כיצד לנהל בייביסיטר מרובה ילדים

כיצד לנהל בייביסיטר מרובה ילדים

מאת Babysits
5 מינ׳ קרא

למרות שמשפחות בימינו הולכות וקטנות, עדיין מקובל שלמשפחה יש יותר מילד אחד. משפחות אלו מחפשות לעתים קרובות בייביסיטר שיעזרו להן לקחת פסק זמן מחיי המשפחה העמוסים שלהן. אבל איך את/ה מטפל/ת במספר ילדים בו זמנית?

טיפים שיעזרו לכם לשמור על מספר ילדים בו זמנית

עבודה כבייביסיטר היא העבודה הטובה ביותר בעולם: את/ה מנהל/ת את שעותיך באופן עצמאי ויש לך את ההזדמנות להרוויח כסף על ידי עבודה של שעות רבות ככל שאת/ה זמינ/ה.

עם זאת, כל עבודת בייביסיטר שונה. זה יכול להיות מכמה סיבות: גילאי הילד(ים), אישיותו של הילד, חוקי המשפחה ועוד. אבל, אחת הדרכים המשמעותיות שבהן עבודות בייביסיטר יכולות להיות שונות היא מספר הילדים שאת/ה מטפל/ת בהם.

באופן טבעי, למשפחות מסוימות יש רק ילד אחד ולאחרות יש שניים, שלושה, ארבעה או יותר! אבל ידיים נוספות במקרה זה פירושן טיפול נוסף. בייביסיטר למספר ילדים בו זמנית בהחלט יכול להיות אתגר.

למרבה המזל, אנחנו כאן כדי לעזור. להלן מספר טיפים שיעזרו לך לנהל טיפול של יותר מילד אחד בו זמנית:

Tips to babysit multiple children

1. הכינו פעילויות

בחר/י פעילויות המאפשרות לך לשלוט במצב, כגון צביעה או קריאת ספר. חשוב במיוחד על פעילויות שקל לבצע עם קבוצה גדולה יותר! לדוגמה, דמיינ/י שאת/ה משחק/ת דמקה עם 3 אנשים. בסופו של דבר, מישהו יישאר בחוץ וכנראה ישתעמם...אז, תכננ/י מראש ותכינ/י פעילויות קבוצתיות נהדרות. אפילו בישול יכול להיות רעיון: אפשר ליצור צורות מהנות עם פירות וירקות.

רוב ה-עשה-זאת-בעצמך שלנו יכולים להיות אופציות מצוינות, מכיוון שכל אחד יכול ליצור יצירה אמנותית משלו, או לעבוד יחד כצוות כדי ליצור יצירת מופת!

2. להבהיר הכל עם המשפחה מבעוד מועד

לפני העבודה כבייביסיטר, חשוב להכיר את חוקי הבית. להלן מספר עצות שימושיות במיוחד בעת בייביסיטר למספר ילדים בבת אחת:

בקשו מההורים להכין רשימה אפשרית של דברים שאסור לעשות. לפעמים, ילדים בגילאים שונים עשויים להיות רשאים לעשות דברים שונים. חשוב שתדע/י זאת ותוכל/י לעקוב באופן ברור אחר הכללים והמבנה הכללי של המשפחה. ההורים עשויים שלא לשמוח לשמוע אם לא תעקבו אחר החוקים והמבנה שלהם, והילדים עלולים להתסכן. (כדוגמה, אולי אח גדול רשאי להשתמש במספריים, אך ילד צעיר יותר במשפחה אינו בגלל שהם צעירים מכדי להשתמש בהם בבטחה).

הקפד/י לשאול גם מה המחלוקות העיקריות שיש לילדים לפעמים. זה נורמלי שאחים נלחמים, אבל טוב להיות מוכן לזה. דע/י על מה הם עשויים להתווכח וקבל/י כמה עצות מההורים כיצד לפזר את המצב.

Children playing outside

3. חלק/י את תשומת ליבך באופן שווה

ילדים (ומבוגרים) לא אוהבים להרגיש מנודים. אז וודא/י שאת/ה לא משחק/ת מועדפים ותנ/י לכל הילדים תשומת לב שווה. להמציא פעילויות שקל לבצע עם קבוצה גדולה היא דרך חיובית להבטיח זאת.

עוד כמה טיפים מועילים:
אם הם נלחמים, נסה/י להיות אובייקטיבי. התמודד/י עם המצב על ידי קודם כל לקחת אותם הצידה, ואז תוכל/י להפגיש אותם כדי לנסות ולפתור את הריב באמצעות דיאלוג.

ייתכן שיהיה עליך להשקיע יותר זמן בטיפול בילדים קטנים יותר. נסה/י לערב ילדים גדולים יותר. אם את/ה מטפלים בילדים קטנים יותר, ייתכן שהם יזדקקו לעזרה נוספת בכל הנוגע להתלבשות, לאכול ועוד. זה עשוי לגרום לך להשקיע בהם יותר זמן ותשומת לב. עם זאת, מעורבות של ילדים גדולים יותר על ידי עזרה יכולה לאפשר לך לחלק את תשומת ליבך באופן שווה יותר. יחד עם זאת, זה יכול לגרום לילדים הגדולים להרגיש חשובים. הקפד/י ליידע אותם שאת/ה מעריכ/ה את עזרתם ולאחר מכן בסס/י את מערכת היחסים שלך עוד יותר כשאת/ה מזכיר/ה להם כמה אכפת לך, בין אם את/ה מקדיש/ה יותר זמן לעזור לאח הקטן או לא.

Brothers

4. אל תציע/י יותר מדי שירותים נוספים

להבין את הגבולות שלך. טיפול במספר ילדים בו זמנית יכול להיות אתגר מספיק בפני עצמו, לפני ביצוע משימות נוספות כגון ניקיון הבית או כביסה.

הקפד/י לאמוד את רמת תשומת הלב שלך הדרושה לך על מנת לטפל בילדים, ולאחר מכן תוכל/י לשקול להציע שירותים נוספים.

זה תמיד משהו שאת/ה יכול/ה לדון בו יותר ולבדוק עם ההורים, אבל בסופו של יום, העדיפות העליונה שלך היא בייביסיטר לילדים.

עזרה בשיעורי בית בדרך כלל יכולה להיות משימה נוספת קיימת להציע, מכיוון שהיא באופן כללי מעסיקה לפחות ילד אחד. בינתיים, את/ה תמיד יכול/ה לתת לילדים אחרים משימות מהנות כגון דפי הצביעה האלה כדי להעסיק אותם.

5. משא ומתן על השכר

הסכום שאת/ה דורש/ת משתנה בהתאם לכמה ילדים שאת/ה צריכ/ה לשמור עליהם. המאמצים שלך מוכפלים גם אם כמות הזמן זהה, לכן חשוב לבקש קצת יותר מהרגיל. אם את/ה זקוק/ה לעזרה בקביעת שיעור מחיר הבייביסיטר, תסתכל/י על אחד ממאמרי תעריפי הבייביסיטר שלנו!

Babysitter

אנו מקווים שהטיפים הללו ישפרו את חווית הבייביסיטר שלך! מוכנ/ה להתחיל לחפש עבודה ב-בייביסיטר, (לילד אחד או לילדים מרובים)? למה לא להירשם ולחפש?

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם