סוגים שונים של בייביסיטר

סוגים שונים של בייביסיטר

מאת Babysits
6 מינ׳ קרא

מחפשים בייביסיטר או עבודה צדדית בתור בייביסיטר? זה יכול להיות שימושי כבר להתחיל לחשוב על מתי את/ה צריכ/ה בייביסיטר או מתי את/ה זמינ/ה לבייביסיטר. כלומר, ישנם סוגים רבים ושונים של בייביסיטר, על סמך מתי הם מעדיפים או זמינים לבייביסיטר ומאפיינים אחרים. למרבה המזל, אספנו והסברנו כאן עבורכם את סוגי הבייביסיטר הנפוצים ביותר!

10 types of babysitters

בייביסיטר ממרחק

חלק ישאלו את עצמם מה זה בעצם בייביסיטר מרחוק? זוהי דרך חדשה של שמרטפות אשר נוצרה הודות לטכנולוגיה מודרנית. בייביסיטר מרחוק או טיפול בילדים וירטואלי עוזרים לארח, לדאוג או לטפל בילד מרחוק, על ידי שימוש באפליקציית שיחות וידאו כמו Skype או Facetime. הורים רבים עובדים כיום מהבית וזקוקים לזמן שקט כדי להשלים את משימות העבודה היומיומיות שלהם. זה המקום שבו בייביסיטר מרחוק יכול להועיל. בין אם את/ה צריכ/ה בייביסיטר מרחוק עבור שיעורי בית, כדי ללמד את ילדך שפה חדשה, או סתם כהסחת דעת, את/ה בטוח תמצא/י את ההתאמה המושלמת דרך Babysits. עם זאת, עדיף לזכור כי בייביסיטר מרחוק שונה בבירור מכל סוג אחר של בייביסיטר. שמרטפות מרחוק מחייבת את ההורה להיות תמיד בקרבת מקום ולעולם לא לעזוב את הילדים להסתדר בכוחות עצמם בשום שלב במהלך היום.

בייביסיטר למדי פעם או בייביסיטר תורנ/ית

הבייביסיטר הנפוצ/ה ביותר היא בייביסיטר מדי פעם או בייביסיטר תורנ/ית. הורים שדורשים בייביסיטר על בסיס יותר לא סדיר שוכרים לעתים קרובות בייביסיטר גמיש יותר ויכול לעקוף את לוח הזמנים הקדחתני שלהם. מקרים בהם נדרש/ת הבייביסיטר הם בדרך כלל אירועים לא מתוכננים כמו שעות נוספות בעבודה או לילה דייט ספונטני. בייביסיטר מסוג זה אינו/אינה עובד/ת ימים או שעות קבועים, עם זאת, הם שמחים לקבל עבודה על בסיס שבוע עד שבוע בהתאם לצרכי ההורה. לאנשים שרוצים לעשות בייביסיטר כמשרה חלקית, שמרטפות על בסיס גמיש היא אידיאלית! כך תוכל/י, למשל, לתאם כמה שעות נוספות של עבודת בייביסיטר כשיש לך זמן לצד לימודיך או אחריות אחרת.

הבייביסיטר "הקבוע/ה".

עוד סוג מבוקש של בייביסיטר הוא בייביסיטר "הקבוע/ה". הבייביסיטר הקבוע/ה הוא/היא בייביסיטר שעושה בייביסיטר כל שבוע או חודש באותו היום, בערך באותה שעה. זה יכול להיות למשל כאשר להורה יש לילה דייט, אימון, או צריך לעבוד במשמרת לילה. סוג זה של בייביסיטר יכול להיות בייביסיטר במשרה מלאה, כזה/כזו שעובד/ת שעות קבועות כדי להתאים את שעות הפעילות הרגילות של ההורה, או עדיין יכול/ה להיות בייביסיטר מדי פעם על בסיס ארוך טווח בזמנים דומים באופן עקבי.

בייביסיטר לאחרי בית הספר

הורים רבים צריכים לעבוד ימים שלמים בשעות העבודה הרגילות, 9-5, למרות שילדיהם יוצאים מבית הספר מוקדם יותר. במצב זה, הבייביסיטר לאחר בית הספר היה/הייתה בא/ה לאסוף את הילדים מבית הספר, מביא/ה אותם הביתה, ומשגיח/ה על הילדים עד שהוריהם חוזרים מהעבודה. בייביסיטר לאחר בית הספר יכול לעבור גם לבייביסיטר בערב, תלוי באיזה סוג עבודה יש ​​להורים ואם הם צריכים לעבוד בשעות לא שגרתיות.

בייביסיטר לערב

בייביסיטר לערב דואג/ת לילדים במהלך הערב - פשוט למדי - בדרך כלל עבודה לאחר 6 בערב עד ההורה חוזר. יתכן גם שההורה ישאל את הבייביסיטר אם הוא/היא רוצה או יכול/ה לבשל לילדים, להכין את הילדים ו/או להכניס אותם למיטה. זה/זו יכול/ה להיות בייביסיטר משמעותי/ת עבור הורים שאולי יצטרכו לעבוד עד מאוחר יותר בערב או אפילו עבור אלה שעשויים לרצות קצת חופש כדי לראות חברים או לצאת לדייט. בייביסיטר בערבים יכולה להיות אופציה מאוד כדאית גם לבייביסיטר שיש להם אחריות במהלך היום.

בייביסיטר ללילה

בייביסיטר בלילה היא תופעה חדשה יותר, אולם יותר ויותר הורים מתחילים להשתמש בהם מעת לעת. במיוחד עם תינוקות שזה עתה נולדו, להורים יש לעתים קרובות מעט שינה. לפעמים יש להם כל כך מעט שינה שהם באמת צריכים שנת לילה נוספת. ברגעים אלו, בייביסיטר ללילה יכול/ה להועיל מאוד. בזמן שההורה ישן, הבייביסיטר נשאר/ת בבית. במקרה זה, אם התינוק מתעורר, ההורה לא צריך לקום מהמיטה שכן הבייביסיטר יטפל/תטפל בתינוק במשך כל הלילה. עם זאת, את/ה צריכ/ה להיות בטוח/ה כשבחורים בבייביסיטר לילי ששני הצדדים בטוחים ונוחים זה עם זה, מכיוון שבדרך כלל זה דורש יותר אחריות מאשר סוגים אחרים של בייביסיטר. סוג זה של בייביסיטר עשוי לכלול גם "בייביסיטר לילה", כלומר כשהבייביסיטר נשאר/ת בבית ההורים וצופה בילד ללילה, או שהוא/היא יכול/ה לכלול פשוט צפייה בילד מאוחר יותר בערב או בלילה למשל לסרט מאוחר. תמיד שאלו את ההורים לפני ההגעה אם הם זקוקים לעזרת לילה שכן חשוב להיות מוכנים עם פיג'מה והחלפת בגדים.

בייביסיטר לימי חול ובייביסיטר בסוף השבוע

בייביסיטר לימי חול רק ב-babysits. בייביסיטר לימי חול ראשון עד חמישי. בדרך כלל סוג זה של בייביסיטר אינו זמין במהלך סופי השבוע. הורים שצריכים רק בייביסיטר למהלך השבוע , למשל, בזמן שהם עובדים, יכולים לשכור בייביסיטר בימי חול. הבייביסיטר של סוף השבוע עובד/ת בלוח הזמנים ההפוך של הבייביסיטר בימי חול, עובד/ת רק בסופ"ש. זה יכול להיות במהלך היום או במהלך הערב. בייביסיטר בסוף השבוע זמינ/ה בדרך כלל בימי שישי ושבת.

הבייביסיטר לחתונה

זוגות רבים דואגים להזמין ילדים לחתונה שלהם. ילדים יכולים להיות סופר כיפיים ולהפוך את חגיגת החתונה למושלמת, אבל גם אתם לא רוצים שהחתונה תופרע על ידי, למשל, תינוק בוכה. זו הסיבה שהורים רבים שוכרים בייביסיטר במהלך החתונה שלהם. הבייביסיטר יכולה לצפות בילדים במהלך הטקס, לשחק במשחקים ועוד. כך בני הזוג ואורחיהם יכולים ליהנות מהטקס במלואו ולא צריכים לדאוג לרווחת הילדים.

בייביסיטר למסיבת ילדים

הבייביסיטר במסיבת ילדים נפוצה יותר ממה שאת/ה חושב/ת. כשהורים עורכים מסיבת ילדים עם כל החברים לכיתה של ילדיהם, זה יכול להיות ממש עמוס די מהר! להורים רבים זה נחמד שיש בייביסיטר כדי לצפות בילדים המשחקים בזמן שהם עסוקים בהכנת הפעילות הבאה או בהכנת חטיפים.

בייביסיטר בקיץ

בייביסיטר בקיץ הוא בייביסיטר שבדרך כלל עובד רק בחודשי הקיץ. זה יכול להיות מכמה סיבות - למשל, זה יכול להיות כאשר לבייביסיטר יש הפסקה מבית הספר. זה יכול להיות ממש שימושי בתור עבודה צדדית או משרה חלקית עבור סטודנטים בתיכון או באוניברסיטה ויכול להיות בעל ערך רב להורים שצריכים לעבוד ולא יכולים בהכרח לטפל בילדיהם בכל שעות היום כאשר הם בחופשה מבית הספר. בדרך זו, עבודות בייביסיטר בקיץ הופכות נפוצות יותר ויותר.


אלו היו הסוגים הנפוצים ביותר של בייביסיטר! לא משנה איזה סוג של בייביסיטר את/ה או איזה בייביסיטר את/ה מחפש/ת, בBabysits את/ה יכול/ה בקלות ליצור פרופיל ולחפש את כל מה שאת/ה צריכ/ה!

מחפשים משרות בייביסיטר? השתמשו ב- Babysits כדי למצוא מקומות עבודה כמטפל/ת , עבודות בייביסיטר קרובות אליך!

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם