יסודות הבייביסיטר

יסודות הבייביסיטר

מאת Babysits
3 מינ׳ קרא

כשאת/ה בייביסיטר, כדאי להביא איתך תיק עם כל הכלים הדרושים כדי להתגבר על כל מקרה חירום שאת/ה עלול/ה להתמודד איתו. לצפות את הבלתי צפוי! זה גם רעיון טוב להיות מוכנ/ה עם משחקים וכו׳ כדי למנוע מילדים קטנים להשתעמם.

כיצד עליך לארוז את ערכת הבייביסיטר שלך? קודם כל, כדאי להביא תיק. אם את/ה קונה תיק לעבודה החדשה שלך, כדאי לקנות תיק עם מספיק מקום לכל יסודות הבייביסיטר שלך. וודא/י שהתיק הוא תכליתי ולכן תוכל/י להשתמש בו ללימודים, טיולים, קניות וכו'.

#tetrischallenge babysitters bag

#tetrischallenge

1. הביאו חומר לאומנות ומלאכה

האם את/ה צריכ/ה לעבוד כבייביסיטר ולא יודע/ת איך לבדר את הילד?Babysits מציעה הצעות נהדרות. קח/י קצת חומר כמו נייר, מספריים וטושים והביא/י כמה פריטים שאינם בשימוש מהבית שתוכל/י להמציא מחדש על ידי יצירת עשה-זאת-בעצמך. את/ה יכול/ה ליצור מטוס עם בקבוק פלסטיק או אוריגמי עם נייר צבעוני.

2. הביאו איתכם כמה משחקים

משחקי לוח כגון "נחשים וסולמות" או "נחש מי" תמיד מוצלחים הן למבוגרים והן לילדים. סוג הבידור הזה בהחלט טוב יותר מכל מה שניתן למצוא במכשירים טכנולוגיים כמו אייפדים או סמארטפונים. משחקי לוח שומרים על המוח מאומן. אם הילדים מתקשים לישון, את/ה יכול/ה גם להביא דובון כדי להקל על דאגותיהם.

3. אם יש לכם ערכת עזרה ראשונה בבית, קחו אותה איתכם

אם אין להורים ערכת עזרה ראשונה הקפיד/י להביא משלך. הכנס/י אותו לתיק שלך ווודא/י שהוא מכיל פלסטרים, גזה, חיטוי וכל מה שאת/ה צריכ/ה להתמודד עם מצבי חירום קטנים. במצבים אלה תמיד עדיף למנוע אירועים בלתי צפויים כגון נפילות או חתכים קטנים.

4. פלאפון

באופן כללי, הפלאפון הנייד שלך לא אמור להסיח את הדעת במהלך כל עבודה, במיוחד בזמן עבודה כבייביסיטר. אבל במקרה חירום חשוב שיהיה לידך. ודא/י שיש לך גישה לכל אנשי הקשר החירום שאת/ה צריכ/ה. תמיד הימצא/י בהיכון להתקשר במקרה של אירועים בלתי צפויים או בעיות עם ילדים.

5. מצרכים למתכון טעים

האם הבישול הוא התשוקה הגדולה ביותר שלך? הביאו את כל מה שצריך כדי להכין קינוח בריא. הקדש/י את אחר הצהריים כשף ללמד את התלמיד שלך. בקש/י מההורים מראש מידע לגבי אי סבילות למזון ואישור לבשל במטבח שלהם.

יתר על כן, שאלו את ההורים מראש מה תחומי העניין של ילדיהם: יש כאלה שאוהבים בובות, כאלה שאוהבים לקרוא ספרים וכאלה שאוהבים מוזיקה. פעל בהתאם לכך שאת/ה מוכנ/ה ולכן הבייביסיטר המושלם. הרשימה לעיל אינה חובה; למשל אם את/ה מתמודד/ת עם פעוטות את/ה יכול/ה להביא כמה פוחלצים לשחק איתם.

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם