כיצד עבודה מהבית משפיעה על עלויות בייביסיטר

כיצד עבודה מהבית משפיעה על עלויות בייביסיטר

מאת Babysits
4 מינ׳ קרא

עבודה מהבית הפכה לנורמה עבור הורים רבים, אבל זה לא אומר שהם לא צריכים טיפול בילדים. למעשה, יותר הורים דווקא כן פנו ושכרו בייביסיטר בזמן העבודה מהבית - אך האם עלות בייביסיטר זהה כשההורה עובד מהבית? לשכור בייביסיטר בזמן העבודה מהבית, זה עולה לא פחות?

מה העלות הממוצעת של בייביסיטר בשנת 2021, וכיצד העבודה מהבית משפיעה על זה

Babysits
ניתחה את התעריפים המוצעים על ידי אלפי בייביסיטר כדי להביא לך את התעריפים הממוצעים של בייביסיטר בערים במדינות רבות. אבל יש תקלה!

עבודה מהבית הפכה לנורמה עבור הורים רבים, אבל זה לא אומר שהם לא צריכים טיפול בילדים. אז ההורים פנו לשכור בייביסיטר בזמן העבודה מהבית (וחברות תמכו בכך!).

זה מעלה את השאלה: האם בייביסיטר עולה אותו הדבר אם אתה עובד מהבית?

Babysits שלחה סקרים ל -5000 בייביסיטר על התייחסותם לבייביסיטר בזמן שההורה עובד מהבית.
71.6% מהבייביסיטרים שהגיבו ציינו כי לא יסכימו או יציעו להרוויח פחות אם ההורה עובד מהבית בזמן הטיפול. כמה מהסיבות העיקריות לכך:

  • "כי אני עדיין אעשה את אותה העבודה כמו שהייתי עושה כשההורים לא שם." "שאלה מצוינת, אבל בגלל שהם "עובדים" אנחנו צריכים להבטיח שהם יכולים לבצע את עבודתם (דיווח, מיילים, שיחות זום) בצורה חלקה ככל האפשר. אז הציפיות הן שנעשה את אותן המשימות עם הילדים ונוודא שהם יכולים לעשות את העבודה שלהם. אם בכלל זה לפעמים יותר קשה כשההורים בבית כי הילדים יודעים שהם בסביבה ורוצים ללכת אליהם, או יודעים את זה והסמכות שלהם גוברת עלינו ולכן זה קשה יותר מבחינות אלה, ולכן לא הייתי מוריד את התעריף".
  • "לא אלא אם כן חלקתי איתם את הטיפול".

28.4% מהבייביסיטרים ענו שלקבל פחות שכר בעת השמרטפות בזמן שההורה עבד מהבית יהיה משהו שהם יחשבו עליו. מה יש להם לומר בנוגע למה:

  • "ההורה זמין לשאלות ואינטראקציות אפשריות עם הבייביסיטר והילד או סיוע, כך שלבייביסיטר אין אחריות מלאה במהלך תקופת הבייביסיטר."
  • "מעדיף שלא, אבל אם זה עוזר למשפחה אני מוכן."

אבל מה ההורים חושבים?

שלחנו סקרים ל 3200 הורים, הנה מה שהם חשבו:

נראה שההורים חושבים אותו דבר כמו בייביסיטר!68% מהמשיבים ציינו כי הם מצפים לשלם לא פחות כאשר הם שוכרים בייביסיטר בזמן שהם עובדים מהבית. 32% הנותרים ציפו לשלם פחות. כמה מהסיבות מדוע:

  • "יש להם עבודה לעשות ואם אנחנו לא תורמים לטיפול בילדים כשהבייביסיטר" בעבודה "אז מגיע להם שכר ראוי. הם עושים את אותה העבודה".
  • "אם עבדתי כמו שצריך, אני חושב שזה לא רלוונטי אם אני בבית, אולם אם הייתי צץ פנימה והחוצה והייתי זמין וזה היה מקרה שהם רק עוזרים במקום תשלום מלא, אז אולי קצת תשלום נמוך יותר יכול להיות שיקול״.

אז, האם את/ה יכול/ה לשלם פחות עבור בייביסיטר אם את/ה עובד/ת מהבית?

בסופו של יום, זה תלוי בבייביסיטר, בהורים ובסיטואציה. בייביסיטר והורים תמיד יכולים לנהל משא ומתן על המחירים שלהם. בהתבסס על התוצאות המעורבות של הסקר, אנו יכולים להניח בבטחה כי:
רוב הבייביסיטר (71.6%) יצפו לקבל את אותו התעריף כפי שהם מקבלים כאשר מבצעים את אותה העבודה, אך חלקם עשויים להיות גמישים לפחות פיצויים, אם למשל טיפול בילדים הוא משותף עם ההורה או אם קל יותר על המשפחה. רוב ההורים (68%) מצפים לשלם בייביסיטר שלהם באותה מידה כפי שהיו או לא היו עובדים מהבית.

כיצד עבודה מהבית משפיע על עלות בייביסיטר

מתעניינים בתעריף הבייביסיטר הממוצע בערים במדינות שונות? בדדו כמה מהתעריפים באמצעות הקישורים למטה!

ניו זילנד

אוֹסטְרַלִיָה

קנדה

סינגפור

בְּרִיטַנִיָה

אירלנד

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם