מכוניות מירוץ מנייר טואלט

מכוניות מירוץ מנייר טואלט

מאת Babysits
4 מינ׳ קרא

האם הילדים שלך אוהבים להשאיר גלילי שירותים ריקים בשכיבה כדי שתסדר/י? ובכן, במקום לזרוק אותם, למה לא לאסוף את הילדים וליצור במקום עבודות יצירה מגניבות של גלילי נייר טואלט? עיצבנו את מכוניות המירוץ שלנו באמצעות מעט יותר מאשר גלילי נייר טואלט ממוחזרים וקצת צבע!

עיינו במדריך הווידאו המפורט שלנו שלב אחר שלב בנושא יצירת מכוניות מירוץ גלילי נייר טואלט משלך! לתיאור מפורט יותר, קראו את הבלוג שלנו להלן.

כדי להתחיל, צריך רק כמה דברים:

  • גלילי נייר טואלט
  • צבע אקרילי
  • מספריים
  • עיתון
  • דֶבֶק

craft supplies

לאחר שמצאת את החומרים הדרושים לך לעשה-זאת-בעצמך שלך, הגיע הזמן להחליט באילו צבעים יהיו מכוניות המירוץ שלך. החלטנו ליצור 3 מכוניות מירוץ, אבל את/ה יכול/ה לייצר כמה שאת/ה רוצה (תלוי כמה גלילי אסלה ריקים יש לך!).

toilet paper craft painted tubes

ציירנו את גלילי נייר הטואלט הממוחזרים שלנו ב -3 צבעים שונים: כחול, ירוק וצהוב. אולי תרצו ליצור מכונית מירוץ אדומה קלאסית! טיפ: אפשר להשתמש גם בנייר צבעוני במקום בצבע.

toilet paper craft cutting

זה החלק הכי מסובך! השתמשתי בזוג מספרי תפירה קטנים כדי לגזור צורה מלבנית מגלילי נייר הטואלט. אם במקרה אין לך זוג מספריים קטנים בבית (מה שאני מהמר שרוב האנשים לא!), את/ה יכול/ה גם להשתמש בסכין מטבח. הערה חשובה: שלב זה דורש עזרה מההורים ואינו בטוח לילדים קטנים לעשות זאת בעצמם.

toilet paper craft racing cars

ועכשיו, הגיע הזמן לקשט את מכוניות המירוץ שלך! בחרנו בעיצוב ברק מגניב במכונית המירוצים הירוקה שלנו, ובכמה עיצובים מפוספסים פשוטים על המכוניות האחרות.

toilet paper roll painting craft

ציירנו עיגול על כל מכונית עם כמה שכבות צבע לפני הוספת מספרי המרוצים. טיפ: אם אתם עם ילדים שמחכים בקוצר רוח עד שהצבע יתייבש, תמיד תוכל/י להאיץ את התהליך בעזרת מייבש.

racing car wheels craft DIY

עכשיו להוסיף את הגלגלים! ציירנו עיגולים שחורים על נייר אקרילי 400 גרם (אבל כל נייר עבה יעשה) ואז ציירנו עיגולים קטנים מעט יותר על נייר לבן. אם במקרה יש לך נייר שחור, אז זה יחסוך לך זמן! יצרנו 3 מכוניות עם 4 גלגלים כל אחת, אז יצרנו 12 גלגלים בסך הכל.

race car wheels craft DIY

לאחר ששרטת וציירת את הגלגלים שלך, הגיע הזמן לגזור אותם בעזרת מספריים. לאחר מכן, תוכל/י להדביק את חישוקי הצמיגים (עיגולים לבנים) על צמיגי הרכב מעט גדולים יותר (עיגולים שחורים). השתמשנו בדבק לייבוש מהיר לכל מטרה לשלב זה, אך גם דבק PVA פשוט או מקל דבק יעשו את העבודה!

Racing car DIY toilet paper craft

השלב הבא הוא לצרף את הגלגלים שלך למכוניות מירוץ גלילי הטואלט! שוב, השתמשנו בדבק לייבוש מהיר כדי לחבר את גלגלי הנייר למכוניות גלילי המכונית. טיפ: אם במקרה יש לך מחברי נייר בבית, תוכל/י להשתמש בהם גם כדי להצמיד את הגלגלים. המשמעות היא שגלגלי המכוניות שלך יוכלו להתגלגל!

Toilet Paper Roll Racing Cars

והנה דוגמה לאיך רכבי מירוץ נייר הטואלט הממוחזרים שלך יכולים להיראות! הוספנו גם את גלגלי ההגה למכוניות שלנו על ידי חיתוך עיגולים קטנים מנייר אקרילי 400 גרם והוספת פרטים באמצעות צבע אקרילי שחור.

נהניתם מ-עשה-זאת-בעצמך זה? נשמח לראות את הגרסה שלכם למכוניות מירוץ גלילי נייר הטואלט שלנו! תייגו אותנו @Babysits באינסטגרם או שתפו אותנו בפייסבוק (@babysits).

וכדי לקבל השראה יצירתית יותר, הקפד לבדוק את עבודות העשה-זאת-בעצמך האחרות
שלנו

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם