סטנדרטים קהילתיים של Babysits

ב-Babysits אנו מאמינים שכשאנחנו מחברים מטפלות אמינות עם משפחות, אנו עוזרים לכל הורה להרגיש בטוח ונתמך במסע ההורות שלו.

למה הסטנדרטים הקהילתיים שלנו חשובים

כשמדובר בילדים, אמון ובטיחות עומדים לפני הכול. לכן מכל חבר בקהילה שלנו מצופה לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של טיפול, כבוד ויושרה בכל אינטראקציה.

הסטנדרטים האלה מגדירים מה פירושו להיות חלק מ-Babysits. מכיוון שרווחת הילדים היא בראש סדר העדיפויות שלנו, אנו נוקטים במדיניות של אפס סובלנות כלפי כל התנהגות הפוגעת בבטיחות או באמון. Babysits אינה מתאימה לכולם – וזה מה ששומר על הקהילה שלנו חזקה.

תודה שעוזרים לנו ליצור מרחב שבו משפחות ומטפלות יכולות להתחבר בביטחון. יחד, אנו הופכים את הטיפול בילדים לאמין, אכפתי ובטוח יותר. ברוכים הבאים למשפחת Babysits!

למען ביטחונך, השתמש/י ב-Babysits לתקשורת. תמיכה וביקורות זמינות רק בדרך זו. אל תשתפ/י פרטים אישיים לפני מפגש. למד/י עוד

עקרונות הליבה של הקהילה

בטיחות במקום הראשון.

שימו את רווחת הילדים וביטחונם בראש סדר העדיפויות בכל החלטה שאתם מקבלים.

תקשרו בפתיחות ובכנות.

שתפו מידע בכנות ובזמן. שאלו שאלות כשאתם זקוקים לעזרה. ודאו שכל המידע הרלוונטי מועבר.

היו אדיבים ומכבדים.

התייחסו לכולם באדיבות ובהבנה. זכרו שכל משפחה וכל מטפלת שונות זו מזו. כבדו כל רקע, שמרו על גבולות, ותמיד התנהגו זה לזה בכבוד ובאכפתיות.

התייחסו זה לזה כמו למשפחה

בעת טיפול בילדים, העניקו תשומת לב אוהבת וכבדו את שגרת המשפחה. כאשר אתם מקבלים מטפלות לביתכם, התייחסו אליהן כאל בני משפחה, תקשרו בצורה ברורה והביעו הערכה. כך נבנית קהילה שבה כל אחד מרגיש מוערך ומקבל תמיכה.

סטנדרטים של מטפלים

לדאוג לילדים זו אחריות רצינית. משפחות סומכות עליך לספק טיפול בטוח, אמין ומכבד בזמן שהם נעדרים. כדאי להבין שכל משפחה היא שונה. זה מה שהופך את הדאגה למאתגרת ומספקת. בלי קשר לשגרות או ציפיות של המשפחה, תמיד לשים את רווחת הילדים בראש, לכבד את ביתם ולתקשר בצורה פתוחה עם ההורים.

  1. דברו בפתיחות והגיעו מוכנים.

    • אשרו זמני הגעה, פרטי קשר וצרכים ספציפיים של הילדים עם ההורים מראש
    • כבדו את התנאים והתמחור שהוסכמו לאחר שהוזמנה שמונה
    • הגיעו בזמן ועדכנו את ההורים בהקדם האפשרי אם אתם מאחרים.
    • תנו הודעה של 24 שעות אם אתם מבטלים באופן בלתי צפוי.
    • תהיו ישרים לגבי מי שאתם, שמרו על תקשורת בתוך פלטפורמת Babysits והגנו על מידע אישי.
  2. שמור על בטיחות ומקצועיות

    • תנקטו צעדי זהירות סבירים לבטיחות, כגון פגישה עם משפחות מראש במקום ציבורי, שיתוף פרטי העבודה עם אדם אמין, ובדיקת חוות הדעת של המשפחה בפלטפורמה.
    • התלבשו בהתאם והימנעו מביגוד עם שפה או דמויות פוגעניות.
    • שאלו את ההורים עם הגעתכם על ציפיות נוספות מלבד טיפול בילדים (כגון ניקיון קל, בישול, שיחות טלפון)
    • לעולם לא לצרוך אלכוהול, לקחת סמים או לעסוק בהתנהגות מזיקה בזמן טיפול.
    • אין להזמין חברים או לפתוח דלתות לאנשים זרים ללא רשות מההורים
    • תהיו ידידותיים ואכפתיים תוך כדי כיבוד הכללים והציפיות של המשפחה
    • היו מוכנים להציג תעודה מזהה תקפה על פי בקשה.
  3. עקבו אחר שגרת המשפחה וכבדו את ביתם.

    • הקפידו לפעול לפי הנחיות ההורים וכבדו את שגרת המשפחה - כולל זמני שינה, כללי הבית ומנהגים.
    • היו גמישים והתאימו את סגנון העבודה למה שהכי מתאים לכל משפחה.
    • השאירו את הבית במצב שבו היה כשהגעתם, ולעולם אל תיקחו דבר שאינו שייך לכם.
  4. טפלו בבעיות בזהירות וביושר.

    • קח/י אחריות מלאה על הילדים במהלך העבודה
    • צרו קשר עם ההורים כאשר יש חוסר ודאות לגבי מצבים מסוימים.
    • לעולם אל תשתמשו בענישה פיזית או מילולית.
    • יש ליצור קשר מיידי עם ההורים כאשר עולות בעיות שלא ניתן לטפל בהן. במקרי חירום בטיחותיים חמורים, יש תחילה להתקשר לשירותי חירום (כגון משטרה או אמבולנס), ולאחר מכן להודיע להורים.
    • תמיד שימו את בטיחות ורווחת הילדים בראש מעיינכם והפגינו יכולת טיפול ואדיבות.
  5. תקשרו פתוח אחרי כל עבודה.

    • דווח/י בכנות על ההתנהגות של הילדים ועל בעיות שאירעו.
    • צפו לתשלום הוגן ולטיפול בפניות שלכם בזמן סביר.
    • דווחו על התנהגות לא הולמת ל-Babysits והשאירו ביקורות מועילות למטפלות אחרות.

סטנדרטים משפחתיים

קבלת מטפלת לביתכם היא אחריות משמעותית. כמשפחה, אתם קובעים את האווירה לחוויית טיפול בילדים בטוחה, מכבדת וחיובית. זכרו שכל מטפלת מביאה עמה יכולות וניסיון ייחודיים – וזה מה שהופך את תחום הטיפול בילדים למיוחד ומספק. כדי לבנות אמון ולהבטיח את הטיפול הטוב ביותר לילדכם, חשוב לתקשר ציפיות באופן ברור, לכבד את תפקיד המטפלת ולספק לה את המידע הדרוש לה כדי להצליח.

  1. תקשרו בצורה ברורה והגדירו ציפיות.

    • ספקו פרטי קשר (מספרי טלפון, אנשי קשר למקרה חירום) ושתפו לוחות זמנים לשינה, שגרות והנחיות למתן תרופות במידת הצורך.
    • הסבירו בבירור הנחיות וציפיות.
    • סכמו על תשלום, משימות ולוח זמנים לפני תחילת העבודה.
    • אם אתם מצפים לעזרה מעבר לטיפול בילדים (למשל בניקיון או בבישול), הודיעו למטפלת מראש.
  2. שמרו על סטנדרטים מקצועיים ועל בטיחות.

    • תנו הודעה של 24 שעות אם אתם מבטלים באופן בלתי צפוי.
    • תהיו ישרים לגבי מי שאתם, שמרו על תקשורת בתוך פלטפורמת Babysits והגנו על מידע אישי.
    • שמרו על יחסי עבודה מכבדים תוך גילוי חום ואכפתיות.
    • במידת הצורך, בקשו לראות תעודת זהות כדי לוודא שהזהות תואמת לפרופיל.
  3. העניקו תמיכה למטפלות במהלך הטיפול.

    • השתדלו להיות זמינים בעת העבודה, או לספק איש קשר חלופי.
    • התייחסו למטפלות בכבוד ובהערכה על הטיפול החשוב שהן מעניקות, ודאגו שירגישו בנוח ויקבלו את התמיכה הנדרשת.
    • כבדו את שיקול הדעת של המטפל/ת במצבי חירום.
    • עדכנו את המטפלת אם אתם חוזרים מאוחר
  4. טפלו בתשלום ובמשוב בהוגנות.

    • ניתן לבטל את ההזמנה לפני שהיא מתחילה או בתוך 60 הדקות הראשונות. לאחר מכן, תחויב/י על מלוא הזמן שסוכם, גם אם ההזמנה הסתיימה מוקדם מהצפוי.
    • טפלו בכל חשש או בעיה בביצוע העבודה בזמן סביר.
    • דווחו על התנהגות לא הולמת של מטפל/ת ל-Babysits.
    • השאירו ביקורת למטפלת כדי לעזור להורים אחרים.

הפרות

אנחנו יודעים שלפעמים כולם עושים טעויות. הקהילה שלנו מבוססת על אמון, למידה והזדמנות שנייה. עם זאת, כאשר הסטנדרטים שלנו אינם נשמרים, הדבר פוגע בביטחון ובאמון שהופכים את Babysits לפלטפורמה מצוינת. כך אנו מטפלים במצבים שונים:

  1. תקלות קטנות

    אלה טעויות לא מכוונות שיכולות לקרות לכל אחד:

    דוגמאות

    • הגעה מאוחרת ללא מתן הודעה
    • לשכוח לעקוב אחר חוקי הבית
    • אי הבנה קלה לגבי ציפיות
    • אי מענה להודעות בתוך זמן סביר

    מה קורה

    נפנה אליך כדי להבין מה קרה ולעזור למנוע זאת בפעם הבאה. נוסיף הערה לחשבון שלך ונעניק הכוונה. לכולם מגיעה הזדמנות ללמוד ולהשתפר. מספר טעויות קטנות עשויות להיחשב כחריגות אמון.

  2. הפרות אמון

    התנהגויות אלו פוגעות באמון שהקהילה שלנו תלויה בו:

    דוגמאות

    • חוסר כנות לגבי הכישורים או הצרכים
    • התנהגות בלתי הולמת עם ילדים או משפחות
    • אפליה או תקשורת לא מכבדת על בסיס מאפיינים אישיים או רקע אישי
    • הבאת אורחים לא מאושרים או השארת ילדים ללא השגחה
    • שיתוף מידע אישי מחוץ לפלטפורמה
    • אי גילוי תאונות או בעיות
    • שינוי סכומים, לוח זמנים או תנאי עבודה מוסכמים לאחר ההזמנה ללא הסכמה הדדית
    • התנהגות פוגענית או חסרת כבוד כלפי חברי צוות התמיכה של Babysits

    מה קורה

    נשעה את החשבון שלכם באופן מיידי וניתן עדיפות לחקירה שלנו. אם נמצא שישנה הפרה, החשבון שלכם ייסגר לצמיתות. לא תוכלו להירשם שוב.

  3. חששות בטיחות

    פעולות אלה עלולות לסכן ילדים, משפחות או חברים בקהילה:

    דוגמאות

    • כל סוג של פגיעה, איומים או התנהגות לא בטוחה
    • שימוש באלכוהול או חומרים בזמן טיפול
    • השארת ילדים במצבים מסוכנים
    • גניבה או נזק מכוון
    • שיתוף תמונות או פרטים על משפחות/מטפלות ברשתות חברתיות

    מה קורה

    נשעה את החשבון שלכם באופן מיידי וניתן עדיפות לחקירה שלנו. אם נמצא שישנה הפרה, החשבון שלכם ייסגר לצמיתות. לא תוכלו להירשם שוב.

תהליך הבדיקה שלנו

כאשר מתקבלת תלונה או דיווח על חשש, אנו מבצעים בדיקה הוגנת ומעמיקה. אנו יוצרים קשר עם כל המעורבים כדי להבין מה קרה. המטרה שלנו היא תמיד לתמוך בקהילה שלנו תוך שמירה על ביטחונם של כולם.

אם אתם אי פעם מודאגים סיטואציה, אנא צרו איתנו קשר מיד. אנחנו פה כדי לעזור, לא כדי לשפוט.

שירות לקוחות

כתב ויתור

Babysits מספק כלים בטיחותיים לתמוך בך, אך אתה תמיד בשליטה על מי שאתה עובד איתו. אנו ממליצים לך לעיין בפרופילים, לבדוק מכתבי המלצה ולפגוש אישית לפני הפגישה הראשונה שלך. אנו מטפלים בנושאים המשפיעים על בטיחות הפלטפורמה, גם על הפלטפורמה וגם מחוץ לה. בעת הצורך, אנו עשויים להגביל או להסיר חברים ונשתף פעולה עם אכיפת החוק לשמור על בטיחות הקהילה שלנו.

אמון ובטיחות

מוכנ/ה להצטרף?

רשום אותי!