מעון יום אבא

מעון יום אבא

מאת Babysits
3 מינ׳ קרא

איך היית מתאר/ת את אבא שלך? האם הוא חזק, אכפתי, אוהב, אדיב? כאשר אנו מבוגרים התפיסות שלנו יכולות להשתנות. כילד, את/ה אולי זוכר/ת את אבא שלך כהורה המהנה והקליל במקום האחראי והרציני. הסתכלות אחורה כמבוגר יכולה לעתים קרובות לספר סיפור אחר. האם אנו מזלזלים באבותינו? האם הם רק ה"עוזרים " וה"שחקנים" של המשפחה? בשנים האחרונות התפקיד של האב המודרני התפתח לחלוטין. שינוי התפקיד הזה יכול להציף את האבות המודרניים ולגרום להם להרגיש מבולבלים עם מה הם יכולים לעשות כדי להתאים לתפקיד החדש הזה.

לפני קריאת מאמר זה, ברצוננו להודיע לכם כי לא תמיד משפחה מורכבת מאמא ואבא. בין אם משפחה מורכבת מאמא ואבא, 2 אמהות, 2 אבות, אם חד הורית או אבא או שילוב אחר לגמרי - משפחה חייבת תמיד להיות איחוד המעוצב על ידי תמיכה, לכידות ואחרון חביב, אהבה. בבירור אנו רוצים לפנות לכל סוג של משפחה והורה באמצעות מאמר זה.

הדינמיקה המשפחתית השתנתה, לא עוד חובתה של האם להישאר בבית לבשל ולנקות בזמן שאבא יוצא לעבודה. בהרבה מקרים שני ההורים יוצאים לעבודה, ולכן צריך להאציל הורות באופן סביר. משק בית עם שני הורים עובדים מעביר מסר חיובי, זה מראה על שותפות ושוויון. האב המודרני משנה לאט לאט את הסטריאוטיפ של אבות ברחבי העולם.
זו כבר לא הנורמה לחזור הביתה לארוחת הערב על השולחן וילדיכם שטופים ומוכנים לשינה. אבות נדרשים כעת להיות נוכחים יותר ולאט לאט לומדים כיצד להיות "אבות מגניבים" בחברה של היום.

being a dad

שגרת בוקר עם אבא

שגרת הבוקר אינה מהנה לעיתים קרובות, אף הורה או ילד לא ירצו לעזוב את המיטה הנעימה שלהם לעבודה או לבית הספר. הורים צריכים להיות בתורם השעון המעורר. תן לשותפה שלך כמה דקות נוספות לישון או לשתות קפה בזמן שאבא מעיר את הילדים. אבות יכולים להפוך את ההתכוננות לכיף בבית הספר לכייפית על ידי יצירת משחקים מהנים למשחק בכדי לגרום לילדים להתרגש לקראת היום הקרוב.

מי אמר שאבות לא יכולים לבשל?

ישנם הרבה שפים מפורסמים ברחבי העולם שהם גברים. תהיו יצירתיים עם כמה ארוחות צהריים מהנות לילדים. זה לא צריך להיות קשה, ילדים אוכלים בעיניים היפכו את האוכל למושך. הוסיפו אלמנט הפתעה לקופסאות האוכל שלהם, כדי לעזור ליצור התרגשות לגבי זה שאבא מכין ארוחת צהריים. לדוגמה, אתה יכול להכין את חטיף כמו זה עם מיניונים לארוחת צהריים מהנה, טעימה ובריאה לילדים שלך:
Snack for kids

יום אבא

לפעמים אבות הם המפרנס העיקרי של המשפחה. אם זה המצב, אבא צריך לנסות לקיים יום אבא שבו הוא לוקח יום חופש מהעבודה כדי לקחת את הילדים לטיול או לבלות זמן איכות בבית. לתת לבן זוגך הפסקה מחיי המשפחה התוססים. אבא יכול להשתמש בזה כהזדמנות להיקשר עם הילדים ולהוכיח שאבות יכולים להיות מהנים ואחראיים.

שגרת השינה של אבא

שעת שינה היא תמיד דרך מצוינת לבלות זמן איכות עם ילדיכם. אבות אוהבים להכניס את ילדיהם למיטה ולספר להם סיפור לפני השינה. אבות מגניבים לא צריכים לקרוא ספרי סיפורים, הם יכולים להיות יצירתיים על ידי לספר סיפור על הרפתקה שהייתה להם בילדותם. ילדים אוהבים ללמוד על הוריהם וכיצד הם היו בילדותם.


אבות יכולים להרגיש מאוימים מתפקידם החדש כהורה. מכיוון שהחברה השתנתה מאז שהיינו ילדים, קשה לדעת היכן למצוא הדרכה. אין זה סביר כי להורינו יש ניסיון עם התא המשפחתי המודרני החדש כאשר גדלו במשקי בית מסורתיים יותר. כיום לשני ההורים יש את החופש לקחת את התפקיד שהם רוצים. חשוב שיהיה תא משפחתי מגוון בו שני ההורים הם שותפים שווים.

אנו יודעים שרוב האבות לרוב אינם מסוגלים לבלות זמן איכות בגלל העבודה, אך עם ההצעות שלמעלה, הילדים שלך יזכרו אותך כאבא מדהים!

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם