שגרת פעילות מהנה לילדים

שגרת פעילות מהנה לילדים

מאת Babysits
2 מינ׳ קרא

לילדים יש הרבה אנרגיה לשימוש לאורך כל היום! כדי לעזור לילדים קטנים לזוז בסלון או בגינה, יצרנו את שגרת התרגיל המהנה של ״לזוז כמו חיה״ שתוכלו לעקוב אחריהם בכל מקום שתרצו.

כולנו יודעים שפעילות גופנית היא חיונית לחיים בריאים וכי ילדים צריכים להשתתף גם בפעילות גופנית סדירה כדי לנהל חיים בריאים. אם נוכל להנחיל לילדים שלנו בחירה באורח חיים בריא מגיל צעיר, סביר להניח שהם ימשיכו עם ההרגלים האלה גם בבגרותם.

מחקרים מצאו כי לאנשים שמתאמנים באופן קבוע מוקדם בחיים יש סיכוי גבוה יותר להתאמן כמבוגרים בהשוואה לאלה שלא התאמנו כילדים באופן קבוע. הגישה לפעילות גופנית מוקדמת בחיים פירושה גם שיש סיכוי גבוה יותר לשמור על משקל בריא יותר באופן כללי.

ואם זה לא היה מספיק כדי להשפיע עליך בכדי לגרום לילדים לזוז - מחקרים הראו גם שלפעילות גופנית סדירה אצל ילדים יש קשר ישיר עם המוח המתפתח. המשמעות היא שפעילות גופנית וספורט יכולים לגרום לשיפור היכולות הקוגניטיביות, כגון זיכרון טוב יותר.

ככל שנצליח לשכנע את הילדים שלנו לזוז, כך יהיה טוב יותר לבריאותם לטווח הארוך. השתמש/י בשגרת התרגיל שלנו כמו תנועת בעלי חיים ותהיה פעיל תוך כדי הנאה ביחד!

Move Like an Animal Exercise for Kids

יש לכם 60 שניות להשלים כמה שיותר חזרות של כל תנועת בעלי חיים. בואו נראה כמה אתם יכולים לעשות!


האם נהנית מפעילות זו? נשמח לראותך זז/ה כמו חיה! שתפ/י אותנו בשגרת האימונים שלך @babysits לעוד פעילויות נהדרות לילדים, עיינו במאמרים אחרים כאן!

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם