מה זה בייביסיטר מרחוק?

מה זה בייביסיטר מרחוק?

מאת Babysits
4 מינ׳ קרא

כמה דברים בשנים האחרונות ניהלת מרחוק? אם התשובה היא הרבה, תשמחו לדעת שBabysits מספקים כעת גם בייביסיטר וירטואלי! רוצים לדעת עוד על זה? בדקו את העולם החדש של בייביסיטר וירטואלי!

מהו בייביסיטר וירטואלי או מרחוק ומדוע הוא שימושי?

מה הכוונה בבייביסיטר מרחוק? בייביסיטר מרחוק או טיפול וירטואלי עוזר לארח, לבדר או לטפל בילדים מרחוק באמצעות אפליקציית שיחות וידאו כגון Skype או Facetime. זה יכול להיות בעל ערך עבור ההורים מסיבות רבות. אם ההורה יהיה עסוק לרגע או צריך להתרכז במשהו, למשל בזמן עבודה מהבית, זה יכול להיות מאוד מועיל לילדים שיש בייביסיטר וירטואלי לבדר אותם.

באופן זה בייביסיטר וירטואלי יכול להוות עזר להורים העובדים מהבית שגם ילדיהם בבית, כמו הורים רבים אחרים. עם זאת, הסיטואציות בהן מתקיימת בייביסיטר מרחוק עשויות במקרים רבים להיות שונות מהסיטואציות בהן ישנו מפגש פיזי עם הבייביסיטר. אין בכוונתינו להציע להורה להשאיר את ילדו עם בייביסיטר מרחוק כל היום ולצאת ולנהל שליחויות.

How to babysit remotely

שיקולים מיוחדים לבייביסיטר מרחוק

יש כמה אמצעים שכדאי לשמור עליהם ודברים שכדאי לשים לב אליהם בכל הנוגע לבייביסיטר מרחוק. קודם כל, זה לא אותו דבר כמו בייביסיטר באופן אישי. נשמע ברור, אך נוסיף ונאמר שלבייביסיטר מרחוק לעיתים קרובות יש גבולות קפדניים למדי לגבי סוג הטיפול או הסיוע שהבייביסיטר יכול לספק.

לדוגמה, הם לא יוכלו להאכיל ילדים או לספק סיוע במקרה של תאונה או מקרה חירום. בגלל זה, חיוני שההורים יהיו מודעים לכך ועדיין יהיו בבית במקרה של מצב חירום או מצב כזה שהבייביסיטר לא יכול להתמודד איתו וירטואלית.

כדי להימנע מכך, חשוב שגם הילד יהיה בסביבה מבוקרת. משתנה גם לפי גיל, למשל, ילדים צעירים יותר ירצו להיות בחדר ללא חפצים שעלולים להיות מסוכנים, בעוד שזה עשוי להיות פחות נפוץ עם ילדים מבוגרים יותר.

חשוב גם להבהיר, זו היא לא אופציה לטיפול בתינוקות - כיוון שהם בדרך כלל פגיעים יותר וייתכן שיזדקקו לטיפול מיידי שהבייביסיטר לא יכול לספק מרחוק.

מה עושה בייביסיטר וירטואלי?

תוך התחשבות במגבלות שלעיל, בייביסיטר עדיין יכול לספק עזרה רבה מרחוק! הם יכולים לעשות הרבה דברים שונים כדי לעזור לדאוג לילדים, לשעשע אותם ולסייע להם ללמוד, להלן כמה מהרעיונות האהובים עלינו:

אומנות ויצירה!

יש הרבה פרויקטים של עשה זאת בעצמך ואומנות ומלאכה שאפשר לערוך אותם כך שבייבייסיטרים וילדים יוכלו לעשות אותם יחד באמצעות שיחת וידאו! בהתאם לגיל הילדים זה יכול לכלול מלאכות רבות ושונות.
חשבו על דברים כמו ציור, ציור או יצירת אוריגמי! הורים יכולים גם להכין כמה חומרים עבור עשה זאת בעצמך כדי להקל על הבייביסיטר והילד לקפוץ פנימה ולהתעסק ביצירה. לקבלת קצת מלאכה והשראה עשה-זאת-בעצמך, עיינו בדף עשה זאת בעצמך שלנו !

לאחר סיום יצירתם, הרבה עשה-זאת-בעצמך עשויים לשמש צעצועים נהדרים לשחק איתם יחד. בנה מטוס מנייר (או פלסטיק מבקבוק ממוחזר!) ובדקו של מי המטוס שיכול לעוף הכי רחוק! או ציירו כמה חיות קרטון וצרו גן חיות וירטואלי משלך!

מלאכת יד היא דרך מצוינת לעסוק בילדים ובדמיון שלהם - גם כשהם עושים זאת מרחוק - עם זאת, יש הרבה משחקים אחרים שאפשר לשחק כדי לבדר ילדים בזמן שמרטפות מרחוק.

לשחק משחקים

כשאתה חושב על משחקים ווירטואליים, כנראה שהדבר הראשון שעולה לך לראש הוא משחקי וידאו! עם זאת, ישנם הרבה משחקים שונים בהם בייביסיטר יכול לשחק עם ילדים בזמן שיחות וידאו, שאינם משחקי וידאו. צריך כמה רעיונות? נסה כמה מהמשחקים הבאים:

  • המלך אמר
  • איקס עיגול
  • אני מרגל
  • Pictionary
  • חגיגות
  • אבן נייר ומספריים
  • למד או הרכב ריקוד!

יש גם הרבה משחקים אחרים שבייביסיטרים יכולים לשחק עם הילדים! מלשחק ביחד ויצירת סיפור על צעצועים ובובות או משחק סצנות שונות מסרטים, הדמיון הוא הגבול היחיד!

קריאה לילדים

מה יותר טוב להקריא סיפור? להזמין בייביסיטר שיכול לקרוא לילד מרחוק! כך בייביסיטר יכולים לארח ילדים חברה ולעזור להם ללמוד על ידי הקראה.

לילדים יש יותר הזדמנות ללמוד ולהנות כי הם יכולים לעצור ולשאול שאלות, ללמוד מילים חדשות, והבייביסיטר יכול להסביר להם דברים אם הם לא מבינים לגמרי מה קורה בספר.

זו יכולה להיות דרך מצוינת להעסיק ילדים, וזה יכול להיות גם כיף לאלתר ולשנות את מה שקורה בסיפור - ליצור סיפור משלכם בסופו של דבר!

הדרכה

דרך משמעותית נוספת שבייביסיטרים יכולים לסייע בטיפול בילדים מרחוק היא עזרה בלחנך או ללמד אותם. זו יכולה להיות דרך מצוינת לטפל בהם כמו גם לעזור להם להמשיך ללמוד דברים חדשים! כאן, בייביסיטר יכול לעזור לילדים ללמוד ולהבין שיעורי בית שאולי הם קיבלו מבית הספר שלהם או אולי אפילו ליצור שיעורים משלהם וללמד אותם דברים בנושאים שונים.

בדומה לקריאה לילדים, יכולה להיות לכך השפעה חיובית והטבה עצומה על חינוכם ועל סקרנותם האינטלקטואלית!
עבור בייביסיטרים המעוניינים לעזור להדריך ילדים באופן וירטואלי, יש לנו כמה עצות מועילות כיצד ללמד ילדים באופן מקוון בצורה הטובה ביותר .

בדקו כמה בייביסיטר מציעים את שירותיהם כדי לדאוג, לבדר ולעזור ללמד את הילדים מרחוק להורים הזקוקים לכך!

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם