תכנית Babysits לצרכים מיוחדים

תכנית Babysits לצרכים מיוחדים

מאת Babysits
2 מינ׳ קרא

על פי ארגון הבריאות העולמי, בין 93 ל -150 מיליון ילדים חיים עם מוגבלות ברחבי העולם. הורים לילדים עם צרכים מיוחדים אלה מתקשים לעתים קרובות למצוא בייביסיטר מוסמכ/ת שיכול/ה לטפל בילדם במשך כמה שעות. לעתים קרובות הם לא יכולים פשוט לבקש משכן לבוא לשמור על הילדים. בשל כך, Babysits מרחיבה את שירותיה, תוך מתן תשומת לב מיוחדת לטיפול בצרכים מיוחדים, על מנת להקל על הורים למצוא בייביסיטר מתמחה.

בייביסיטר לצרכים מיוחדים

"יש לנו את הבייביסיטר המוסמכים, בואו נבליט אותם."

יש כבר אלפי בייביסיטר או מטפלים שהעידו שיש להם ניסיון בטיפול בצרכים מיוחדים. Babysits לצרכים מיוחדים מקל על ההורים למצוא את הבייביסיטרים המוסמכים האלה.

  • הורים יכולים כעת לסנן את החיפוש שלהם לפי "ניסיון עם צרכים מיוחדים".
  • יתר על כן, הם יכולים לחפש על סמך החוויה הספציפית - האם לילדם יש אוטיזם? הם יכולים לראות במיוחד לאילו בייביסיטר יש ניסיון בעבודה עם ילדים עם אוטיזם.
  • הורים לילדים חירשים או כבדי שמיעה יכולים להשתמש במסנן השפה כדי למצוא בייביסיטרים הבקיאים בשפת הסימנים.

לצד זה, הקלנו על הבייביסיטרים עם ניסיון בטיפול בצרכים מיוחדים.

  • בייביסיטרים יכולים להצביע ביתר קלות אם יש להם ניסיון עם טיפול בצרכים מיוחדים בפרופיל שלהם, וזה מודגש כעת בפרופיל שלהם.
  • הם יכולים לבחור את הצורך המיוחד הספציפי שיש להם ניסיון איתו ולציין היכן הם צברו ניסיון זה.

הבטיחות היא מרכזית

לא כולם יכולים לדאוג לילדים הדורשים טיפול מיוחד. כדי להבטיח את בטיחות הילדים, ניתן לבייביסיטרים לציין אם הם מוסמכים לעזרה ראשונה ובמדינות מסוימות להעלות תעודת רישום פלילי באמצעות פלטפורמת Babysits. לאחר מכן האישור נבדק לאמינות וזה מצוין בפרופיל של הבייביסיטר.
הורים יכולים גם לסנן כדי לראות לאילו בייביסיטרים יש תעודת רישום פלילי ולאילו.

"המשימה של Babysits היא להעצים קהילות סביב טיפול בילדים. אנו מקווים שתוכנית חדשה זו תהווה משאב יקר להעצמת הורים לילדים עם צרכים מיוחדים ולעזור להדגיש צרכים מיוחדים בייביסיטרים מנוסים ".

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם