עזרה - למשפחות
משפחות יכולות למצוא מטפלות ושמרטפיות ב-Babysits דרך דף החיפוש שלנו. את/ה יכול/ה להזין את העיר, הכתובת או המיקוד שלך בסרגל החיפוש כדי להציג מטפלות לילדים באזור שלך.
גם מטפלות שמחפשות עבודה יכוליות ליצור איתך קשר אם יש לך פרופיל שלם וגלוי.
אם ברצונך לשלוח הודעה למטפלת, תוכל/י לפנות אליה על ידי מעבר לפרופיל שלה ולחיצה על כפתור "צור קשר".
שימו לב: כדי ליצור קשר עם נותני שירות או להגיב אליהם, חשיפת הפרופיל שלך צריכה להיות ציבורית או בתוך הפלטפורמה בלבד וצריך להיות לך מנוי Premium פעיל.
ניתן לשדרג למנוי פרימיום דרך עמוד השדרוג (לאחר ההרשמה) או דרך אפליקציית babysits.
את/ה יכול/ה לבטל את מנוי הפרימיום שלך בכל עת. את/ה יכול/ה לעשות זאת בקלות בעמוד הפרימיום.
אם נרשמת למנוי פרימיום דרך אפליקציית iOS, תצטרכ/י לבטל את המנוי שלך דרך Apple. את/ה יכול/ה לעשות זאת בהגדרות המכשיר שלך דרך Apple ID תחת מינויים.
אם נותרו לך ימים כלשהם במנוי הפרימיום שלך, עדיין תוכל/י להשתמש בשירותי הפרימיום למשך הימים הנותרים לאחר ביטול מנוי הפרימיום שלך.
אם את/ה מתקשה לבטל את מנוי הפרימיום שלך, אנא צרי/צור איתנו קשר.
צור קשר עם שירות הלקוחות
במדינות מסוימות, קיימת אפשרות הזמנות שבה ניתן להזמין פגישות ישירות דרך הפלטפורמה. במדינות אלו ניתן לקבוע פגישה על ידי בקשת הזמנה בפרופיל של המטפלת או בתיבת הדואר הנכנס.
אם אינך רואה אפשרות זו, במדינות שבהן הזמנות אינן נתמכות, תוכל/י לתאם פגישות ישירות דרך מערכת ההודעות, תוך הסכמה עם המטפלת/שמרטפית לגבי הפרטים.
למידע נוסף על מערכת ההזמנות של בייביסיטס.
כן את/ה יכול/ה! כאשר מנוי הפריום שלך בוטל, את/ה עדיין יכול/ה לשלוח הודעה לנותני שירות חדשים בתוך תקופת החוזה שלך. כשתסתיים תקופת החוזה שלך, את/ה עדיין יכול/ה להמשיך בשיחות שכבר התחלת במהלך מנוי הפריום שלך, אבל לא תוכל/י להתחיל יותר שיחות חדשות.
כמה תשלמו למטפלת תלויה במטפלת ולסיטואציה.
המטפלות או השמרטפיות קובעות את התעריפים השעתיים שלהן עבור שמרטפות, בהתבסס על שכר המינימום, ההכשרות, הכישורים והניסיון שלהן. את/ה יכול/ה לראות זאת בפרופיל שלהן.
את/ה יכול/ה גם להגדיר את התעריף שאת/ה רוצה להציע למטפלת פוטנציאלית בפרופיל שלך.
בסופו של דבר, זה תלוי בך ובמטפלת כדי להגיע להסכמה לגבי התשלום.
התעריפים לשעה עשויים להשתנות בהתאם לכמות הילדים שיש לכם, התפקידים הנדרשים, סוג המטפל ומיקום עבודת הבייביסיטר.
במדינות מסוימות, החוק קובע עי יש חובה חוקית להסדיר חוזה. בשל כך וכדי להפוך את חווית הבייביסיטר לחלקה יותר עבור שני הצדדים, אנו מציעים למלא ולעבור על טופס הקבלה שלנו.
אם הייתה לך חוויה שלילית עם מטפלת/שמרטפית דרך babysits , תוכל/י להשאיר ביקורת ו/או לחסום את המשתמש.
בכל מקרה, אנו מבקשים ממך לדווח על אותה מטפלת/שמרטפית לצוות התמיכה שלנו דרך דף הפרופיל שלה. babysits יקבלו הודעה על דיווחים אלו וינקטו בכל פעולה שתהיה צורך.
צור קשר עם שירות הלקוחות
אנו שולחים לנותני השירות הודעות תזכורת ומיילים באופן קבוע ומסתירים פרופילים לא פעילים בדף החיפוש שלנו. עם זאת, ישנם גם כמה צעדים שאת/ה יכול/ה לנקוט:
* בפרופילים שלהן תוכלו לראות את הפעילות האחרונה שלהן ואת זמן התגובה הממוצע שלהן. אנו ממליצים לך לפנות למטפלות שהיו פעילות לאחרונה כדי להגדיל את הסיכויים שלך לקבל מענה.
* בייביסיטריות/מטפלות אולי לא ראו או קראו את ההודעה הראשונה שלך. במקרה כזה, ייתכן שיהיה מועיל לפנות אליהם שוב.
* הטיפ האחרון הוא להיות פעיל בעצמך. אם השמרטפית תראה שלא היית פעיל/ה זמן מה או שאינך מגיב/ה להודעות, היא עלולה להגיע למסקנה שאינך מחפש עוד בייביסיטרית ורוב הסיכויים שהיא לא תפנה אליך.
הורים יכולים לבקש החזר מלא* על מנוי הפריום שלהם תוך 14 ימים מרגע הרכישה. לאחר 14 יום, לצערנו לא נוכל לספק החזרים.
- החזר זה חל רק על מנויי פרימיום שנרכשו ישירות מ-babysits . תשלומים דרך צדדים שלישיים כגון Apple אינם נכללים.
צור קשר עם שירות הלקוחות כדי לבקש החזר.
בדף הפרימיום של חשבונך, ייתכן שתראה/תראי כפתור "עדכן אמצעי תשלום". אם כן, תוכל/י ללחוץ על כפתור זה כדי לעדכן את אמצעי התשלום שלך.
אם אינך רואה כפתור זה, כרגע לא ניתן לעדכן את פרטי חשבון הבנק שלך במנוי הפריום שלך. אנא צור/צרי איתנו קשר במקרה זה, אם ברצונך לעדכן את פרטי חשבון הבנק שלך.