עשו את חידון הכלב המשפחתי!

עשו את חידון הכלב המשפחתי!

מאת Babysits
7 מינ׳ קרא

איזה זן כלב מתאים ביותר למשפחתיכם ולסגנון החיים שלכם? זו יכולה להיות שאלה ממש קשה לענות לפעמים כיוון שישנם גורמים רבים שמשפיעים. עם זאת, למרבה המזל, עשינו כמיטב יכולתנו להקל עליכם בקבלת ההחלטה!.

נסו את חידון הכלבים שלנו עכשיו וגלו אילו כלבים עשויים להתאים למשפחתיכם או לסגנון חייכם וקבל תובנה רבה יותר לגבי דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון בבחירת גזע כלבים.

כמה מקום יש לכם, איזה סוג בית יש לכם?

(איזה מהבאים מתאר בצורה הטובה ביותר את מצב המגורים שלך?)

type of house

א. דירות - זה עשוי להיות מלחיץ לאמץ כלב גדול שצריך הרבה מקום לברוח מהאנרגיה שלו אם אתם גרים בדירה. במקרה זה, אולי עדיף לשקול גזעי כלבים קטנים יותר, אולם בהתאם לגודל הדירה ולמצב הכלב בהחלט ניתן עדיין לאמץ כלבים גדולים יותר!

ב. בית עם חצר- כלבים בגודל בינוני יכולים להתאים בצורה מושלמת למצבך! כאן, יש להם מספיק מקום לרוץ ולשחק. עם זאת, אין זה אומר שאי אפשר לאמץ כלב קטן או גדול יותר!

ג. חווה/ שטח בכפר- למה לא לבדוק גזעי כלבים גדולים, שיהיה להם הרבה מקום לטייל ולהסתובב ואפילו לעזור לך להגן על השטח שלך.

זכרו כי קיום מגורים בגדלים שונים אינו פוסל אתכם מלאמץ גזעי כלבים בגודל מסוים, אולם חשוב לזכור את גודל הכלב וכמה מקום הוא עשוי להזדקק לו בבחירת איזה גזע שתרצו לְאַמֵץ.

מה אתם מרגישים לגבי שיער כלבים?

hair type

א. לא אכפת לי - אם לא אכפת לכם משיער כלבים, יש לך המון אפשרויות! עם זאת, אם אינכם מעדיפים כלבים ארוכי שיער, ייתכן שיהיה פשוט יותר לאמץ כלב קצר שיער. אלה בדרך כלל דורשים פחות עבודה בכל הנוגע לטיפוח, (צריך לצחצח או לספר את השיער בתדירות נמוכה יותר), וזה יכול לתרום לפחות זמן לניקוי אבק של שיער כלבים ברחבי הבית.

ב. אלרגיות - אההה שיער כלבים! למרבה המזל, ישנם לא מעט גזעים היפואלרגניים! זה אומר שהם בדרך כלל מורידים פחות שיער, ויש להם פחות השפעה על אלה האלרגיים לכלבים. זה הופך אותם לאידיאליים במקרה שאתם או מישהו מבני משפחתיכם אלרגיים לכלבים ולשיער כלבים או שפשוט אתם לא חובבים גדולים של ניקוי שיער כלבים.

ג. פרוותי- הוא כלכך נעים! אם אתם ממש אוהבים כלבים עם שיער ארוך, אז די ברור שהמקום הראשון שאתם צריכים להתחיל לחפש כאשר אתם מתחילים בחיפוש אחר כלבי הגזע שלכם הוא עם כלבים ארוכי שיער! למרבה המזל, יש הרבה גזעים שונים של כלבים ארוכי שיער, בכל הגדלים השונים, ואפילו כמה שהם היפואלרגניים וגם לא מזילים הרבה ריק.

מהי רמת האנרגיה שלכם?

Energy level

א. נמוכה - אם אינכם מעוניינים להיות פעילים במיוחד כדי לטפל ולתת תשומת לב לכלב שלכם, אולי עדיף לבדוק אימוץ גזע כלבים שאינו דורש כל כך הרבה פעילות גופנית. זה גם דבר שצריך לקחת בחשבון אם יש להם פינה חופשית לרוץ ולשחק כשאין זמן ללכת איתם או שהם מוגבלים בעיקר בחללים קטנים יותר (במקרה כזה ייתכן שיהיה עליכם להקדיש יותר זמן לפעילות עם הכלב).

ב. אמצע - מחפשים חבר/ים לריצה, אבל אין לכם מצב רוח לרוץ מרתון ולדרוף אחרי הכלב שלכם בכל מקום? אז חיפוש אחר גזע כלבים ברמת אנרגיה בינונית הוא כנראה המתאים ביותר במקרה שלכם. אלה כלבים שאולי יצטרכו קצת פעילות נוספת, הולכים לפארק כמה פעמים בשבוע כדי לשחק או שדורשים טיולים קצת יותר ארוכים.

ג. גבוהה-ספורטאי מקצועי? אולי אתם מחפשים כלב שיוכל לרוץ אחריכם! במקרה זה, עליכם לבחון גזעים כגון כלבי עבודה, שגדלו בתחילה כדי לעשות דברים כגון ציד, נשיאת דברים או עבודה אחרת. גזעים אלה בדרך כלל מתאימים יותר להצטרף אליכם בריצות וייתכן שיתצטרכו פעילות נוספת כדי לתמוך באורח חייהם ורמות האנרגיה שלהם.


ו? מה היה הציון הסופי שלך?

למדו כאן על כמה מגזעי הכלבים האהובים עלינו בהתבסס על התשובות שלכם!

Small dogs

פאג - א׳ א׳ א׳
הפאג אוהב את זה כשהוא יכול ללכת לכל מקום עם הבעלים שלו. לכן הכלב שמח בקרב אנשים וידידותי מאוד לילדים. אם מגיעים מבקרים, הם מתקבלים בעליזות על ידי הפאג.

שפיץ - א׳ א׳ ב׳
למרות שהשפיץ במקור היה כלב שמירה, הוא באמת כלב נלווה. הכלב מעדיף להיות נעים, להתכרבל עם המשפחה ובעליו כל היום. השפיץ טוב גם בצורה יוצאת דופן עם כלבים אחרים. כלב מתוק מאוד, נאמן ותוסס ולכן אוהב לשחק בחוץ עם הילדים.

קיירן טרייר - א׳ א׳ ב׳
לקאייר טרייר יש זיקה רבה לילדים. הכלב הוא כלב משפחה נחמד ותמיד מוכן למשחק. הכלב הזה הוא בן לוויה לכל מי שנותן לו זמן ותשומת לב.

Cute dogs

מלטזית - א׳ א׳ ג׳ / א׳ ב׳ א / א׳ ב׳ ב׳ / א׳ ב׳ ג׳

הסקרנים הקטנים האלה מלאים באנרגיה והם גם מאוד עמידים ואינטליגנטים. לצד זה, המלטזי ידידותי לאלרגיה. המלטזי מתוק מאוד עם ילדים וכלבים אחרים. בגלל כל האנרגיה הזו, המלטזי אולי לא תמיד אוהב לשבת בשקט, אבל עדיין נהנה להתכרבל עם הבעלים שלו.

ביגל - ב׳ א׳ ג׳

אם אתם אוהבים כלב עליז, זריז וחכם אז הגעתם למקום הנכון עם הביגל. מכיוון שהם כל כך עליזים, הכלבים האלה יכולים להסתדר טוב עם ילדים וכלבים אחרים. הביגל הוא כלב המתאים באופן מושלם לחברות.

סמויד - ב׳ ג׳ א׳ / ב׳ ג׳ ב׳ / ב׳ ג׳ ג׳

הסמויד הוא כלב ידידותי לבני אדם ובעלי חיים. הם אוהבים ילדים ומבלים סביב המשפחה. הסמויד אינו בהכרח כלב עם הרבה אנרגיה, אבל הוא אוהב לרוץ פעמיים בשבוע, כדי שיוכל להיפטר מאנרגיה.

Dogs

קוקר ספנייל אנגלי - ב׳ א׳ ג׳

הכלב הזה מתאים באופן מושלם למשפחה. הכלב עדין וחביב מאוד ואוהב להיות עם הבעלים. מכיוון שהקוקר ספנייל האנגלי הוא כלב ציד אמיתי תגלו שגם הכלב מלא אנרגיה ויכול להיות שופע מאוד.

לברודל - ב׳ א׳ ב׳ / ב׳ ב׳ א׳ / ב׳ ב׳ ב׳ / ב׳ ב׳ ג׳/ ג׳ ב׳ א׳ / ג׳ ב׳ ב׳ / ג׳ ב׳ ג׳

הלברודודל ידידותי לאלרגיה. בנוסף, הלברודל גם התאים מאוד ככלב משפחה וכלב סיוע. הכלבים משמשים לעתים קרובות גם כלב טיפולי לילדים עם צרכים מיוחדים כגון אוטיזם.

פודל - ב׳ א׳ ב׳ / ב׳ ב׳ א׳ / ב׳ ב׳ ב׳ / ב׳ ב׳ ג׳ / ב׳ ג׳ א׳ / ב׳ ג׳ ב׳ / ב׳ ג׳ ג׳

הפודל הוא כלב יפה שהוא אינטליגנטי במיוחד, מאוד חברתי וידידותי לאלרגיה. בשל כך, הפודל אוהב בדרך כלל בני אדם ובעלי חיים, ובדרך כלל הוא חלק מהמשפחה. פודל תמיד צריך אתגרים כדי לא להשתעמם. זו הסיבה שהם לעיתים קרובות עוזרים ככלב נחייה או עובדים יחד עם אנשים עם צרכים מיוחדים, למשל ילדים אוטיסטים.

Hairy dogs

בוקסר - ג׳ א׳ ג׳

הבוקסר הוא כלב אנרגטי ונאמן מאוד, אדיב לילדים. בגלל הגישה של הכלב, הכלב יכול לפעמים להיראות דומיננטי במקצת, אך למעשה הכלב הזה יכול להסתדר היטב עם כלבים אחרים.

סט אירי - ג׳ א׳ א׳

אם אתם מחפשים כלב ידידותי ושמח שאוהב חיות אז הגעתם למקום הנכון עם הסט האירי. בנוסף, הכלב היפה הזה הוא גם עדין וסופר אינטליגנטי!

בולדוג אנגלי - ב׳ א׳ א׳

הבולדוג האנגלי חזק ושרירי מאוד. אבל אל תיבהלו ממראה הכלב או הדמות שלו! כאשר הכלבים מתקשרים היטב, הם כלבים מתוקים במיוחד לילדים ולכלבים. הבולדוג האנגלי אוהב לנצל את האנרגיה הנוספת שלו על ידי משחק.

Family dogs

לברדור רטריבר וגולדן רטריבר - ג׳ א׳ ב׳

כלבים אלה מתאימים מאוד למשפחה. הם כלבים מתוקים מאוד לילדים ולכלבים אחרים. בנוסף, הם גם כלבי חברה אמיתיים. כלבים אלה אוהבים לשחק ויש להם הרבה אנרגיה. הכלבים מתאימים ככלב ציד, כלב נלווה, ואפילו ככלב נחייה.

ניופאונדלנדר - ג׳ ג׳ א׳ / ג׳ ג׳ ב׳

הניופאונדלנד הוא כלב משפחה אמיתי שהוא מאוד חיבה, אדיב ורך באופיו. עם זאת, עליכם לגדל כלב זה היטב אם הוא עדיין גור. הכלבים האלה מסתדרים היטב עם כלבים וילדים אחרים. אבל בדיוק כמו הבוקסר, הניופאונדלנד יכול להיתפס כדומיננטי במקצת, כך שלא תמיד ישחק עם כלבים אחרים.

כלב הרים ברנזי - ג׳ ג׳ ג׳

כלב ההרים הברנזי הוא מאוד חיבתי ונאמן. נאמנות וחיבה זו מוצגים לא רק כלפי בעליו, אלא גם לילדים. ובכל זאת אתם צריכים להיזהר עם כלבים אחרים, כי כלב ההרים הברנזי יכול לפעמים להיות מאוד דומיננטי. כמו כן, ודאו כי הכלב מקבל מספיק פעילות גופנית בחוץ, כך שהוא לא יהיה סגור מדי בתוך הבית.

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם