איך לכתוב ביקורת טובה על הבייביסיטר שלך

איך לכתוב ביקורת טובה על הבייביסיטר שלך

מאת Babysits
4 מינ׳ קרא

בחירת מישהו שישמור על ילדיך היא לא דבר שצריך להקל ראש בו, חשוב לדעת אם אדם אמין ועונה על הדרישות לעבודת הבייביסיטר שלך או לא. באותה מידה, חשוב שהבייביסיטרים ידעו שהם יכולים לסמוך על המשפחות ששוכרות אותם. זו הסיבה מדוע במאמר זה אנו רוצים להראות לכם כיצד לכתוב ביקורת מצוינת, בין אם היא עבור הבייביסיטר, מטפל/ת, אופר או הורה, ומדוע היא כה חשובה.

באיזו תדירות בחיים "האמיתיים" את/ה משתפ/ת את הסובבים אותך בחוויות החיוביות או השליליות שלך? בין אם זו הייתה הקופאית הלא ידידותית בסופר או הגברת האדיבה במיוחד שעזרה לך להעלות את העגלה שלך לאוטובוס. דברים כאלה יקרו לך מדי יום ולרוב את/ה משתפ/ת אותם עם האנשים בחייך. אז מדוע ההתנהגות שלנו באינטרנט כל כך שונה? במיוחד כשמדובר בייביסיטר, האמון והניסיון של אחרים הוא מידע חשוב להפליא שנוכל לדעת. לכן אנו מספקים לך כמה טיפים נוספים כיצד להשאיר ביקורת טובה עבור בייביסיטר או הורה!

מדוע ביקורות חשובות?

פלטפורמת Babysits אינה סוכנות לטיפול בילדים, אלא קהילת בייביסיטר למשפחות ולמטפל/ים. כאן הם יכולים לבוא במגע זה עם זה באופן עצמאי ולקבל החלטות משלהם על סמך צרכיהם האישיים. רושם ראשוני הוא חשוב להפליא. הם קובעים אם בייביסיטר והורה רוצים ליצור קשר אחד עם השני. זו גם הסיבה שלהשאיר ביקורות ולהעלות אותן לפרופיל שלך הוא בעל ערך. אם לבייביסיטר יש ביקורת חיובית אחת או יותר, תהיה לכך השפעה חיובית על הרושם של ההורה. ההורה יודע כעת כי הבייביסיטר כבר צבר/ה ניסיון וכי הורים אחרים ימליצו עליהם. אבל זה חל גם על המשוב על ההורים. אם בייביסיטר כותב ביקורת חיובית על פרופיל המשפחה, אז הם יודעים כי בייביסיטר אחרים חוו את העבודה עם משפחה זו כחיובית ואמינה.

סיבה נוספת מדוע ביקורות חשובות עבורך היא בגלל מערכת התגים שלנו . אם תקבל/י חוות דעת ממשתמש אחר, תג הביקורות יהיה נעול, וייתן לך 80 נקודות. וככל שתרוויח/י יותר נקודות, הפרופיל שלך יהיה גלוי יותר למשתמשים אחרים ותקבל יותר הודעות.

הסיבה האחרונה לחשיבות כתיבת הביקורות היא מספר החברים הרב בBabysits. מכיוון שלBabysits יש יותר מ -2.9 מיליון משתמשים ברחבי העולם, לא ייתכן שנוכל לעמוד בקצב של כל הפרופילים. זו הסיבה מדוע הביקורות שלך מוערכות מאוד. היא מספקת לנו ייעוץ כנה ועוזרת לנו לשמור ולשפר את איכות הטיפול בילדים. בנוסף, את/ה מאפשר/ת לנו להעצים הורים ומטפלים.

טיפים לכתיבת ביקורת משמעותית ושימושית

אם את/ה רוצה לכתוב ביקורת על בייביסיטר, מטפל/ת, אופר או הורה, זה עוזר לדמיין את עצמך בעמדה שלהם. אם היית הם, מה היית רוצה לקרוא בביקורות של הורים או בייביסיטר אחרים? לדוגמה, אם את/ה הורה, תוכל/י לכלול את המידע הבא בעת כתיבת ביקורות עבור מטפלים בילדים:

כמה ילדים נכחו בפגישת הבייביסיטר
מה גרם לבייביסיטר להתבלט מאחרים
הפעילויות המתבצעות במהלך פגישת הבייביסיטר

כמו כן, חשוב לתת הצהרה כללית לגבי שביעות רצונך מהבייביסיטר. מצד שני, בייביסיטר יכול/ה לכלול את הנקודות הבאות בעת כתיבת הביקורת:

כמה ילדים נכחו בפגישת הבייביסיטר
איך התקשורת הייתה עם ההורים
האם השעות שהוסכמו נשמרו

להלן דוגמה לביקורת שלדעתנו מכילה את כל המידע החשוב, תוך שהיא קצרה ועניינית. מי לא ירצה להעסיק את סופי?

דוגמה איך לכתוב ביקורת מעולה

כיצד להשאיר ביקורת

אחרון חביב, אנו רוצים להסביר כיצד בדיוק ואיפה ניתן להשאיר ביקורת למשתמש אחר . שלא כמו המלצות, תוכל/י להשאיר ביקורת רק אם יצרת אינטראקציה עם המשתמש באמצעות מערכת ההודעות של Babysits. אם זה המצב וכבר יצרת קשר עם המשתמש בעבר, תוכל/י ללחוץ על כפתור הביקורת בשיחה בתיבת הדואר הנכנס שלך. אם תלחצ/י על זה, תועבר/י לדף הביקורת. אפשר גם לכתוב שם ביקורת אנונימית.

אם את/ה הראשונ/ה לפרסם ביקורת, נודיע למשתמש האחר. במשך 14 הימים הראשונים, המשתמש השני לא יוכל לראות את הביקורת שלך עד שיכתוב גם ביקורת אחת (אז אל תפחד/י להיות כנה!).

אם יש לך שאלות נוספות בנוגע לביקורות או המלצות תוכל/י לעיין בדף השאלות הנפוצות שלנו . אנו מקווים שזה עוזר ומודים לכם על שאתם חלק מקהילת Babysits!

מחפש/ת בייביסיטר או מטפל/ת באזור שלך? את/ה יכול/ה למצוא אותו כאן:

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם