לסמוך על הבייביסיטר שלך

לסמוך על הבייביסיטר שלך

מאת Babysits
3 מינ׳ קרא

השעה להשאיר את ילדיכם בפעם הראשונה אצל הבייביסיטר יכולה להיות מרתיעה להפליא עבור כל הורה. בדקו את הטיפים הבאים שיעזרו לתהליך הזה לעבור בצורה חלקה הן עבורכם והן עבור הילדים!

מצאו בייביסיטר שאתם סומכים עליו ומכירים אותו

בעת שימוש Babysits, בחרו וצרו קשר עם אנשים עם פרופילים מפורטים הכוללים תמונת פרופיל ווידאו; פרופילים מקיפים הרבה יותר אמינים. בדקו את הפרופילים בדברים כגון אישורים, ניסיון, אישורים או המלצות. יתר על כן, שאלו אותם שאלות כדי לברר כיצד הם יתאימו לערכי המשפחה שלכם. אל תפחדו לשאול את הבייביסיטר הפוטנציאלי יותר מדי שאלות. אם ישנה רצינות לגבי התפקיד, הוא/היא ישמחו להתחייב לענות על שאלותיכם. לאחר הקשר הראשוני בפלטפורמת ההודעות Babysits, ניתן לתאם שיחת טלפון או פגישה פנים מול פנים במרחב הציבורי. זה יאפשר לכם להבין טוב יותר כיצד הבייביסיטר והאם הוא/היא ההתאמה המושלמת למשפחתיכם.

הודיעו לילדים מראש

הודיעו לילדיכם מוקדם ככל האפשר כאשר שכרתם בייביסיטר. זה לא מדובר לעתים קרובות, אבל גם ילדים צריכים זמן להתכונן! חשבו אולי כדאי לקחת את הילדים איתכם לפגוש את הבייביסיטר לפני פגישת הבייביסיטר. ההיכרות תאפשר לילדים להיות בנוח ביום המפגש עם הבייביסיטר. עודדו את הילדים להתרגש מהבייביסיטר והדגישו כמה כיף יהיה להם!

בקשו מהבייביסיטר להתחיל מוקדם

ביום מינוי הבייביסיטר, הזמינו את הבייביסיטר להגיע לבית שעה עד שעתיים לפני תחילת המשמרת. זה יאפשר לילדיכם להיות נוחים עם הבייביסיטר החדש/ה. עודדו את המטפל/ת החדש/ה וילדיכם ליצור אינטראקציה זה עם זה בזמן שאתם נמצא בקרבת מקום. זכרו שבניית מערכות יחסים לוקחת זמן אז אל תכפו יותר מדי! פעילות מהנה תסיח את דעתם של הילדים ויקל עליכם ביציאה מהבית.

מצבי חירום

מצבי חירום אינם מתרחשים לעיתים קרובות במיוחד, אולם חובה שהבייביסיטר יהיה מוכן להתמודד עם מקרה חירום במידה ויתעורר כזה. שוחחו עם בייביסיטר מה עליהם לעשות במקרה של מצבים מסוימים. כתבו רשימה של מספרי איש קשר לשעת חירום והסבירו לבייביסיטר מתי יש להשתמש בכל מספר. שיקלו לכלול את מספר שירותי החירום, מספר הטלפון שלכם והוריכם או מספר טלפון חירום אחר ברשימה.

ספקו מידע ומשאבים

למשפחות שונות יש חוקי בית שונים. הקפידו להסביר בבירור את חוקי הבית שלכם ואת כל ההוראות המיוחדות לבייביסיטר. כדאי לערוך הסכמים לגבי השימוש בחפצי בית כך שהבייביסיטר תדע בדיוק במה מותר להשתמש. כמו כן, אל תשכחו להראות לבייביסיטר היכן האפשר למצוא את כל החומרים הדרושים לצורך הטיפול בילדים(למשל חיתולים, מוצצים וכו'). הקפידו לספק לבייביסיטר את שגרת היומיום של ילדיכם, הצעצועים האהובים על ילדיכם וכל ציוד המזון והשתייה הדרוש.

בנוסף, הבהירו את הציפיות והגבולות שלכם הן לילדיכם והן לבייביסיטר. הילדים צריכים להבין שהחוקים לא משתנים רק בגלל שאתם לא בבית.

אל תתגנבו

ביציאה מהבית, הקפידו להיפרד מילדיכם. אי עשייה זו עלולה לגרום לילד לחרדות ולדאוג לאן הלכתם. כשאתם נפרדים, חייכו ותנו לכל ילד חיבוק. הישארו רגועים והסבירו כי תחזרו מאוחר יותר.


האם אתם מוכנים לעשות את הצעד הבא ולמצוא בייביסיטר לילדים שלכם? השתמשו בBabysits כדי למצוא מטפל/ת או בייביסיטר עוד היום!

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם