חיות קרטון ממוחזרות עשה-זאת-בעצמך

חיות קרטון ממוחזרות עשה-זאת-בעצמך

מאת Babysits
3 מינ׳ קרא

קרטון ממוחזר הוא חומר מהנה ורבגוני שכולנו נוטים להחביא איפשהו בבית שלנו. אז, במקום לזרוק אותו לפח המיחזור, למה שלא תיצרו איתו משהו יפה? אספו את הילדים, הוציאו את הצבע והפעלו את היצירתיות שלכם!

כל כך חשוב ללמד ילדים על האיזון של המערכת האקולוגית העדינה שלנו. אז, כדי לעזור לך להתחיל את השיחה עם הילדים שלך, יצרנו את עשה-זאת-בעצמך החיות המהנה הזה שאת/ה יכול/ה לעקוב אחריו! למה לא לשלב כיף ולמידה תוך בניית חיות בר משלכם?

Cardboard kids craft

כדי להתחיל, כל מה שאת/ה צריכ/ה הוא מספריים, עיפרון וקרטון. אם את/ה יודע/ת איזו חיה את/ה רוצה ליצור, תוכל/י להתחיל בשרטוט קווי מתאר פשוטים על הקרטון. את/ה לא צריכ/ה להיות בררנ/ית מדי כי את/ה יכול/ה להוסיף פרטים מאוחר יותר עם קצת צבע!

Craft for kids

הרעיון כאן הוא לשמור על הצורות שלך פשוטות במיוחד! יצרנו צורות חיות דומות באופן רופף לחיות הבר שלנו, ולאחר מכן יצרנו רגליים בצורת "U" שניתן לחלק אותן למקומם באמצעות שני חריצים שגזרנו מראש לכל צורת גוף.

Cardboard Cutout

ועכשיו הגיע זמן הציור! השתמשנו בצבעי אקרילי בצבעים התואמים את המראה הטבעי של בעלי החיים. כמובן, אם את/ה רוצה לתבל קצת את העניינים וליצור פיל סגול או ג'ירפה כחולה, קדימה! לאחר שצבעי הבסיס התייבשו, את/ה יכול/ה לצייר עם מברשת דקיקה כדי להוסיף את כל הפרטים הנוספים כיפים כמו כתמי הג'ירפה.

painted cutouts

לאחר שסיימת לצייר את חיות הקרטון שלך והם הספיקו להתייבש, תוכל/י סוף סוף לחבר אותן לתוצאה הסופית!

Cardboard Craft

וגם הנה! בקרוב יהיה לך עדר של חיות בר. החבר'ה האלה נראים נהדר ישבו על מדף ליד ספרי ילדים, או אפילו השחל/י ומתח/י על חוט כלשהו והופ! יש לך מובייל!.

Cardboard Animal Craft

נהניתם מ- עשה-זאת-בעצמך זה? תסתכלו על עשה-זאת-בעצמך אחרים שלנו עבור רעיונות גדולים יותר לילדים!

ואל תשכחו לשתף אותנו ביצירות שלכם באינסטגרם! תייגו @Babysits וחישפו את חיות הבר שלכם.

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם