עזרו לאיכות הסביבה

עזרו לאיכות הסביבה

מאת Babysits
3 מינ׳ קרא

פעם יום כדור הארץ היה הדרך שלנו לדאוג לכוכב הלכת שלנו ולהיות אדיב במיוחד לסביבה. כיום, שהמדע והנתונים מוכיחים כיצד להתנהגויות שלנו יכולה להיות השפעה מזיקה ביותר, יום כדור הארץ הוא כיום תרגול יומיומי במודעות.

לא רק למבוגרים, אלא גם לילדים יש השפעה עצומה על המודעות ועל אורח חיים ידידותי לסביבה. קרוב לחצי מיליון בני נוער ברחבי העולם נקטו פעולות בנושא שינויי אקלים באמצעות תוכניות מענקים קטנות ופרויקטים בבתיהם, בבתי הספר ובקהילותיהם, כך נוצרה תוכנית הפיתוח של האו"ם. עם כל כך הרבה הזדמנויות להשפיע, אולי עדיין יש כאלה ששואלים מה הם יכולים לעשות כדי להפוך ליותר אקולוגיים בחיי היומיום שלהם. יותר טוב, איך אפשר להפוך את זה לחוויה מהנה לילדים? Babysits יצרה רשימה של רעיונות פשוטים אך מהנים כדי לגרום לילדים שלכם להתרגש מלעזור לכדור הארץ להישאר ירוק!

לרכב על אופניים לבית הספר או לעבודה ?

לא רק שאופניים לא משחררים פליטת פחמן, הם טובים לבריאות הלב וכלי הדם. ילדים בוחרים לעתים קרובות להישאר בפנים כדי לשחק במכשירי האלקטרוניקה שלהם, אך פעילות גופנית עדיין צריכה להיות בעדיפות יומית.

לשתול פירות וירקות בעצמכם ?

גידול מזון משלך יכול ללמד ילדים על מחזור החיים וכיצד לטפל באורגניזם חי. דרך ללמד אותם לגדל משהו מזרע, יכול גם לעזור לילדים לפתח מערכת יחסים עם הצמח וללמוד אחריות על יצורים חיים אחרים.

לכבות את המים בזמן צחצוח השיניים ?

אתה יכול לחסוך קרוב ל -3,000 ליטרים של מים בשנה עם השינוי הזעיר הזה!

לכבות את האורות כשאתם לא בחדר ?

כיבוי האורות יכול לעזור לחסוך באנרגיה וכסף. אפשר להפוך את זה למשחק, בכל פעם שילדך מוצא אור בחדר ריק, אתה שם אגורה/שקל בצנצנת!

לאסוף אשפה כשאת/ה רואה אותה ?

צאו לטיול אשפה ובקשו מילדיכם להיות קפטן נקי ועל כל פיסת אשפה שיאספו, הם יקבל מדבקה לשכמייה שלהם.

הכינו מלאכת יד/צעצועים עם שאריות פריטים ✂️

בקשו מהילדים לשים את כובעי היצירה שלהם! מה הם יכולים ליצור עם שאריות פריטים? בדקו את הרעיונות שלנו בנושאעשה-זאת-בעצמך

יש לכם יום צמחוני ?

על פי רשת Earth Day, אם ארה"ב כולה לא הייתה אוכלת בשר או גבינה רק ליום אחד בשבוע, זה יהיה שווה ערך לא נסיעה של 91 מיליארד מייל - או הורדת 7.6 מיליון מכוניות מהכביש. למדו את עצמיכם ואת ילדיכם על ההשפעות של אכילת בשר. בקשו מילדיכם ליצור שמות חדשים למאכלים צמחוניים וליצור "תפריט" במטבח.

לשתול עץ בעצמכם ?

זוהי ההזדמנות המושלמת להסביר מדוע עצים חשובים לנו כבני אדם וכיצד ניתן לטפח את הכדור שלנו.

למחזר ♻️

אתה יכול ליצור מסכה או שכמייה שילדך יכול ללבוש בזמן המיחזור ואתה יכול ליצור שם של גיבור על - Recycle Girl!

אל תשתמשו בשקיות ניילון ?️

לימוד ילדים להשתמש בשקיות רב פעמיות בגיל צעיר הוא הצעד הראשון לתודעתם הסביבתית. אתה יכול להשיג אחד עם תמונה או ביטוי מועדף כך שילדך ירצה להביא אותו לכל מקום, אז לא תצטרך לזכור!

בואו נודה בזה: ילדים משכפלים את הדברים שאנחנו עושים. לימוד ילדים על הפלנטה שלנו והסביבה היא דרך משמעותית לגרום להם לכבד את הטבע. ההתייחסות לטביעת הרגל הפחמנית שלנו היא חיונית למערכת האקולוגית שלנו, וככל שהם לומדים כיצד להשתמש בפחות, כך ייטב. גם אם אין לכם הרבה ניסיון ידידותי לסביבה, אתם עדיין יכולים ללמד את הילד את היסודות בזמן שאתם לומדים ממש לצידם.

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם