Oppassen.nl הופך ל Babysits.nl

Oppassen.nl הופך ל Babysits.nl

מאת Babysits
2 מינ׳ קרא

פלטפורמת השמרטפות המקוונת, Oppassen.nl, הודיעה כי תשנה את שמה ל- Babysits.nl. שינוי השם תואם ומתכוון ליצור עקביות רבה יותר עם המותג העולמי, Babysits.

"2020 מסמן אבן דרך חשובה בהתפתחות Babysits", אומר פיטר ואן סולדט, מייסד פלטפורמת הטיפול בילדים באינטרנט. "בשנים האחרונות Oppassen.nl הורחבה והתפתחה לחברה בינלאומית זו בשם Babysits, הזמינה ב -38 מדינות. עם יותר מ -2 מיליון משתמשים, Babysits צמחה להיות פלטפורמת הבייביסיטר המקוונת הפופולרית והאמינה ביותר בעולם. בעוד Oppassen.nl ידועה בשם Babysits ברוב המדינות, הפלטפורמה נשארה תחת השם הישן בהולנד. 12 שנים מאוחר יותר, הגיע הזמן להולנד! המיתוג מחדש יסתיים באופן רשמי באמצעות שינוי שם הדומיין, Oppassen.nl לשם המותג Babysits.nl.”

טיפול בילדים ללא דופי ברחבי העולם

אז Oppassen.nl שינתה סוף סוף את שמה כדי להתחבר לשם המותג העולמי, Babysits . אבל, מה זה אומר? העקביות עם המותג העולמי משויכת להזדמנויות ברחבי העולם. מאז השנה, משתמשי Babysits יכולים להשתמש באותו חשבון Babysits בכל מקום בעולם. השם מסיר חסמים עולמיים ומציע חוויה חלקה שבה משתמשים יכולים ליצור קשר עם חברים בהמשך הרחוב, במדינה הבאה או בצד השני של העולם.

למה זה חשוב? זה נותן להורים ולמטפלים בילדים את האפשרות לקבל את התמיכה, המידע והמשאבים הדרושים כדי למצוא שמרטפות מהימנות או עבודת בייביסיטר בכל מקום בעולם.

Oppassen.nl הופכת ל- Babysits.nl

על Babysits

Babysits היא פלטפורמה מקוונת לטיפול בילדים, בה הורים וספקי טיפול יכולים ליצור קשר אחד עם השני בקלות. הפלטפורמה ידידותית למשתמש נועדה להעניק להורים את החופש והשקט הנפשי שהם צריכים. אידיאל זה מקביל למשימה של העצמת קהילות סביב טיפול בילדים, ברחבי העולם.

צוות מלא במוטיבציה של Babysits פועל מדי יום לתמיכה בטיפול בילדים בטוח, נגיש ובמחיר סביר. לצד זה, אמינות ושקיפות הם ערכי הליבה של החברה.

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשם בחינם