מה המחיר הממוצע של בייביסיטר?

מה המחיר הממוצע של בייביסיטר?

מאת Babysits
1 מינ׳ קרא

סקרנ/ית לדעת כמה את/ה צריכ/ה לשלם לבייביסיטר או כמה את/ה צריכ/ה לגבות עבור שירותי בייביסיטר? הגעת למקום הנכון! רשמנו את שיעורי הבייביסיטר הממוצעים השעורים שגובים הבייביסיטר בקהילתנו המונה 21 מדינות. התוצאות:

ברשימת כל שכר הבייביסיטר הממוצע למדינה, גילינו שהבייביסיטרים ההולנדים והלוקסמבורגיים גובים את אחד התעריפים הממוצעים הנמוכים ביותר של 23.81 ש״ח לשעה בלבד. בפורטוגל הבייביסיטר הממוצעת גובה את הפחות, עם ממוצע של 24 ש״ח לשעה.

לאחר מכן נשאלת השאלה: באילו מדינות מחייבות בייביסיטר את התעריפים הגבוהים ביותר? כאן שלוש המדינות המובילות הן שוויץ, דנמרק ואוסטרליה. באוסטרליה בייביסיטר גובה ממוצע של 40 ש״ח לשעה, בעוד שבדנמרק זה מעט גבוה יותר ב -44 ש״ח לשעה. התעריפים לשעה הגבוהים ביותר ניתנים לבייביסיטרים השוויצרים, המרוויחים בממוצע 55 ש״ח לשעה.

זכרו כי שינויים אלה בשכר הממוצע לשעה, בין בייביסיטר במדינות שונות, נובעים בחלקם מההבדלים ביוקר המחיה ובהכנסה בין המדינות. לדוגמה, למרות שהבייביסיטרים בשוויץ מרוויחים הכי הרבה, גם המחירים הממוצעים של מוצרים ושירותים שם גבוהים יותר מאשר בחלק מהמדינות האחרות המפורטות.
תוהים מה גובה התעריף לבייביסיטר הממוצע בארצכם? תסתכל באינפוגרפיקה הבאה כדי לגלות!

Change this image description

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם