חזרה לשגרת הלימודים

חזרה לשגרת הלימודים

מאת Babysits
3 מינ׳ קרא

אחרי קיץ ארוך בבית ובחופשה עם המשפחה, החשש הגדול ביותר של כל ילד הגיע: תחילת הלימודים! תקופה זו של השנה היא לעתים קרובות זמן עמוס להורים. אבל אם אתם מתחילים עם הרגלים טובים, זה לא צריך להיות כל כך רע!

חשוב ללמד ילדים שאפשר לשפר את מה שנראה כמצב רע אם יש לבצע צעדים קטנים אלה. אז איך נוכל להיות מוכנים טוב יותר לחזור לבית הספר. להלן מספר טיפים שיעזרו לך להתמודד עם שגרת חזרה לבית הספר:

back to school

1. קנו את כל הפריטים שאתם צריכים

עברו על התרמיל, הילד יצטרך קלמר, יומן, מחברות וספרי לימוד. רעיון טוב להקל על הארגון הוא לשייך את המחברות שלך בצבע, כך אפשר לשייך נושאים שונים לצבעים שונים.

נ.ב: ביחס לילדי בית ספר יסודי, השתמשו בתוויות על כל הפריטים עם שם המשפחה, שם המשפחה וכיתה של הילד, זה מקל על מציאתם שוב!

Coloring pencils

2. הכינו הכל מראש

זה רעיון טוב כדי להיות מוכן היטב מבחינת ילקוט ואת בגדי בית הספר ליום המחרת. בעקבות זאת תוכלו לסדר את ארון הבגדים כך שהכל תקין ומוכן לשבוע הקרוב.

kids backpack

3. חשיבות ארוחת הבוקר

הכינו ארוחת בוקר טובה בבוקר המספקת את האנרגיה הדרושה כדי לעבור את היום. אל תשכח חטיף ,חטיף באמצע הבוקר הוא המפתח וצריך להיות חלק מרשימת הדברים שיש לשים בילקוט.

Breakfast

4. הכניסו אותם למיטה מוקדם

במהלך הקיץ, הם לא רגילים ללכת לבית הספר, אך מועיל להם להתרגל ללכת לישון מוקדם כדי להתמודד עם זמן הלימודים. בהקשר זה מאוד עוזר לעסוק בספורט כלשהו או לנסות לקרוא ביחד דבר מה כדי שילדיך יתעייפו בקלות בערב.

bedtime story

5. להתעורר מוקדם

בנוסף לכך להרגלתם ללכת לישון מוקדם, תוכלו אפילו להרגיל אותם להתעורר מוקדם במהלך סוף השבוע. ברור שמגיע להם לישון עוד קצת, אבל נסו להעיר אותם לא יאוחר מ -9 בבוקר, להניע אותם עם יום שלם קדימה לשחק ולצאת וליהנות עם חבריהם.

waking up early

6. זמן שיעורי בית

המורים יכולים מיד להפציץ את הילדים בשיעורי בית, אך אין ממה לפחד! החליטו מיד כמה שעות להקדיש לשיעורי בית. אם אין לך זמן, תוכל תמיד להתקשר לבייביסיטר לבוא לעזרתך.

homework

הודות לטריקים הקטנים הללו בית הספר יהפוך הורים ותלמידים מאושרים יותר! הדבר החשוב הוא להפוך את השגרה הזו למהנה מבלי לשכוח לתגמל את ילדיכם בכך שתשאירו להם מקום לנוח.

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם