Babysits וקריבו

Babysits וקריבו

מאת Babysits
4 מינ׳ קרא

הורים, משפחות ואנשים בכלל ברחבי העולם עושים עבודה מצוינת בהתאם להנחיות להתרחקות חברתית וסגר עצמי, ומתמודדים עם הסיטואציות והאתגרים החדשים שעולים בשל כך. עם זאת, זה עדיין יכול להיות מצב קשה, הורים שעובדים כעת מהבית עדיין עשויים להזדקק למישהו שיבדר את ילדם כך שיוכלו לקיים פגישה או להתמקד באמת במשהו. למרבה המזל, Babysits וקריבו יכולים לעזור!

בייביסיטר מרחוק יכול/ה להיות משאב יקר במקרה זה, וחברינו בקאריבו יכולים לעזור להפוך את חווית הבייביסיטר מרחוק לטובה עוד יותר!

שיתפנו פעולה בשמחה עם קאריבו, אפליקציית שיחות וידיאו ידידותית לילדים, אחת ההמצאות הטובות ביותר של מגזין TIME לשנת 2019. בתוך האפליקציה ילדים ואנשים יכולים לקרוא, לצייר ולעשות פעילויות יחד בסרטון בזמן אמת -שִׂיחָה. חיבור הבייביסיטר והילד שלך באמצעות קאריבו מבטיח שילדים מתקשרים עם תכנים המתאימים לגיל ומתרועעים בסביבה בטוחה ומאובטחת. על ידי עבודה משותפת, Babysits וקריבו מספקים חווית בייביסיטר מרוחקת טובה יותר לילדכם. Caribu גם סיפקה בחינם גישה ללא הגבלה לאפליקציה במהלך הזמן הזה!

כיצד קאריבו יכולה לעזור להורים ולבייביסיטרים מרחוק?

בעוד שהשיגרה החדשה שלנו הפכה למפגשי זום ולשמירה על ילדים מחוץ למסגרות, איך נוכל להישאר ממוקדים תוך כדי בילוי של הילדים? העסקת בייביסיטר מרחוק במהלך פגישות הזום או שיחות ועידה תעזור להקל על הלחץ שלך ותאפשר לך להיות קצת יותר פרודוקטיבי בעבודה מהבית. במהלך פגישת הזום הבאה שלך, מדוע שלא תקבע פגישת בייביסיטר מרחוק גם לילדך?

באמצעות קריבו הילד והבייביסיטר יכולים לדבר ולראות אחד את השני, ובמקביל הם יכולים גם לעסוק ולשתף פעילות על המסך עם האפשרות לקרוא, לשחק משחקים או לצייר ביחד. לא רק שפעילויות המסך הללו הן שובר קרח אידיאלי, אלא שזו גם דרך מצוינת עבור הילד והבייביסיטר מרחוק לבנות מערכת יחסים.

Caribu

חברים לקריאה

בייביסיטר מרחוק לא רק מאפשר לך להתרכז, אלא גם יכול לסייע לתמוך בקריאה היומיומית של ילדך דרך קאריבו. ילדך יכול לגלוש בספריית הספרים הנמכרת ביותר של קאריבו עם הבייביסיטר שלהם ולסיים את קריאתו במשך היום. כשהילד שלך יושב על הספה, הוא יכול לשקוע באייפד על ידי קריאת לדוגמה את הספרים אלאדין והמנורה הקסומה, לנדון רוכב ברכבת התחתית או פטר ארנב עם הבייביסיטר מרחוק שלכם. למרות שאת/ה יכול/ה להתחמק מהעבודה, את/ה יכול/ה למצוא נחמה בידיעה שהם מקבלים אינטראקציה חברתית מהבייביסיטר מרחוק שלהם, שוירוטאלית נוכח/ת שם. זה מועיל עוד יותר, כי אם הילד שלך לא בטוח איך לקרוא מילה או מה זה אומר, הבייביסיטר שם כדי לעזור להם!

Caribu reading

תפקיד הבייביסיטר סובב סביב מתן תמיכה ככל שניתן, מרחוק. בעולם של היום המונע מטכנולוגיה, לימוד הילדים שלך הרגלי שימוש בטכנולוגיה בריאה יכול להיות קשה. השימוש בקאריבו פשוט הופך את זה להרבה יותר קל. לא כל ילד קורא בקלות ולפעמים זהו אתגר לילדים לקרוא בעצמם. עם זאת, קריאה עם בייביסיטר מרחוק הופכת לפעילות מרתקת ומהנה וחוויה חיובית כוללת. ניתן לתאר את קאריבו כ" Facetime פוגש קינדל "ואת הבייביסיטר מרחוק אפשר לראות כמאמן קריאה.

זמן מסך בפיקוח

אנו יודעים שזמן המסך שלנו גבוה מהרגיל בימינו, במיוחד כאשר רוב האנשים נמצאים בבית במצב הנוכחי. למרות שהילדים שלך עסוקים בטאבלט, זה לא תמיד אידיאלי, זאת אופציה ואפילו אחת טובה כשניתן לפקח עליהם. אנשים צריכים להישאר מחוברים חברתית, למרות המרחק הפיזי. קיום בייביסיטר מרוחק למשך שעה ביממה ישמור על ילדיכם שקועים במחשבות תוך מתן אינטראקציה חברתית ופיקוח וירטואלי לילדיכם. בזמן שאת/ה מטפל/ת בעסקים, הילד שלך יכול לשחק 'צייר עיוור', (שבו אדם אחד מצייר תמונה בעיניים עצומות, והאדם השני מנסה לנחש מה זה) או משחק לחבר את הנקודות עם הבייביסיטר שלהם על קאריבו. זמן מסך בפיקוח עם בייביסיטר מרחוק בהקשר זה יכול להיות בטוח יותר, מרתק יותר מבחינה חברתית ויותר חינוכית לילדים. בייביסיטר מרחוק עם קאריבו היא פעילות מרגשת חדשה לה לצפות לילדים שלכם, במיוחד עכשיו כשאנחנו צריכים לארגן את השגרה שלנו.

תחילת העבודה עם קאריבו היא פשוטה! פשוט מורידים את האפליקציה ב- iOS, Android או באתר האינטרנט שלהם ויוצרים חשבון. מכאן, תוכל/י לשתף את מספר הקאריבו שלך עם הבייביסיטר או המשפחה איתה את/ה עובד/ת ולתאם שיחת בייביסיטר מרחוק בקאריבו!

עם זאת, מטעמי בטיחות וכייעוץ, תוכל/י תמיד למחוק את המספר ולהוסיף אותו מחדש בכל פעם שאת/ה מתכננ/ת שיחת קאריבו נוספת, כך שאף אחד לא יוכל לבצע שיחות לא מתוזמנות או מקריות.

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם