כיצד למחזר עם ילדים

כיצד למחזר עם ילדים

מאת Babysits
4 מינ׳ קרא

הסביבה זקוקה לעזרתכם! כפי שגרטה תונברג ממשיכה לומר, כוכב הלכת שלנו משתנה לאט לאט ואנו צריכים לבצע כמה פעולות ברגע זה! אבל זה ידוע שילדים לא אוהבים שיעורים תיאורטיים; לכן, חשוב לתאר באמצעות תרגול יומיומי כיצד אנו יכולים לסייע לסביבה! קראו למטה כדי לגלות כיצד ללמד את הילדים שלכם מיחזור בצורה מהנה.

ראשית, חשוב להבין מה המשמעות של מיחזור . זהו תהליך שהופך את הפסולת לחומרים טובים, לחפצים או לחומרים אחרים .

כיצד למחזר במהלך השגרה היומיומית שלך?

כולם יודעים שיש4 הבדלים מרכזיים בנוגע למחזרים הבאים:

  • נייר
  • פלסטיק
  • אורגני
  • זכוכית

רשימה זו לא יכולה להיחשב כממצה מכיוון שתוכלו גם להכיל פחים ספציפיים לפחיות או לבגדים שלכם, למשל. את כל השאר יש להכניס לפח השיורי, שאוסף את הפסולת שלא ניתן למחזר.

מדוע מיחזור חשוב לסביבה?

הוא מפחית את פליטת גזי החממה; הוא עושה שימוש יעיל בחומרי גלם ובמשאבים (למשל, חיסכון במים וחשמל) זה מועיל לבריאות שלך.

מיחזור אמור להיות פעילות שכולם צריכים לכלול בשגרת יומם. מסיבה זו, מעורבות הילדים בפעילות זו חשובה אף יותר מכיוון שאם תלמד/י אותם כיצד לתרומה הקטנה שלהם יכולה להיות השפעה חיובית על הסביבה שבה הם חיים, יש סיכוי גדול יותר שהם יהפכו למבוגרים אחראיים.

אז איך למחזר עם ילדים?

סוף סוף שכנעת את הילד שלך לעזור לך, במיוחד בבית, אבל את/ה לא יודע/ת איך ללמד אותו בפועל? כאן תוכל/י למצוא 3 דרכים ייחודיות להשיג זאת:

1. השתמשו בתמיכה ויזואלית

זה ידוע, במיוחד לילדים, שקל יותר לשנן דברים אם לשייך לזה תמונה. הודות לציור זה, ילדכם יידע את היעד המדויק של כל סוג של אובייקט פסולת. השתמש/י בתמיכה ויזואלית זו או הכנ/י בעצמך לאחר כל ארוחה ושפר/י את עבודת הצוות המשפחתית שלך , וזרק/י הכל לפח הנכון! זו יכולה להיות פעילות מהנה ודרך בונה לבלות קצת זמן משפחתי!

איך למחזר

2. לתרום צעצועים

רעיון נוסף לעזור לעודד ילדים להיות אחראיים יותר ומודעים יותר לסביבתם הסובבת הוא לתרום צעצועים שהם כבר לא משתמשים בהם. ילדים ישמחו לקבל עוד ועוד צעצועים, מבלי להבין שאין מספיק מקום גם לצעצועים ישנים וגם לצעצועים חדשים.

Donation box with toys

זה נורא מבאס להתעייף מצעצועים ישנים, אבל במקום לזרוק אותם, למה לא לתרום אותם לילדים אחרים? הוציאו כמה קופסאות ובקשו מילדיכם לעזור! הסבירו להם שאתם עושים זאת לא רק כדי לזרוק צעצועים, אלא אתם תורמים לילדים אחרים למען ילדות יפה ובלתי נשכחת !

3. הכינו עשה-זאת-בעצמך

אם אתם באמת מעוניינים בקיימות, אתם יכולים גם לעשות שימוש חוזר בחפצים , ולא רק על ידי מיחזורם. אחד החפצים האהובים עלינו הוא גליל נייר הטואלט , שיכול להפוך להרבה דברים יצירתיים.

Two DIY ideas with the Toilet Paper

עשה-זאת-בעצמך 1: מכוניות מירוץ -האם תמיד רצית לשחזר מכוניות מירוץ מפורסמות מסרטי האנימציה "מכוניות"?. עקבו אחר ההדרכה המפורטת שלנו, שבה תוכל/י להחיות את סאטה מקווין וחבריו לחיים!

את/ה יכול/ה גם להשתמש ב- עשה-זאת-בעצמך הנפלא הזה כדי ללמד חינוך לבטיחות בדרכים. את/ה יכול/ה לצייר כביש עם מעט תמרורים וללמד את הילדים את היסודות.

עשה-זאת-בעצמך 2: רעשנים- אנו מאמינים שמוסיקה צריכה להיות חלק משגרת היום של כולם! אבל איך את/ה כולל/ת את זה בצורה מהנה, במיוחד לילדים? את/ה יכול/ה לקחת כמה גלילי נייר טואלט ולהכין רעשנים משלך! תוך פחות משעה תוכלו ליצור את אחד מכלי הנגינה המפורסמים ביותר!

אלו הן שתי דוגמאות עשה-זאת-בעצמך כדי לסייע בפיתוח היצירתיות של הילדים וליהנות באשר אתם! לקבלת רעיונות מגניבים נוספים, תוכל/י לעיין במאמר זה.

אז כללו את המשימות האלה בשגרת היומיום שלכם והפוך אותם להרגל. אם את/ה בייביסיטר, תוכל/י גם להשתמש בכמה מהרעיונות שלנו כדי להתנסות עם הילדים. זו לא תהיה רק פעילות כדי להעסיק את הילדים, אלא גם תהיה חינוכית.

אכפת לנו מהסביבה ואנו מקווים שגם לכם!

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם