8 טיפים חשובים לבייביסיטר בפעם הראשונה

8 טיפים חשובים לבייביסיטר בפעם הראשונה

מאת Babysits
4 מינ׳ קרא

פעם ראשונה כבייביסיטר? לחוצ/ה לגבי איך זה הולך? ובכן, אל תפחד/י! קבל/י את עצותינו כיצד להיות מוכנ/ה ככל האפשר לבייביסיטר בפעם הראשונה שלך.

First time babysitting

1. לשקף את העבר

את/ה זוכר/ת שהיית ילד/ה והיה לך בייביסיטר? מה עשה את הבייביסיטר שלך לנהדר/ת או מה גרם לה להיות לא כל כך נהדר/ת? האם בייביסיטר הרגיש/ה נגיש/ה? סבלני/ת? רַחוּמ/ה? למד/י מניסיונות העבר של והתהי/ה הבייביסיטר שהיית רוצה שיהיה לך כשהיית צעיר/ה . קח/י בחשבון את סוג האיכויות שמתאימות להיכנס לעבודת הבייביסיטר. הבינ/י שתכונות מתאימות עשויות להשתנות בהתאם לגיל הילד שאת/ה הולכ/ת לשמור עליו.

2. היו מסודרים וצור לוח זמנים

על מנת לשמור על מקצועיות ולמזער את הסיכון לאכזב משפחה, עליך לשמור ולעדכן את לוח הזמנים. בעת קביעת סידורים עם ההורים, הקפד/י לשאול לגבי פרק הזמן שאת/ה אמור/ה לעשות בייביסיטר. וודא/י תמיד כי אינך מקבל/ת פגישות שאינך יכול/ה להגיע אליהן. תכננ/י פגישות באמצעות Babysits ואנו נשלח לך תזכורות שיעזרו לך להישאר מאורגנ/ת.

3. לבשו ביגוד מעשי

אם את/ה מרגיש/ה בנוח, את/ה תהיה רגוע/ה ובטוח/ה יותר. בעת בחירת התלבושת שלך, הקפד/י לזכור כי יתכן שאת/ה מתרוצצ/ת, יושב/ת על הקרקע או מאכיל/ה תינוק מבולגן. נבא/י שהבגדים שלך הולכים להתלכלך ותוכל/י לשכוח מהעקבים האלה או מהחליפה הזאת. במקום זאת, בחר/י זוג ג'ינסים, חולצת טריקו וזוג נעלי ספורט. וודא/י שבגדיך נקיים וייצוגיים ואל תלבש/י דבר שיכול להיחשב כלא ראוי שהילדים יראו.

4. הקשיבו לכללים ולהוראות

בתור בייביסיטר בפעם הראשונה, תגלה/י שלמשפחות שונות יש כללים, ציפיות והנחיות שונות. בעת סידור עם ההורים, הקפד/י לשאול לגבי חוקי הבית וכל הוראה מיוחדת שיש להורים. עדיף לשאול יותר מדי שאלות ולא מעט מדי שכן חשוב לך להיות מודע/ת למה שמקובל ומה לא. לדוגמה, גלה/י מה עליך לעשות אם הטלפון מצלצל או אם מישהו דופק על דלת הכניסה.

אם את/ה מטפל/ת בתינוק, הקפד/י לבקש מההורים לספק לך הוראות ספציפיות לטיפול. לדוגמה, עליך לדעת היכן נמצאים כל חומרי הטיפול של התינוק, כגון חיתולים, מוצצים וכו '. כמו כן, עליך לערוך הסכמים בנוגע לשימוש בחפצי הבית של המשפחה. אם את/ה מטפל/ת בבית המשפחה, אל תניח/י שאתם יכולים לעשות שימוש בכל המתקנים שלהם (מקרר, טלוויזיה, טלפון וכו '). תמיד שאל/י במה את/ה יכול/ה להשתמש עם ההורים מראש, על מנת להבטיח חוויה חיובית וללא בעיות.

5. לתכנן הליכי חירום

מקרי חירום הם בדרך כלל אירוע נדיר מאוד אך עדיין חשוב להפליא להיערך לכל מקרה. שוחח/י עם ההורים מה עליך לעשות במקרה של מצבים מסוימים. וודא/י שאת/ה יודע/ת את מספר הקשר של שירותי החירום, את מספר/י הקשר של ההורים ואת כל המידע שאת/ה עשוי/ה להזדקק לו כדי לסייע במקרה חירום. הקפד/י לדון באלרגיות ומחלות שעלולות להיות לילדים. אם את/ה צפוי/ה לתת תרופות לילד, עליך לכתוב את המידה המדויקת. תמיד צפו לבלתי צפוי.

6. לאכול מזון בריא ולהישאר רווי נוזלים

אכילה בריאה ושמירה על לחות גורמים לך להרגיש חיובי ואנרגטי. אכלו ארוחה מזינה לפני פגישת הבייביסיטר כדי לסייע בשמירה על בריאות אופטימלית ולהגברת רמות האנרגיה שלכם. דילוג על ארוחות או בחירה לאכול אפשרויות מזון לא בריאות יכולות לגרום לכם להיות מותשים ולהתרסק. זכרו כי ההורים משלמים לכם על מנת לטפל בילדיהם, הם לא משלמים לכם כדי לחמם את הספה. יותר אנרגיה פירושה שתוכלו להתמקד טוב יותר ויהיה לכם יותר אנרגיה להתרוצץ עם הילדים. הילדים (וההורים) מודים לכם על כך! כמו כן, הקפדו להימנע מהתייבשות לפני ובמהלך בייביסיטר מכיוון שהדבר עלול להוביל לכאבי ראש, עייפות והרגשה כללית.

7. לארוז ציוד

כאשר מתכוננים לפגישת בייביסיטר, ארזו את כל החומרים שאתם חושבים שאולי תזדקקו להם. לדוגמה, ארזו לעצמכם חטיפים בריאים, ארזו ציוד יצירה לילדים ואולי אפילו ארזו ספר שתוכלו לקרוא כשהילדים ישנים. עדיף להיות מוכן יתר על המידה ולא מוכן יותר מדי.

8. שמרו על קור רוח

עקבו אחר העצות שהוזכרו ושמור על קור רוח! ילדים יגיבו אליכם טוב יותר אם תישארו רגועים ואסופים וזה יגרום פחות מתח ושיפור היחסים עם הילדים. סביר יותר שתתקבלו לעבודה שוב אם תצליחו להישאר מרוכזים.

השתמשו ברשימת הבייביסיטר שלנו (להדפסה)

כדי להקל על החיים, יצרנו רשימת בדיקת בייביסיטר להדפסה שתוכלו לעבור עם המשפחה לפני כן.

Babysitter Checklist

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם