טיפים לחזרה לבית הספר שיעזרו לך להתארגן (חינם להדפסה)

טיפים לחזרה לבית הספר שיעזרו לך להתארגן (חינם להדפסה)

מאת Babysits
4 מינ׳ קרא

תקופת החזרה ללימודים עלולה להלחיץ ​​משפחות רבות. לאחר זמן רב שבו צריך להעסיק את הילדים, החזרה לשגרת הלימודים יכולה להיות אתגר לא קטן. קל להיות המום מכל הדברים שצריך לעשות. למרבה המזל, יש לנו כמה רעיונות נהדרים לארגון בית הספר שיעזרו לכם במהלך המעבר. בעזרת הטיפים על איך חוזרים לבית הספר, ילדכם בהחלט יתחיל את שנת לימודים נהדרת!

חזרה לבית הספר טיפים לארגון למשפחות

השתמשו בלוחות זמנים שבועיים

לא תמיד הכנה לילדים לחזור לבית הספר היא משימה קלה. קביעת סדר יומי יכול להיות כלי מצוין לשמירה על התארגנותך במהלך המעבר חזרה לבית הספר. רעיון מצוין הוא ליצור לוחות שנה (שבועיים) כדי לשמור על סקירה כללית של כל מה שצריך לעשות במשך השבוע. אפשר להדביק את לוח השנה השבועי על המקרר וכך שלכל המשפחה תהיה סקירה כללית עליו.

לוח זמנים שבועי

לוח זמנים שבועי

תכננו מראש עם רשימות מטלות

גם כשאת/ה הורה מאורגן במיוחד, לפעמים אפשר לשכוח דברים. אל תדאג! רשימת מטלות פשוטה יכולה לעזור לזכור דברים חשובים ולשמור על המשפחה מסודרת. באיזו שעה משחק הכדורגל של בנך? באיזו שעה תביאי את בתך לשיעור הפסנתר שלה? אילו פריטים צריך לקנות לקניות במכולת? אילו דברים לארוז לטיול המשפחתי? רשום את הכל ברשימת המטלות. תלה את רשימת המטלות על הקיר כדי לשמור על המשימות בראש מעייניך.

רשימת מטלות 1 רשימת מטלות 2
רשימות מטלות יומיות daily to do lists

תרשימי תגמול

אם לילדכם משעמם במהלך חופשת הקיץ, מדוע לא להניע אותו לעזור בבית עם כמה מטלות? כגון ניקוי החדר או השקיית הצמחים. אפשר לבקש גם מטרות אחרות כמו קריאת ספר, נגינה בכלי. כדי להניע את הילד ולעורר אותו במשימה מסוימת, תוכל להשתמש בתרשים תגמול. זוהי דרך נהדרת ומשעשעת להניע את ילדכם לבצע מטלות מסוימות. תרשימי התגמול עובדים טוב במיוחד עם פעוטות וגיל הרך, במיוחד כאשר אתה משתמש בתרשימי מדבקות! ילדים פשוט אוהבים מדבקות!

תרשימי תגמול

תרשימי תגמול

צרו שגרה יומיומית

האם לילדך קשה לפעול לפי לוח זמנים קבוע? המפתח כאן הוא ליצור שגרה עקבית שעוזרת ליצור סדר ומבנה לאורך כל היום. למשל, לעשות חשבון אחרי ארוחת הצהריים, זמן משחק לפני ארוחת הערב וקריאת סיפור יחד לפני השינה. שגרת יומיום מועילה לילדיכם בכך שהיא מספקת להם סביבה מובנית, שכן שינויים מהירים בשגרת הילד יכולים לגרום לחרדה ומתח הן עבורכם והן עבור ילדכם. לפיכך, חשוב לבסס שגרת קיץ, במיוחד כאשר ילדכם חוזר לבית הספר. בדרך זו, זה יהיה פחות מלחיץ כאשר ילדיכם יחזרו לבית הספר. למרבה המזל קל יחסית ליצור שגרה שילדכם מסוגל לדבוק בו.

bedtime routine

שגרת בוקר

מעדיפ/ה ליצור שגרת יומי משלך או תרשים תגמול עם משימות שונות? את/ה יכול/ה להוריד ולהדפיס כאן תבניות ריקות שתוכל/י למלא בעצמך ולהתאים אישית כרצונך!

בחרו מה הכי מתאים למשפחתכם

עם הטיפים האלה את/ה בהחלט תישאר/י מאורגנ/ת במהלך כל החופש הגדול. בין אם את/ה משתמש/ת בלוח זמנים שבועי, רשימת מטלות או שגרה יומית, בסופו של יום, את/ה בוחר/ת מה הכי מתאים למשפחתך. רק וודא/י שאת/ה נהנה/ת מזה!

אנו מקווים שטיפים אלה יעזרו לך לעבור את חזרה לבית הספר בצורה חלקה ככל האפשר! צריכים בייביסיטר שתעזור במעבר?

מעוניינים בעוד טיפים להורים?

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם