שינויי אקלים לילדים

שינויי אקלים לילדים

מאת Babysits
3 מינ׳ קרא

האם הילדים שלכם שאלו אי פעם, 'למה פחיות נכנסות לאשפה אחרת?' או 'למה אנשים לא אוכלים בשר?' או אולי 'למה יורד שלג ביוני?'. לשאלות אלו יכולות להיות תשובות פשוטות או מורכבות בהתאם לאן אתם רוצים שהשיחה תתקדם. בעזרת המשאבים הנכונים תוכלו לחנך ולצייד את ילדיכם לקבל החלטות טובות יותר המתאימות לשמירה על בריאות כדור הארץ.

הסבירו לילדים על שינויי האקלים

Explaing climate change to children

למה לדבר על שינויי האקלים עם הילדים שלכם?

מדוע חשוב לדעת מה זה להיות ירוק ומה זה שינוי אקלים? אלה נושאים מאוד פופולריים וחשובים ברחבי העולם וילדיכם יתקלו בהם ככל שהם מתבגרים. חשוב שהם יידעו לנווט את השיחות עם עובדות. קיימו דיון במה שקורה לכדור הארץ וכיצד הוא ישפיע עליהם בעתיד, אפשר להם לגלות מדוע חשוב להיות יזום בעשיית משהו כעת. אני מקווה שהם יפתחו אחריות אישית לדאוג לסביבה סביבם. חשוב כהורה להנחיל לילדים התנהגויות ידידותיות לסביבה כדי שיעריכו את מה שיש להם. עם המידע הנכון, ילדים יהיו לוחמים זעירים בחזית הלחימה נגד זיהום.

איך לדבר עם הילדים שלכם על שינויי אקלים?

  • שולחן ארוחת ערב

מקום קל להתחלת השיחה הזו הוא ליד שולחן ארוחת הערב. יכול להיות שיהיה זמן, אחרי שכולם דיברו על היום שלהם, שתוכלו להתחיל לשאול שאלות על מה שילדיכם יודעים על הסביבה. זה זמן טוב לשאול אותם מה הם נהנים להיות בחוץ ומה הם היו מפספסים אם זה היה נעלם.

  • צאו לטיול

צאו לטיול עם הילדים שלכם ותדברו על מה שהם רואים, חיובי ושלילי. בקשו מהם לספר לכם מה שייך בטבע ומה לא. למדו את ילדיכם מדוע חשוב לשמור על סביבה נקייה מזבל או דברים לא טבעיים כמו שמן באוקיינוס, כריתת יערות ופחמן דו חמצני באוויר. הקפידו לדבר איתם על מה נזקים אלה עושים לבעלי החיים החיים באותם סביבות גידול.

  • לדבר לעתים קרובות יותר

כאשר מדברים עם ילדים על נושא לעתים קרובות יותר קל להראות להם כיצד דברים אלה משפיעים על הסביבה. שאלות כמו, האם אתה מעדיף לשבת על חוף נקי או זרוע אשפה בחול, יכול באמת לגרום לילדים לסיעור מוחות כיצד אמורה להיראות אמא אדמה. זה יכול ליצור כבוד ליצורים החיים על הפלנטה הזו.

תנו לילדים לדאוג לאיכות הסביבה

ישנן דרכים רבות בהן תוכלו להפוך את הטיפול בסביבה למהנה. אתם יכולים לנסות לתת שם לגיבור-על למציל הפלנטה הקטן שלכם כדי לגרום להם להרגיש שהם עוצמתיים כשהם עוזרים לעולם. אתם יכולים לנסות לתת נקודות על כל המעשים הירוקים הטובים שהם השלימו. כל עוד אתם יכולים לשים ספין חיובי וסנסציוני ולהתרגש בעצמך ולעזור, ילדיכם ילכו בעקבותיכם. אם אתם רוצים רעיונות נוספים, עיינו במאמר השני שלנו ל -10 רעיונות מהנים שיעזרו לשמור על בריאות כדור הארץ.

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם