איך ליהנות מיחזור

איך ליהנות מיחזור

מאת Babysits
2 מינ׳ קרא

פסולת חומרים היא בעיה שמשפיעה על כולם. בפרט, עתיד ילדינו, לכן זה משהו שאנחנו צריכים להתחיל לחנך את עצמנו לגביו. כתוצאה מכך, כל אחד מאיתנו צריך להוביל דוגמה על ידי נקיטת צעדים קטנים כדי לשמור על ארצנו ועתיד הדור הבא.

שני מושגים שעלינו לזכור תמיד הם שימוש חוזר ומיחזור. שניהם חשובים מאוד, מונחים על ידי אותה משימה, אך עם משמעויות שונות.

  • חפץ בשימוש חוזר הוא משהו שאינו הופך לפסולת. זוהי פעולה מונעת מכיוון שהפונקציונליות של האובייקט משוחזרת על ידי ייחוס ערך חדש לו.

  • אובייקט ממוחזר מצד שני, הוא כבר חפץ פסולת, כי זה כבר לא אותו התפקיד שהוא במקור היה. במקרה זה, החומר משמש לייצור מוצר דומה או שונה.

בBabysits תוכלו למצוא הרבה רעיונות מהנים לחפצים בשימוש חוזר. הנה סדרה של פעילויות עשה-זאת-בעצמך לעשות עם ילדים כדי ללמד אותם שלכל הדברים יש חיים שניים:

עציצים

יש לכם בקבוקי פלסטיק בבית? אתם יכולים להפוך אותם לעציצים קטנים! כל מה שאתם צריכים זה זוג מספריים, צבע והדמיון שלכם. אתם יכולים ליצור יצור קטן ונחמד שהופך את הבית שלכם ליותר מסביר פנים.

plant pots for kids

מחזיק חפץ

ארגנתם לאחרונה מסיבת יום הולדת? נשארו לכם צלחות נייר? אם כן, תוכלו ליצור מחזיקי חפצים חמודים שתוכלו לתלות בחדר שלכם. הודות ליצירה זו לא רק תבזבזו פחות נייר, אלא תוכלו לסדר את החפצים הקטנים שלכם.

birthday leftovers

מַזכֶּרֶת

קחו צנצנות זכוכית שהכילו אוכל וצרו מזכרות לחג או מסגרות תמונה מקוריות. במקום לקנות מסגרת חדשה, אתם יכולים לתת לדמיון שלכם להשתולל באמצעות המיכלים האלה.

souvenir

די בפעולות קטנות כדי ללמד ילדים את החשיבות של לא לבזבז דברים. לרעיונות אחרים תוכלו לבדוק את עמוד האינסטגרם @babysits.

כדי לתת מטרה חדשה לחפצים, ולכן לא לבזבז אותם, כדאי להאציל משימה לכולם. אם מלמדים את המושגים הללו לילדים מגיל צעיר, ניתנת להם ההזדמנות לחיות בסביבה נקייה יותר אך מעל לכל דבר מעורר הערצה.

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם