איך ליצור קורות חיים או פרופיל נהדר לבייביסיטר

איך ליצור קורות חיים או פרופיל נהדר לבייביסיטר

מאת Babysits
3 מינ׳ קרא

בBabysits תוכלו ליצור פרופיל עם כל המידע הדרוש שמשפחה מחפשת בבייביסיטר. האם אתה יודע כיצד ליצור את הפרופיל הטוב ביותר ב- Babysits? בדקו את האינפוגרפיקה והטיפים שלהלן שיעזרו לך לשפר את פרופיל הBabysits שלך, או את קורות החיים שלכם באופן כללי!

פרופיל הבייביסיטר/יסודות קורות החיים:

הורים בדרך כלל יתעניינו בפרופיל או קורות חיים של בייביסיטר שנראה טוב ומלא יותר, אז וודאו כי שלכם בולט מההמון! מהם כללי הזהב לפרופיל מצליח? בצע את השלבים הקלים הבאים:

how to find a job as babysitter

מוטיבציה וניסיון

הורים מקדישים תשומת לב רבה לקטע המוטיבציה מכיוון שהם יכולים ללמוד הכי הרבה על הבייביסיטר.

אם הוא ארוך מדי, ההורה רשאי לקרוא רק את השורות הראשונות. מצד שני, זה קצר מדי, אתם מסתכנים שלא סיפקתם מספיק מידע. לכן, נסו למצוא את האמצע המסביר בתמציתיות מי אתם, מה אתם עושים ומה אתם מציעים.

שימו את עצמכם בנעליים של ההורים. הדרישות שלהם הן לעתים קרובות ספציפיות, כגון: "אני מחפש בייביסיטר שיכול להסיע את בני לבית הספר ולאסוף אותו, כל יום". מה הדבר הראשון שמושך את עינך?

  • להסיע את בני
  • כל יום

הם מחפשים מישהו שיש לו רישיון נהיגה וזמין כל יום. לכן, אם יש דברים ספציפיים שאתה יכול להציע למשפחות טוב לציין אותם מיד.

דברים שכדאי לכלול במוטיבציה של בייביסיטר:

  • ראשית הציגו את עצמכם על ידי ציון שמכם ומי אתם. האם את/ה מחפש/ת עבודה כבייביסיטר, מטפל/ת או מחנכ/ת?

  • ציינ/י אם יש לך כבר ניסיון עם ילדים או בייביסיטר. זה נותן לך יותר נקודות מכיוון שתמיד תוכל לבקש מהאנשים שעבדת איתם בעבר לתת לך המלצה.

  • ציינ/י מה את/ה יכול להציע : שפות שונות, רישיון נהיגה, תעודת עזרה ראשונה, בייביסיטר מרחוק וכו׳ תמיד עדיף לצפות את צרכי המשפחה על ידי הצעת כישוריך.

  • זמינות- זה טוב להיות גמיש/ה, אבל אם יש לך התחייבויות שלא ניתן לשנות יהיה טוב לציין אותן. עם זאת, כתוב/כתבי את הזמינות בפועל, כגון "אני זמינ/ה כל בוקר לאסוף את ילדיך בבית הספר", במקום "אני לא זמינ/ה אחר הצהריים".

דברים שכדאי להימנע בחיפוש עבודה כבייביסיטר

  • נסה/נסי להימנע מביטויים כגון "אני מחפש/ת עבודה בדחיפות". למרות שהבקשה שלך כנה, היא לא נשמעת טוב לעתים קרובות. במקום אפשר לכתוב לדוגמא: "יש לי הרבה זמן פנוי לבלות עם הילדים שלך, אני יכול/ה לענות על הצרכים שלך בקלות".

  • אם אין לך ניסיון עם ילדים, אל תגיד/י את זה במפורש. אם דאגת למשל לאחים או לבני דודים צעירים יותר, זה עדיין טוב. אחרת, עיין כמה חשוב הטיפול בילדים.

  • אל תשקר/י כי השקרים יובילו לאסון. לדוגמה, אם אין לך מכונית, כתוב שיש לך רק רישיון נהיגה או שההליכה אינה מהווה בעיה עבורך. נסה/נסי להיות כנה ככל האפשר.

לפניכם אינפוגרפיקה המסכמת מה לכתוב ולא לכתוב בפרופיל בייביסיטר או בקורות חיים.
how to write a Babysitter description

עם פרופיל איכותי, קל למצוא עבודת בייביסיטר מצוינת דרך Babysits. הקפידו לפרסם את כישורי הבייביסיטר שלך באמצעות תיאור, המלצות והביקורות שלך, ואל תשכחו להגדיל את הנראות שלך באמצעות מערכת התגים!

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם