לא הרבה. אנו ממליצים בחום לנצל את הזמן הקצר הזה כדי להציג את עצמך ולהדגיש את הסיבות העיקריות מדוע עליך להיבחר כמועמד/ת פוטנציאלי/ת. בעת הקלטת הסרטון חשוב שהפנים שלך יהיו בחזית ללא הפרעות מאחורייך. לא לכלול בסרטון חברים, משפחה ואפילו חיות מחמד מכיוון שזה יכול להיראות לא מקצועי. אחרון חביב אל תשכח/י לחייך, זה ייתן לך נקודות זכות נוספות, במיוחד אם את/ה בייביסיטר. סביר יותר שמשפחה בוחרת מישהו שנראה בטוח וידידותי.

בחרו את המילים הנכונות

מה לומר במהלך 40 השניות האלה? מלבד אמירת שמך וגילך, עליך למשוך את תשומת ליבם. תוכל/י למשל להשיב על שאלות אלו ולהשתמש בתשובות בסרטון הפרופיל:

בייביסיטר :
למה את/ה אוהב לעבוד עם ילדים?
מהי המיומנות הרכה הטובה ביותר שלך?
למה שיבחרו בך?

הורים :
למה אתם מחפשים בייביסיטר?
מהן המשימות העיקריות שאתם צריכים?
למה שיפנו אליכם?

אל תשכח/י להגיד "תודה" ולחייך! עדיף לא לחזור על אותן מילים בדיוק כמו תיאור הפרופיל שלך, אלא להשתמש בסרטון כדי לבטא את האישיות שלך.
באופן כללי, נסה/י להישמע חיובי/ת ולהימנע ממשפטים כמו "אני צריכ/ה למצוא עבודה בקרוב". בזמן שאת/ה מדבר/ת, שימ/י לב לעוצמת הקול שלך : חשוב לא לצעוק, אך חשוב לא פחות לא לדבר בשקט מדי כיוון שאנשים לא יכולים לשמוע אותך. אחרון חביב נסה/י לא לדבר מהר מדי או לאט מדי.


תמיד תוכל/י להתאמן לפני העלאת הגרסה הסופית של סרטון הפרופיל שלך. תוכל/י גם לצפות בסרטון זה כדי לעזור לך בעת הקלטת הסרטון:

למה את/ה מחכה? הירשמ/י עכשיו ומצא/י את הבייביסיטר המושלמ/ת או את עבודה כבייביסיטר בזכות סרטון הפרופיל החדש שלך!

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם