יוגה לילדים

יוגה לילדים

מאת Babysits
3 מינ׳ קרא

האם הילדים שלכם נכנסים ללחץ בקלות ומתקשים להתרכז? יוגה יכולה להיות הפתרון! יוגה מועילה במיוחד למבוגרים ולילדים. זוהי אחת הפעילויות המקיפות ביותר הכוללות את הגוף, הנפש והרוח. המשכ/י לקרוא כדי לגלות את היתרונות שלו ולמד כמה מהתנוחות המפורסמות ביותר המתאימות לכל הילדים!

כיום השגרה של ילדינו יכולה להפוך ליושבת ביותר. מסיבה זו, הם יכולים לצבור מתח ומתח. לכן תרגול יוגה יכול לעזור להם להירגע ולצבור ריכוז.

שימו לב : יוגה למבוגרים שונה מיוגה לילדים. עבור הקטנים, זה חייב להיות משחק, רגע של פנאי שבו אין כללים נוקשים לעקוב, אלא רק רגעים של רגיעה ורוגע.

מהם היתרונות העיקריים?

יוגה הופכת את התנאים הפסיכופיזיים ליציבים ומפתחת כישורים קוגניטיביים וחברתיים. אך כאן החלטנו לרשום את 7 היתרונות העיקריים המסייעים לילדים:

  • היווצרות יציבה נכונה : באיזו תדירות את/ה רואה את ילדך כשהגב שלו מקושת בזמן האכילה או הכנת שיעורי הבית שלו? כדי להימנע מכאבי גב עזים, תרגול יוגה יכול לעזור לילדים להניח יציבה נכונה.

  • פיתוח ביטחון עצמי כלפי גופם: ילדכם צריך ללמוד לקבל את גופו מגיל צעיר על מנת לאהוב את עצמו.

  • כבוד לעצמם, לאחרים ולסביבה: יוגה היא לא רק פעילות גופנית אלא גם מנטאלית שעוזרת לכבד לא רק את עצמך אלא גם את כדור הארץ ואת האנשים הסובבים אותנו.

  • להבין מתי את/ה צריכ/ה להירגע : ככל שאת/ה גדל/ה יותר את/ה נוטה לא לקחת הפסקה מהחיים התוססים האלה (בעיקר בגלל הטכנולוגיה). יוגה תעזור לילדך להיות מודע יותר לכך שהקצת זמן-זמן חיונית לבריאותו.

  • הבעת רגשות : הודות לפעילות זו, יהיה קל יותר עבור הקטן שלך לשחרר קיטור ולהיפטר מכל שליליות.

  • הפחתת מתח וחרדה : קל מאוד להיות עצבני או חרד כי כל יום יש אלפי גירויים מהאינטרנט, התקשורת, בית הספר, העבודה וכו '. וזה קשור גם לילדים! תרגול יוגה הוא סוג של מדיטציה שעוזרת לך להחזיר את הריכוז המאפשר לך להתמודד טוב יותר עם בעיות חיי היומיום שלך.

  • מעוררת את היכולת ללמוד : יוגה מפתחת את סקרנותם, מיומנות חשובה שיכולה להיות שימושית מאוד בעתיד.

אילו סוגים של תנוחות יוגה הם לילדים?

יש באמת הרבה תנוחות יוגה (ידועות גם בשם אסאנה), אך כאן אנו ממליצים על 6 המועדפים עלינו למתחילים: חלקם פשוטים מאוד ואחרים מעט יותר מסובכים, חלק עשויים לדרוש יותר זמן לתרגול.

6 yoga poses for kids

  • תנוחת כלב הפונה כלפי מטה: כשהרגליים והזרועות מורמות אך יציבות על הקרקע, זהו התרגיל המושלם למתיחת עמוד השדרה.

  • תנוחת עץ: בידיים מורמות, הרמ/י רגל אחת וכופפ/י את הברך לזהה

  • תנוחת קוברה: התחל/י בשכיבה על הבטן עם הפנים כלפי מטה על הרצפה כשהרגליים שלך מושטות מאחוריך, ואז הניח/י את הידיים מתחת לכתפיים ולחצ/י כלפי מטה דרך החלק העליון של כפות הרגליים. עמדה זו פותרת גישות שגויות של עמוד השדרה.

  • תנוחת פני פרה: על ידי שילוב רגליים ושילוב ידיים מאחורי הגב, החזה נפתח והקרסוליים, הירכיים, הכתפיים ובתי השחי מורחבים.

  • תנוחת קשת: כשהגוף כלפי מטה, לתפוס את הקרסוליים ולכופף את הברכיים, ואז להרים לאט מהקרקע, להרחיק את הרגליים מהראש. תנוחה זו מעוררת את איברי הבטן ומפחיתה מתח.

  • תנוחת גופה: זה אולי נראה קל מאוד לביצוע, אבל זה דורש ריכוז מקסימלי!

את/ה יכול/ה לנסות את התנוחות האלה יחד עם הילד שלך ואולי להציג אסאנה נוספת מדי שבוע! האינטרנט נוח במיוחד למצוא תנוחות רבות, למשל, ביוטיוב יש הדרכות רבות שהוסברו על ידי אנשי מקצוע.

תרגול יוגה הוא אידיאלי במיוחד עבור ילדים חרדים ותוקפניים, אך בהתחשב בכך שמתח וחרדה הם היבטים בחיי היומיום שיכולים להשפיע על כל ילד, אנו ממליצים שתתרגלו אותו עם ילדכם ללא קשר לאופיו. זה קל, כל מה שצריך זה מחצלת, חדר שקט בבית שבו את/ה יכול/ה להסתובב בחופשיות וקצת מוזיקה מרגיעה. יחד עם ילדכם תוכלו להתנתק משאר העולם כדי להתמקד רק בעצמכם!

Namaste!

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם