אפליקציית Babysits

אפליקציית Babysits

מאת Babysits
4 מינ׳ קרא

לצד פלטפורמת ה- Babysits שלנו תוכל/י גם להשתמש באפליקציית Babysits שלנו. אם את/ה מעדיפ/ה להזמין פגישות בייביסיטר או לענות להודעות שלך באמצעות הטלפון שלך, אפליקציית Babysits עשויה להיות שימושית עבורך!

כיום כמעט ואין לאף אחד זמן לשבת מאחורי שולחן העבודה, לפתוח את המחשב או את המחשב הנייד ולבדוק אם קיבלו הודעות. מכיוון שכמעט כולם נושאים איתם את הטלפון שלהם, קל יותר לבדוק את הטלפון שלך אם קיבלת הודעות. לצד זה, את/ה יכול/ה אפילו למצוא בייביסיטר או עבודה כבייביסיטר בזמן שאת/ה ברכבת, צופה באימון הכדורגל של ילדך או סתם על הספה. באמצעות אפליקציית Babysits תוכל/י למצוא בייביסיטר או עבודת בייביסיטר בכל זמן ובכל מקום.

אפליקצית Babysits

בדקו מי נמצא באזור שלכם

לפני שאת/ה נרשמ/ת, את/ה כבר יכול/ה לראות מי גר באזור שלך, כך שתדע/י אם יש 'מועמדים' המתאימים לצרכים שלך. בעזרת אפליקציית Babysits תוכל/י אפילו לבדוק מי גר בקרבת מקום על המפה.

סננו את הצרכים שלכם

באמצעות המסננים באפליקציה תוכל/י לסנן לפי הצרכים שלך. האם את/ה רוצה בייביסיטר עם ביקורות והמלצות, שהוא בגיל מסוים או בעל ניסיון של שנתיים לפחות? האם את/ה רוצה משפחה שמחפשת עזרה עם שיעורי בית? בעזרת המסננים תוכל/י למצוא בקלות את הבייביסיטר המתאימ/ה לך!

בדקו את הפרופילים

בדוק את הפרופילים של משתמשי Babysits. צפה בסרטוני הפרופיל שלהם, צפה בתמונות הפרופיל, קרא/י את המוטיבציה שלהם, המלצות וביקורות, בדוק את האימות שלהם ואת הזמינות.

שימו לב למשתמשים האהובים עליכם

אם את/ה מוצא/ת משפחה או בייביסיטר שאת/ה אוהב/ת, תוכל/י לסמן אותם בלב כך שבפעם הבאה שתשתמש/י באפליקציה תוכל/י למצוא את המשתמש הספציפי הזה תוך זמן קצר. זה הופך את ההחלטה שלך לקלה הרבה יותר! מכיוון שאת/ה לא צריכ/ה לזכור את כל הפרופילים שאהבת!

הירשמו

באמצעות אפליקציית Babysits תוכל/י להירשם באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך או באמצעות חשבון Google , Apple או Facebook שלך. זה מקל על כל אחד להירשם.

צרו פרופיל וציינו את הצרכים שלכם

מצאת מספיק בייביסיטר או הורים באזור שלך ואת/ה רוצה ליצור איתם קשר? אז הגיע הזמן ליצור את הפרופיל שלך. באמצעות אפליקציית Babysits תוכל/י למלא בקלות את המידע והצרכים שלך . האם את/ה למשל בייביסיטר ואת/ה גם רוצה לעזור עם שיעורי בית, או שאת/ה יכול לעבוד רק בסופי שבוע? ציינ/י זאת בפרופיל שלך, כדי שההורים יוכלו לקרוא את כל המידע החשוב הזה. הורים יוכלו לציין בקלות איזה משפחה או בייביסיטר את/ה מחפש/ת. בהיותך באמת ספציפי/ת בפרופיל שלך קל יותר למשתמשים האחרים 'להכיר אותך', לבדוק אם הם יתאימו לדרישות וימצאו את הבייביסיטר המושלמ/ת.

חשיפה

בחר/י את החשיפה של הפרופיל שלך . באמצעות האפליקציה את/ה יכול/ה לבחור אם את/ה רוצה לשמור על הפרופיל שלך באופן פרטי, אם את/ה רוצה שהפרופיל שלך יהיה גלוי לכולם או שרק המשתמשים מBabysits יכולים לראות את הפרופיל שלך.

סרטון פרופיל

באמצעות סרטון פרופיל מקבלים הצצה ראשונה למי האדם שמאחורי הפרופיל, מה שהופך את הפרופיל והאדם לאמין יותר. זו הסיבה שאת/ה יכול/ה להעלות סרטון פרופיל באמצעות האפליקציה. הראה/י את פניך וספר/י למשתמשים אחרים מי את/ה ומה את/ה מחפש/ת. סרטון פרופיל אומר יותר מ -1,000 תמונות ומומלץ מאוד .

איש קשר

חכה/י עד שתקבל הודעה או תשלח/י כמה הודעות בעצמך. לצד זה תקבל/י התראות מהאפליקציה, כך שלא תחמיצ/י הודעה ממשתמש Babysits.

קראו עצות וטריקים

כעת ניתן גם לקרוא את מאמרי הקהילה שלנו באמצעות האפליקציה. המאמרים מיועדים למשתמשים שאוהבים לקבל כמה טיפים וטריקים נוספים לגבי:

הפיקו את המיטב מהחוויה שלכם עם Babysits באמצעות אפליקציית Babysits!

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם