אמא אדמה ושינויי אקלים ויצירת עשה-זאת-בעצמך

אמא אדמה ושינויי אקלים ויצירת עשה-זאת-בעצמך

מאת Babysits
5 מינ׳ קרא

האם אתם מחפשים פעילות מהנה לילדים שעוזרת גם לפתח את הלך הרוח האקולוגי שלהם ואת אהבתם לאמא אדמה? לאחר מכן, יש לנו את המלאכה המושלמת עבורך! את/ה יכול/ה להכין את מלאכת האם אדמה זו על ידי ביצוע השלבים הפשוטים הבאים.

היי! אני אמא אדמה.
אני אוהבת לטפל באוקיינוסים, צמחים, בעלי חיים ובני אדם. אבל התחביב האהוב עלי הוא חינוך ילדים ברחבי העולם!
לרוע המזל, אני מרגישה בחילה בזמן האחרון. שינויי אקלים, כריתת יערות, גזי חממה... פעם הייתי כוכב הלכת הכי מגניב בגלקסיה, מלאת אנרגיה, אבל כבר לא.
האם תעזור לי?

רוצה לקבל את ההשראה של הילדים לעזור לאמא אדמה?לחצ/י כאן כדי להקריא להם מכתב מאמא אדמה! ילדים יקרים, אני רוצה להציג את עצמי, אני גברת אמא אדמה. אני חיה יחד עם כוכבי לכת אחרים וכוכבים במקום שקט מאוד ביקום, אבל אני חייבת להודות שחיי אינם משעממים כלל. למעשה, אני הכוכב הלכת שעובדת הכי קשה בגלקסיה, הודות לעובדה שאני מלאת חיים ואנרגיה. אתם כבר מכירים את החברים הכי טובים שלי, השמש והירח. ידידתי הטובה והמוארת השמש פועלת כל יום כך שיהיה לי אור וחום, בלעדיה חיי יהיו אפלים ועצובים. חברי הירח תמיד מלווה אותי כשהשמש חולפת, הוא מטפל בי לאורך כל הלילה, הוא קסום ומסתורי. הירח גורם לנו לחלום חלומות מתוקים בזמן שאנו ישנים, והוא גם אחראי על הגשמת חלומותינו כאשר אנו עושים את הדבר הנכון. מצד שני, אני עובדת יום ולילה, אני אף פעם לא נחה! יש לי יצורים חיים רבים לטפל בהם, מן החיות הקטנות ביותר ועד הגדולות ביותר. אני גם דואגת לנהרות ואוקיינוסים, עצים ופרחים. אבל התשוקה האמיתית שלי היא לטפל בכל הילדים שחיים ביבשות שלי. ואתם תוהים, מדוע זו התשוקה של אמא אדמה? התשובה ברורה, כי זה סופר כיף! ילדים הם היצורים החיים האהובים עלי, כי הם יצירתיים כמו היקום, והם מלאים באנרגיה כמוני! ילדים הם היצורים הסקרנים ביותר המאכלסים אותי, ואני מקור ידע בלתי נדלה, ולכן התחביב האהוב עלי הוא חינוך ילדים. מלבד תשוקות ותחביבים, יש לי גם אחריות אינסופית. טיפול בכל אחת מהיצורים החיים המאכלסים אותי היא משימה לא פשוטה ודורשת הרבה משמעת ומחויבות. בזמן האחרון אני מרגישה חלשה, וזה מדאיג אותי, מכיוון שמעולם לא הייתי חולה מזה מיליוני שנים. גלקסיות, כוכבי לכת ובני אדם הבינו שאין לי עוד הרבה חיים ואנרגיה, ושבריאותי מתדרדרת. והאמת שהם צודקים, האנשים המאכלסים אותי אינם מודעים לנזק שהם גורמים לי. הם כורתים את העצים שלי, ממלאים את הים שלי בפלסטיק ומתעללים בחיות שלי. לכן אני צריכה ליצור איתכם קשר, כי אתם העתיד, ואני יודעת שאתם הולכים לדאוג לי, כי אני אלמד אותכם איך לעשות את זה! זכרו שהתשוקה שלי היא אתם, ותמיד אשתף אותכם בכל סודותיי.

פרויקט מלאכת עשה-זאת-בעצמך זה מתאים לילדים בכל גיל ומהווה דרך מהנה וייחודית לקשט את החדר שלהם. זהו גם פרויקט מושלם לביצוע בבייביסיטר!

כדי ליצור את פרויקט המלאכה צריך:

(הדפס/י את הקבצים כאן)

  • מספריים
  • דֶבֶק
  • פלסטר
  • טושים צבעוניים
  • מחרוזת
  • נייר לחיתוך ליצירת הידיים והרגליים.

שלב 1
בעזרת המספריים גזרו את שתי אמא אדמה. שלב זה צריך להיעשות בהשגחת מבוגר. לאחר מכן, גוזרים את מד החום והלב.

אמא אדמה עשה-זאת-בעצמך

שלב 2
עכשיו, הגיע הזמן ליהנות מצביעה מהנה! צבעו את שני אמות האדמה. השתמשנו בצבעים כחולים וירוקים בהירים יותר לאמא אדמה המאושרת והבריאה. מצד שני, עבור אמא אדמה העצובה והחולה השתמשנו בצבעים עמומים יותר. צבענו את מד החום באדום עמוק, כדי לייצג התחממות כדור הארץ. לאחר מכן, צבעו את הלב בכל צבע שאתם מעדיפים וסיימתם!

אמא אדמה עשה-זאת-בעצמך

שלב 3
הגיע הזמן ליצור את הידיים והרגליים. השתמשנו בנייר בצבע כחול וירוק, אבל אתם יכולים להשתמש בכל צבע שאתם מעדיפים! אם אין נייר צבעוני אפשר להשתמש בטושים כדי לצבוע אותם. לשם כך גוזרים 4 רצועות נייר באורך של כ -15 ס"מ.

לאחר שגזרתם את 4 רצועות הנייר, קפלו אותן קדימה ואחורה ליצירת אפקט אקורדיון.

אמא אדמה עשה-זאת-בעצמך

שלב 4
הדביקו את הידיים והרגליים לשני אם אדמות. לאחר מכן, תוכלו להדביק את החוט לאמא אדמה כך שתוכלו לתלות אותם. לאחר מכן הדביקו את הלב לאדמה המאושרת ואת מד החום לאדמה העצובה. לבסוף, אתם יכולים להוסיף את הפלסטר כנגיעה לאמא האדמה החולה, כסמל המרפא את פצעי אמא אדמה.

אמא אדמה עשה-זאת-בעצמך

אנו מקווים שאהבתם את עשה-זאת-בעצמך כדור-הארץ שלנו! אם עשיתם את ה-עשה-זאת-בעצמך, נשמח לראות אותו!

מחפשים עוד פעילויות עשה-זאת-בעצמך בנושא אקלים? בדקו כאן עוד ניסויים מדעיים ועוד פעילויות ו- עשה-זאת בעצמך

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם