טיפים לתמונת פרופיל לבייביסיטרים

טיפים לתמונת פרופיל לבייביסיטרים

מאת Babysits
4 מינ׳ קרא

האם אינך בטוח באיזו תמונה עליך להשתמש עבור הפרופיל שלך? זהו שלב חשוב מאוד שכן תמונת פרופיל נהדרת יכולה להגביר את הסיכויים שלכם למצוא עבודה בייביסיטר. לעתים קרובות זו ההזדמנות הראשונה שלך לעשות רושם טוב. אם כבר יש לך צילום ראש מקצועי זמין זה לעתים קרובות ההימור הטוב ביותר שלך. אולם לרבים מאיתנו אין גישה לצילום ראש מקצועי, ולכן עלינו לאלתר. להלן מספר טיפים שיעזרו לך לצלם את התמונה הטובה ביותר עבור פרופיל Babysits שלך.

בחר/י תמונה שנראית כמוך

חשוב לתת להורים תמונה מדויקת של איך שאתה נראה. בימים אלה מקובל שאנשים משנים את המראה שלהם ברשתות החברתיות. זה לא רעיון טוב להשתמש במסננים מכיוון שהם אינם מספקים ייצוג אמיתי של הבייביסיטר. אתה עשוי להתפתות גם להשתמש בתמונה מלפני חמש שנים או מתי שהשיער שלך היה בצבע אחר. זה עשוי להדאיג את ההורים בפגישתך הראשונה איתם ואף עלול לגרום להורים לפקפק באמינותך. לכן מומלץ לשמור על תמונת הפרופיל שלך מעודכנת. זה צריך להיות ייצוג מדויק של איך שאתה נראה על בסיס יומי. אם אתה משנה את המראה שלך באופן דרסטי, כדאי לעדכן את התמונה שלך.

היה האדם היחיד בתמונה

תמונות קבוצתיות עם חברים ובני משפחה יכולות להיות יפות מאוד ולהראות את האישיות הכייפית שלך, עם זאת, זה יכול להשאיר את ההורים לא בטוחים מי הבייביסיטר. על מנת למנוע בלבול, עדיף לבחור בתמונה הכוללת רק את עצמך. חשוב גם שהתמונה שלך תצלם בחזית מכיוון שהיא מספקת תמונה ברורה יותר.

בקש/י מחבר לצלם אותך

תמיד עדיף לבקש מחבר או בן משפחה שיצלם אותך. סלפי מקובל, עם זאת, לא מומלץ. המצלמה הקדמית מייצרת תמונה באיכות נמוכה יותר, ולכן המצלמה האחורית תמיד הטובה ביותר. השימוש בפילטרים יכול לשקף באופן שלילי גם את הפרופיל שלך, במיוחד אם הם מסווים את המראה שלך. כשאת/ה גורמ/ת למישהו אחר לצלם את/ה מוצא/ת לפעמים שהתנוחה שלך הופכת לטבעית ונוחה יותר. ייתכן שחברך גם יוכל לכוון אותך להבטיח שתשיג/י את התמונה המקצועית ביותר על ידי כך שיעזור ויכוון, לתקן את החולצה שלך או לחייך בצורה טבעית יותר.

הימנע/י מרקע מסיח את הדעת

רקע נייטרלי הוא כנראה הטוב ביותר עבור תמונת הפרופיל שלך כפי שהוא מופיע יותר מקצועי ומבטיח לך להשיג תמונה ברורה של בייביסיטר. צילום החוצה בחיק הטבע או מול רקע קריר הוא רעיון נחמד כל עוד אתה שומר את זה פשוט. אין לכלול מידע אישי על הרקע שלך כגון כתובתך ומספר הטלפון שלך. אל תשתמש/י בקורות החיים שלך כתמונת פרופיל מכיוון שגם זה יוסר.

תתלבש/י כראוי

למה זה משנה מה את/ה לובש/ת? לחלק זה אולי נראה יוצא דופן, אבל קוד הלבוש שלך יכול לעזור להורים לקבל רעיון מי את/ה מיד. חשוב להתלבש כפי שהיית מתלבש/ת בעבודת הבייביסיטר הראשונה שלך. אל תרכיב/י משקפי שמש או כל דבר שעלול לכסות את המראה שלך. צבעים אחידים בדרך כלל עושים את הטוב ביותר במצלמה. לבישת צבעים בולטים יכולה לעזור להבליט את תמונת הפרופיל שלך. לא מומלץ ללבוש תלבושות מצחיקות מכיוון שזה יכול להסיח את הדעת ונוטה לקדם תגובה שלילית של ההורים.
להלן דוגמה כיצד תמונת הפרופיל שלך אמורה להיראות ולא אמורה להיראות:

how to take a profile picture

מה זה אומר שיש לך תמונת פרופיל נהדרת

אם את/ה מעוניינ/ת להגדיל את שיעור הביקורות וההמלצות שלך כדאי להקדיש זמן לתמונת הפרופיל שלך. זהו הרושם הראשוני שלך ויכול לעזור לתקשר שאת/ה חביב/ה ואמינ/ה וזה מאוד חשוב אם אתה רוצה שהורים יתקשרו איתך. תחשוב/תחשבי על זה כעל הכרטיס האישי שלך ועל ידי ניסיון להתבלט בתחרות. אנו מבטיחים שזה שווה את הזמן והאנרגיה. אם את/ה מחפש/ת טיפים נוספים לשיפור הפרופיל שלך עיינ/י במאמר זה כיצד לכתוב פרופיל מצוין.

למה את/ה מחכה? הירש/מי עכשיו ומצא/י את הבייביסיטר המושלמת או את העבודה כבייביסיטר בזכות תמונת הפרופיל החדשה שלך!

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם