עזרה - למשפחות

למשפחות

משפחות יכולות למצוא ספקי טיפול בילדים ב-Babysits דרך דף החיפוש שלנו. אתה יכול להזין את העיר, הכתובת או המיקוד שלך בסרגל החיפוש כדי להציג ספקי טיפול בילדים באזור שלך.

גם מטפלים שמתעניינים יכולים ליצור איתך קשר אם יש לך פרופיל שלם וגלוי.

אם ברצונך לשלוח הודעה למטפלת, תוכל לפנות אליו על ידי מעבר לפרופיל שלו ולחיצה על כפתור "צור קשר".

שים לב: כדי ליצור קשר עם ספקי טיפול בילדים או להגיב אליהם, חשיפת הפרופיל שלך צריכה להיות ציבורית או פלטפורמה בלבד וצריך להיות לך מנוי Premium פעיל.

הצג תמחור מנוי פרימיום.

ניתן לשדרג למנוי פרימיום דרך עמוד השדרוג (לאחר ההרשמה) או דרך אפליקציית בייביסיטס.

אתה יכול לבטל את מנוי הפרימיום שלך בכל עת. אתה יכול לעשות זאת בקלות בעמוד הפרימיום.

אם נרשמת למנוי פרימיום דרך אפליקציית iOS, תצטרך לבטל את המנוי שלך דרך אפל. אתה יכול לעשות זאת בהגדרות המכשיר שלך דרך Apple ID תחת מינויים.

אם נותרו לך ימים כלשהם במנוי הפרימיום שלך, עדיין תוכל להשתמש בשירותי הפרימיום למשך הימים הנותרים לאחר ביטול מנוי הפרימיום שלך.

אם אתה מתקשה לבטל את מנוי הפרימיום שלך, אנא צור איתנו קשר.
צור קשר עם שירות הלקוחות

במדינות מסוימות, קיימת תכונת הזמנות שבה ניתן להזמין פגישות ישירות דרך הפלטפורמה. במדינות אלו ניתן לתכנן תור על ידי בקשת הזמנה בפרופיל של המטפלת או בתיבת הדואר הנכנס.

אם אינך רואה אפשרות זו, במדינות שבהן הזמנות אינן נתמכות, תוכל לתאם פגישות ישירות דרך מערכת ההודעות, תוך הסכמה עם ספק הטיפול בילדים לגבי הפרטים.
למידע נוסף על מערכת ההזמנות של בייביסיטס.

כן אתה יכול! כאשר מנוי ה-Premium שלך בוטל, אתה עדיין יכול לשלוח הודעה לספקי טיפול בילדים חדשים בתוך תקופת החוזה שלך. כשתסתיים תקופת החוזה שלך, אתה עדיין יכול להמשיך בשיחות שכבר התחלת במהלך מנוי ה-Premium שלך, אבל לא תוכל להתחיל יותר שיחות חדשות.

כמה תשלמו למטפלת תלויה במטפל ובמצב.

ספקי טיפול בילדים קובעים את התעריפים השעתיים שלהם עבור שמרטפות, בהתבסס על שכר המינימום, הכישורים, הכישורים והניסיון שלהם. אתה יכול לראות את זה בפרופיל שלהם.

אתה יכול גם להגדיר את התעריף שאתה רוצה להציע לספק טיפול בילדים פוטנציאלי בפרופיל שלך.

בסופו של יום, זה תלוי בך ובמטפלת כדי להגיע להסכמה לגבי כמה תשלמו להם.
התעריפים לשעה עשויים להשתנות בהתאם לכמות הילדים שיש לכם, התפקידים הנדרשים, סוג המטפל ומיקום עבודת הבייביסיטר.

בתחומי שיפוט מסוימים, חובה חוקית להסדיר חוזה. בשל כך וכדי להפוך את חווית הבייביסיטר לחלקה יותר עבור שני הצדדים, אנו מציעים למלא ולעבור על טופס הקבלה שלנו.

קרא את טופס ההכנסה

אם הייתה לך חוויה שלילית עם מטפלת דרך בייביסיטס, תוכל להשאיר ביקורת ו/או לחסום את המשתמש.

בכל מקרה, אנו מבקשים ממך לדווח על ספק הטיפול בילדים לצוות התמיכה שלנו דרך דף הפרופיל שלו. בייביסיטר יקבלו הודעה על דיווחים אלו וינקטו בכל פעולה שתהיה צורך.
צור קשר עם שירות הלקוחות

אנו שולחים אליהם באופן קבוע הודעות תזכורת ומיילים ומסתירים פרופילים לא פעילים בדף החיפוש שלנו. עם זאת, ישנם גם כמה צעדים שאתה יכול לנקוט:
* בפרופילים שלהם תוכלו לראות את הפעילות האחרונה שלהם ואת זמן התגובה הממוצע שלהם. אנו ממליצים לך לפנות לספקי טיפול בילדים שהיו פעילים לאחרונה כדי להגדיל את הסיכויים שלך לקבל מענה.
* בייביסיטר אולי לא ראו או קראו את ההודעה הראשונה שלך. במקרה כזה, ייתכן שיהיה מועיל לפנות אליהם שוב.
* הטיפ האחרון הוא להיות פעיל בעצמך. אם המטפל יראה שלא היית פעיל זמן מה או שאינך מגיב להודעות שלך, הוא עלול להגיע למסקנה שאינך מחפש עוד בייביסיטר ורוב הסיכויים שהם לא יפנו אליך.

הורים יכולים לבקש החזר מלא* על מנוי ה-Premium שלהם תוך 14 ימים מרגע הרכישה. לאחר 14 יום, לצערנו לא נוכל לספק החזרים.

  • זה חל רק על מנויי פרימיום שנרכשו ישירות מבייביסיטס. תשלומים דרך צדדים שלישיים כגון Apple אינם נכללים.
    צור קשר עם שירות הלקוחות כדי לבקש החזר.

בדף הפרימיום של חשבונך, ייתכן שתראה כפתור "עדכן אמצעי תשלום". אם כן, תוכל ללחוץ על כפתור זה כדי לעדכן את אמצעי התשלום שלך.

אם אינך רואה כפתור זה, כרגע לא ניתן לעדכן את פרטי חשבון הבנק שלך במנוי ה-Premium שלך. אנא צור איתנו קשר במקרה זה, אם ברצונך לעדכן את פרטי חשבון הבנק שלך.

דף פרימיום
צור קשר עם שירות הלקוחות