כיצד ילדים יכולים לסייע בהגנה על האוקיינוסים?

כיצד ילדים יכולים לסייע בהגנה על האוקיינוסים?

מאת Babysits
5 מינ׳ קרא

חשוב שנגן על האוקיינוסים ככל שנוכל למען הדורות הבאים! זה מתחיל בכך שהילדים שלנו לומדים על הכחול העמוק ומבינים למה הוא כל כך מיוחד. יותר מזה, אנחנו יכולים לעודד את הילדים שלנו בכל יום לנקוט צעדים לקראת הגנה על האוקיינוס. בדקו את 7 הטיפים האלה על איך אתם יכולים ללמד את הקטנים שלכם להגן על האוקיינוסים!

איך לעודד ילדים להגן על האוקיינוסים

האוקיינוסים הם חלק חשוב מאוד מכדור הארץ שלנו! כמו עצים, האוקיינוסים עוזרים לבני אדם לנשום אוויר נקי ולשמור על איזון כדור הארץ. האוקיינוסים מספקים גם אנרגיה ומזון לאנשים ברחבי העולם. האוקיינוסים הם ביתם של יצורים חיים רבים, כמו גם בני אדם רבים ברחבי העולם.

זה יכול להיות קל יותר ממה שאתם חושבים לעודד את הילדים שלכם ללמוד על האוקיינוס ולרצות לטפל בו. יצרנו רשימה של הדרכים הרבות שבהן אנו יכולים לעודד את ילדינו להיות מודעים יותר להשפעה האנושית על כדור הארץ והאוקיינוסים שלו.

How to teach kids to help the ocean

השתמשו בפחות פלסטיק חד פעמי

זה עשוי להיות מובן מאליו. עם זאת, זה יכול להיות קשה להימנע מפלסטיק! זה נמצא בכל מקום בחנויות המכולת שלנו! נסו לקחת את הילדים שלכם לשוק האיכרים המקומי ולהראות להם איך למצוא אפשרויות שאינן עשויות פלסטיק. אנו יכולים לעודד את ילדינו להשתמש בפחות פלסטיק בחיי היומיום שלהם על ידי דוגמה לכך. כאשר אורזים ארוחות צהריים מבית הספר, נסו להימנע ממזון ארוז מראש שלרוב מגיע עטוף בפלסטיק. במקום זאת, שימוש במיכלים לשימוש חוזר ואריזות נייר מראה להם כיצד ניתן להפחית את ההשפעה שלנו על האוקיינוס ​​באופן שבו אנו קונים ומכינים מזון.

R

מבשלים בצורה בת קיימא

הסיבה העיקרית לפלסטיק באוקיינוסים הן רשתות דיג. למרבה הצער, מוצרים סבירים רבים אינם מקורם בר קיימא, וגורמים נזק גדול לאוקיינוסים. נסו לבקר בשוק הדגים ופירות הים המקומי עם הילדים שלכם כדי לראות אם אתם יכולים למצוא אפשרויות בר קיימא יותר. הקרן להגנת הסביבה היא כלי נהדר לקבלת החלטות מושכלות לגבי סוגי הדגים ופירות הים שתוכלו לבחור עם השפעות נמוכות יותר. כמו כן, הורדת צריכת הדגים ופירות הים יכולה להיות דרך מצוינת להפחית את השפעתנו על האוקיינוסים. במקום זאת, נסו להכניס יותר שעועית וירקות ירוקים לתזונה של ילדכם כתחליף.

sustainable cooking

צמצמו את השימוש, עשו שימוש חוזר, קדימה למחזר!

ישנן דרכים רבות שבהן אנו יכולים לעשות שימוש חוזר ולמחזר. אפשרות מצוינת היא לספק לילדים שלך בקבוקי מים לשימוש חוזר. זוהי דרך קלה להפחית את השימוש שלך בפלסטיק וללמד את הילדים שלך כמה קל זה יכול להיות להיות מודעים בחיי היומיום שלנו. לקבלת דרכים מהנות ללמד את ילדיכם על ההשפעה של פלסטיק ומוצרים אחרים שמגיעים לאוקיינוסים, עיינו במדריך שלנו למיחזור עם ילדים!

Reusable bottle

ניקוי אוקיינוס

בפעם הבאה שתצאו לטיול לחוף הים, הסתכלו סביב ותראו אם אתם יכולים לזהות פלסטיק כלשהו. זוהי דרך קלה לחולל שינוי שגם ילדים יכולים לעשות. אפילו יותר, קחו את הילדים שלכם לימי ניקיון ים! אלו הן הזדמנות מצוינת לילדכם לראות את ההשפעה שיש לבני אדם על האוקיינוסים, ולגרום להם להרגיש שהם יכולים להיות חלק מהפתרון. אם אתם לא גרים ליד אוקיינוס, פארקים, ניקיון שכונתיים ושאר טבע הם גם אפשרויות מצוינות!

How to teach kids to help the ocean

צמצום טביעות פחמן

עידוד הילדים הקטנים שלנו להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם היא דרך מצוינת ללמד אותם על ההשפעה שיש ל-CO2 על האוקיינוסים שלנו. ככל שיותר CO2 משתחרר לאטמוספירה שלנו, כך האוקיינוסים שלנו נהיים חומציים יותר. משמעות הדבר היא שיצורי ים, שוניות אלמוגים וסביבות תת-מימיות אחרות נאבקות לשמור על האיזון הנכון. אנחנו יכולים ללמד ילדים על השפעת CO2 על ידי שימוש בפחות חשמל או על ידי רכיבה על אופניים או הליכה במקום נהיגה.

Reduce carbon

תנו לטבע להיות!

חשוב שנלמד את ילדינו להיות מודעים לחיות הבר. מה אם מישהו נכנס אלינו הביתה ויתחיל להרוס את כל הרהיטים שלנו ולקחת את כל האוכל שלנו? ודא שילדים ידעו להישאר על השביל כשהם בטבע, ולא להאכיל בעלי חיים אלא אם כן זה אושר על ידי מומחי חיות בר. כמו כן, זה תמיד לקח טוב להשאיר דברים כמו שמצאתם אותם. זה אומר לקחת איתנו את כל הפסולת שלנו ולא לגעת או לקחת הביתה חיות קטנות או לעקור צמחים ועלים מבתיהם.

nature walk

למדו כמה שיותר

האוקיינוס הוא מקום קסום ומרגש! לימוד ילדים על נפלאות האוקיינוס יכול לעורר את העניין שלהם להפוך לביולוג ימי או פעיל זעיר! ללמד ילדים לטפל באוקיינוס קל כשיש כל כך הרבה מה לגלות. לערב סרטים, העלו את ה-Blue Planet של BBC או סרט תיעודי אחר על האוקיינוס שהם יאהבו.

אנו מקווים שתקבלו השראה מהטיפים האלה! נסו להטמיע חלק מהפעולות הללו בשגרת היומיום של ילדכם ועודדו אותו ללמוד עוד על האוקיינוסים שלנו וכיצד להגן עליהם.

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם