הקסם של חג המולד

הקסם של חג המולד

מאת Babysits
3 מינ׳ קרא

האם את/ה סופר את הימים עד חופשת חג המולד שלך? אל דאגה, התקופה בשנה שבה משפחות מתכנסות לחגוג את העונה החגיגית כמעט בפתח! אנו רוצים לספק לכם כמה רעיונות שיעזרו לכם לבלות זמן איכות עם יקיריכם ולעזור לכם לזכור את חג המולד הזה כטוב ביותר עד כה.

לכבוד רוח החג, כדאי לבלות יותר זמן עם יקיריכם בפעילויות חג מולד מהנות. בדקו את 5 הפעילויות המהנות לעשות עם המשפחה והילדים שלך:

כבר כתבת את המכתב שלך לסנטה?

אנחנו לא באמת כותבים הרבה מכתבים בימינו, נכון? אבל יש אחד שאת/ה אף פעם לא שוכח/ת! אם עדיין לא עזרת לילדך לכתוב את מכתבו לסנטה, אל תדאג/י! סיפקנו לך שלוש תבניות להדפסה או מילוי משאלות הילד שלך. אם ילדכם הוא תינוק, תוכלו להשתמש בתבנית הכוללת ציורים.

letter to santa
letter to santa
letter to santa

לסנטה קלאוס תמיד יש זמן לכל ילד ברחבי העולם.

מרתון סרטי חג המולד האהוב עליך

כל כך הרבה סרטי חג מולד יוצאים מדי שנה שאיבדנו את הספירה. עם זאת, יש לצפות בקלאסיקות שכולם מכירים ואוהבים! אנו ממליצים על הסרט "קרול חג המולד" מאת צ'ארלס דיקנס, מכיוון שיש לו משמעות עמוקה: הסיפור עוסק באדם שהולך לשפר את רוח החג שלו בזכות שלוש רוחות שהולכות להראות לו איך חג המולד יהיה אם הוא לא ישנה את גישתו. הסיפור המשמעותי הזה ילמד את ילדכם שבחיים חשוב יותר להיות מוקף ביקיריו בחג המולד במקום לדאוג רק למתנות.

חיפוש אחר אוצרות משפחתיים

הגיע הזמן למשפחה! ארגן ציד אוצרות כדי ליהנות עם כל בני משפחתך! הכינו כמה איילים מקרטון והחביאו אותם בבית. כדי להכין את האיילים רק צריך קרטון ישן, צבעים ופונפון לאף!

Christmas reindeer
The person that finds the most reindeers wins an extra gift!
האדם שמוצא הכי הרבה איילים זוכה במתנה נוספת!

גלו את היופי שבשווקי חג המולד

זה לא מרגיש כמו חג המולד עד שאת/ה מבקר/ת בשוק חג המולד המקומי שלך. בחרו יום בו כל המשפחה חופשית ותבלו אחר צהריים נעים בהליכה בשווקים. הם מכילים בתי עץ קטנים ויפים בהם אנשים מוכרים מוצרים מקומיים: מאוכל טיפוסי ועד קישוטי חג מולד נחמדים לבית שלך! אם עדיין לא קנית מתנות מקוריות לחברים שלך, תוכל/י למצוא מגוון רחב של רעיונות בשוק. או שאת/ה יכול/ה לבקר וליהנות מהאוכל ומשקה הטעים!

מי לא אוהב עוגיות?

אחרון חביב, תוכלו לבשל מתכון טעים שניתן להכין בקלות עם הילדים! נסו את פינוקי חג המולד שלנו, הפינוק המושלם לחג המולד ולצהריים נעימים! אל תשכח/י לחשוב בגדול כדי ליצור את הצורות הכי מגניבות. עקבו אחר המתכונים ולא תתכאזבו!


חג מולד שמח!

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם