הורים עוזרים להורים

הורים עוזרים להורים

מאת Babysits
3 מינ׳ קרא

האם את/ה מתקשה למצוא טיפול לילדים שלך? האם אינך שבע/ת רצון מאיכות המועמדים שאת/ה מוצא/ת או שאינך יכול/ה למצוא מעונות יום במחירים סבירים או טיפול בילדים במחירים סבירים? למרבה המזל, Babysits יכולה לסייע במציאת טיפול בילדים נהדר ובמחיר סביר למשפחתך. את/ה כנראה מודע/ת יותר לאפשרות למצוא סוגים נפוצים יותר של מטפלים כגון בייביסיטר, מטפלות או מטפלים. עם זאת, האם ידעת שגם הורים אחרים יכולים להיות אופציה?

בין כל האפשרויות לטיפול בילדים, Babysits מציעה את התכונה הורים-עוזרים-להורים! הכוונה היא להורים שמטפלים בילדים זה של זה. במקרה זה, הורים יכולים לתאם זה עם זה כדי לחלוק את חובות הטיפול בילדים שלהם. דוגמאות לכך יכולות להיות: הורה אחד אוסף את שני ילדי ההורים לבית הספר והשני מחזיר אותם מבית הספר או שהורים לוקחים ימי חופש שונים במהלך השבוע ומחליטים מי יטפל בילדים במהלך היום. זהו שירות טיפול אלטרנטיבי שעשוי להיות שימושי למשפחתך. עם זאת, מהם היתרונות והחסרונות של הורים-עוזרים-להורים בהשוואה לצורות אחרות של טיפול בילדים?

היתרונות

-היתרון הגדול ביותר של הורים-עוזרים-להורים הוא ככל הנראה החיסכון בעלויות. תלוי באיזו תדירות כל הורה יכול לשמורעל ילד של השני וכיצד חובות הטיפול בילדים מתחלקות, אפשר יהיה להפחית באופן דרסטי או אפילו להסיר את הוצאות הטיפול בילדים (אם חובות הטיפול בילדים מתחלקות באופן שווה).

-באמצעות שירות זה, ילדים גם לומדים להסתדר עם ילדים אחרים (כמו במעון). זה חיובי לסוציאליזציה של ילד והם יכולים ליצור חברים וחברים חדשים למשחק!

-אם אתם מוצאים משפחות עם ילדים התואמות את הקריטריונים והצרכים שלכם, קל יותר לעזור זה לזה. לדוגמה, אם שני הילדים הולכים לאותו בית ספר, אחד ההורים יכול להביא אותם לבית הספר והשני יכול לאסוף אותם בדרך חזרה.

-אתם יכולים בקלות ליצור מערכת יחסים אמפטית מכיוון ששניכם מחפשים את אותו האדם ושאר הצרכים זהים.

החסרונות

-פחות גמישות : פתרון זה ניתן לביצוע רק אם הקריטריונים תואמים זה לזה. קשה יותר להתקשר להורה ברגע האחרון כיוון שיש להם יותר התחייבויות חלופיות כמו למשל עבודה. במקרה זה, בייביסיטר או מטפל/ת יכול/ה להיות שימושי/ת יותר וזמינ/ה יותר בהתאם לצרכים שלך.

-הורים יכולים להיות עסוקים מאוד (עם הרבה משימות ומטלות אחרות למשל פגישות, עבודות בית, ללכת לחנות המכולת וכו') כך שיהיה פחות סביר שהוא/היא מבלים זמן איכות עם הילד שלכם, עושה כמה עבודות עזה-זאת-בעצמך או משחק בחוץ בפארק. יש יותר סיכויים שילדך ישחק עם הילדים שלו/שלה, אך ייתכן גם שהם לא יסתדרו זה עם זה.

לסיכום, אם אתם מחפשים פתרון חלופי כדי לחסוך כסף נוסף בהוצאות טיפול בילדים, תוכלו לשקול להשתמש בהורים-עוזרים-להורים כדי ליצור קשר עם הורים אחרים בנוגע לחלוקת חובות טיפול בילדים.

מצד שני, אתם עדיין יכול להסתמך על סוגים שונים של טיפול בילדים. בייביסיטר, עשוי/ה להיות גמיש/ה יותר, בעוד שמטפל/ת בדרך כלל בעל/ת חוויות מוסמכות יותר. כאן תוכלו למצוא את כל סוגי המטפלים השונים של ילדים:

בייביסיטר

מטפל/ת

מטפלים בילדים

על סמך נסיבותיכם, עליכם לבחור את סוג הטיפול הנכון ואת האדם המתאים למשפחתיכם ולצרכי ילדיכם.
התחלו לחפש בייביסיטר עכשיו כדי למצוא בייביסיטר או מטפל/ת בקרבתך!

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם