טיפול בילדים לאחר גירושין

טיפול בילדים לאחר גירושין

מאת Babysits
4 מינ׳ קרא

גירושין הם החלטה לא פשוטה שאפשר שכל זוג יכול להגיע אליו ווכשיש ילדים מעורבים זה יכול להיות קשה עוד יותר. העסקת בייביסיטר יכולה להיות משימה מאתגרת אך חשובה שכן היא יכולה להיות המפתח להפוך את המעבר הזה לילדים ללא מתח ככל האפשר.

בייביסיטר יכול לספק יציבות נחוצה בחייהם של הילדים בתקופה סוערת זו. הבייביסיטר הנכון יכול גם לעזור לתקשר להורים את ההשפעות של הגירושין על הילדים.

הניסיון להגיע להסכמה הדדית לגבי מי צריך לדאוג לילדים שלך יכול להיות קשה. מה יקרה אם שני ההורים לא מסכימים? כיצד ניגשים לכללים מביכים הקיימים כעת עקב גירושים? אנחנו כאן כדי לעזור, להלן כמה טיפים להקל על המעבר.

הילד צריך להיות במקום הראשון

אתם חייבים להיות מוכן להתפשר, נסו לשים בצד את ההבדלים בצד במידת האפשר ולהתרכז בילד. איזה בייביסיטר תתאים לחיים החדשים שלכם, והאם הם מסוגלים לתמוך בילדים בתקופת המעבר הקשה הזו? תנו לילדיכם מספיק מידע כדי להכין אותם לקראת השינויים הקרובים בחייהם. ענו על שאלותיהם בצורה הכנה ביותר שאפשר אך זכרו כי הם אינם צריכים לדעת את כל הסיבות העומדות מאחורי הגירושין.

צרו לוח זמנים

איזה סוג של בייביסיטר אתם צריכים? אם שניכם נמצאים בלוחות זמנים דומים לעבודה, האם כדאי להעסיק בייביסיטר במשרה מלאה? או שצריך בייביסיטר במשרה חלקית לשעות העבודה? אלו שאלות שחשוב לשאול, אולי השותף שלכם מעדיף לבלות זמן נוסף עם הילדים במקום לשכור בייביסיטר. כמו כן, טוב לדון במי מטפל בילד במקרה הבלתי סביר שהבייביסיטר יבטל, ותכננו פתרון כדי להימנע מחלוקות. במידת האפשר, צמצמו לוחות זמנים, מעברים או הפרדות פתאומיות בלתי צפויות.

העסקת בייביסיטר

איך מוצאים בייביסיטר שמתאים לדינמיקה המשפחתית החדשה שלכם? בייביסיטר יכולים לעזור מאוד במצבים אלה. המטרה שלנו היא להעצים את ההורים ואת קהילת הבייביסיטר ברחבי העולם. אנו מאמינים בעתיד המפנה לפתרונות קלים יותר לחיי היומיום. כאשר שוכרים בייביסיטר במהלך/אחרי גירושין, כדאי לבחור את אותו בייביסיטר לשני ההורים כיוון שלילד יכול להיות קשה להיות בעל שני בתים ומספר בייביסיטר. קיום בייביסיטר אחד בין שני הבתים מספק לילד יציבות רבה יותר, אשר בדרכו יעזור להם במעבר החדש הזה.

דונו בצרכים שלכם

מומלץ לדון במה ששניכם צריכים מבחינת בייביסיטר. אפשר להעדיף בייביסיטר צעיר יותר שיכול להיות יצירתי ולשחק עם הילדים. יש שעשויים להעדיף בייביסיטר מבוגר עם ניסיון של שנים. זה רעיון טוב לשני ההורים לפנות לכמה בייביסיטרים כל אחד ולנסות להגיע להסכמה הדדית לגבי אחד. זה יכול לעזור למנוע מחלוקות גדולות. חלק מהילדים אוהבים לבלות מחצית מזמנם עם כל הורה ויש אחרים המעדיפים את היציבות שיש בית אחד וביקורים של ההורה השני. חלק מההורים בוחרים להישאר באותו בית, אך הדבר פועל רק בנסיבות הנדירות ביותר. זו הסיבה מדוע בייביסיטר משותף אחד הוא הטוב ביותר מכיוון שיותר מדי שינויים יכולים להיות מכריעים עבור הילד. שני ההורים צריכים לפעול לשמירה על שגרה ומשמעת זהים בשני משקי הבית. ציפיות דומות לגבי שעות שינה, כללים ושיעורי בית יפחיתו חרדה, במיוחד אצל ילדים צעירים יותר.
תַקצִיב

כמה תשלמו לבייביסיטר שלך? זהו גם נושא שצריך לדון בו בין ההורים. על שני ההורים לגבות תשלום המתאים לתקציביהם. זה יכול להיות נושא מביך לגשת אליו, אבל אם אתם מתקשים תוכלו גם לבדוק את המחיר הממוצע של בייביסיטר כדי לעזור לשניכם להגיע להסכמה.

נושאים רגשיים

מומלץ להסביר לבייביסיטר את הנסיבות. ספרו להם אם הייתה תקופה קשה לילדים שלך. תנו להם עצות מה לומר אם הילדים שואלים שאלות קשות בנוגע לגירושין של הוריהם. בקשו מהם לתת משוב אם הם מבחינים בסימנים לכך שילדיכם מתקשים עקב הגירושין האחרונים. חשוב להיזהר משינויים התנהגותיים בסימנים חדשים או משתנים של מצב רוח. עֶצֶב; חֲרָדָה; בעיות בבית הספר; או קשיים עם חברים, תיאבון ושינה יכולים להיות סימנים לבעיה.


בסך הכל העצה החשובה ביותר היא לשים את הילדים במקום הראשון. שני ההורים רוצים רק את הטוב ביותר עבור ילדיהם. זה יכול להיות מאתגר למצוא את ההתאמה המושלמת, אבל אני מקווה שבעזרת Babysits יחד עם הטיפים הללו, שניכם תמצאו בייביסיטר מושלמת למשפחתכם. תוכלו גם להשתמש בBabysits כדי למצוא מטפל/ת אם אתם מחפשים עזרה נוספת בתקופה זו.

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם