תגידו שלום לקמע המזל של Babysits

תגידו שלום לקמע המזל של Babysits

מאת Babysits
2 מינ׳ קרא

היום יש לנו חדשות מרגשות עבורך! כידוע, כל הצוות שלנו עובד מדי יום על שיפור פלטפורמת Babysits עבור 1.5 מיליון המשתמשים שלנו ברחבי העולם. אנו עונים על שאלותיכם ללא הרף, מעצבים תכונות חדשות ויוצרים תוכן אינפורמטיבי. ג'אגלינג בין הכדורים הרבים האלה בעת ובעונה אחת יכולה להיות משימה עצומה, ומכאן שמעתה ואילך תהיה לנו קצת עזרה: הרשו לנו להציג בפניכם את העוזר החדש שלנו בארי, הקמע של Babysits!

אבל נתחיל מההתחלה: מי זה העוזר הקטן והחמוד הזה?

ידידנו בארי הוא בדיוק כמוכם - לאחרונה התחיל להשתמש בפלטפורמה שלנו והכיר את כל התכונות המדהימות של Babysits שעוזרות לך למצוא מישהו שיטפל בקטנטנים שלך. בארי עדיין קצת מאוים וחסר ביטחון, ולכן האפוטרופוס הגדול והפרוותי שלו מגן עליו ותומך בו - בדיוק כמו שאנו שואפים לתמוך בכם כל יוםקמע המזל בארי

איך זה יכול לעזור לך בדיוק?

כפי שצוין קודם לכן, בארי כאן כדי להצטרף אליך במהלך כל המסע שלך על Babysits. את/ה יכול/ה לצפות שבארי יכנס בזמן שאת/ה מנווט/ת על הרציף והוא יודיע לך כאשר משהו קורה. בארי יודע עד כמה זה יכול להיות מאיים ומדהים בבת אחת להתחיל לחפש בייביסיטר באינטרנט ולכן הוא כאן כדי ללמוד ולאסוף ניסיון יחד איתך. אחרון חביב, בארי ייתן לך גם המון טיפים ומידע על כל מיני נושאים הקשורים לילדים באינסטגרם שלנו.
אולי בעצם כבר זיהית את בארי בכמה מפוסטים האחרונים שלנו באינסטגרם!

Things to tell your babysitter


אם את/ה נתקל/ת בבארי העוזר הקטן שלנו באתר האינטרנט או באינסטגרם, צלמ/י צילום מסך, העלה אותו לסיפורי האינסטה שלך ותייג/י אותנו באמצעות @Babysits. אנו נרגשים לראות שאתם מכירים!

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם