פחי מיחזור עשה-זאת-בעצמך לילדים

פחי מיחזור עשה-זאת-בעצמך לילדים

מאת Babysits
3 מינ׳ קרא

האם את/ה מחפש/ת דרך מהנה להסביר את המיחזור לילד/ה שלך? אז יש לנו את היצירה המושלמת בשבילך! את/ה יכול/ה לעשות כיף לעשות את ה-עשה-זאת-בעצמך הזה ביחד עם הילדים שלך תוך הסבר מה זה מיחזור ולמה זה כל כך חשוב.

מה זה מיחזור?

מיחזור הוא שימוש חוזר בחומרים. זה שונה משימוש חוזר במוצרים עצמם. על ידי שימוש חוזר במוצרים עצמם, את/ה יכול/ה לחשוב על שימוש מחדש בחולצת טריקו ישנה כסמרטוט ניקוי. במיחזור לעומת זאת, אנו מפרידים אשפה וכדי שניתן יהיה להשתמש בחומרים ישנים ליצירת מוצרים חדשים.

הנייר שאנו ממחזרים הופך לנייר או מוצרי נייר חדשים ופלסטיק שאנו ממחזרים נוצר לבקבוקי פלסטיק ומוצרים חדשים. על ידי כך, נוכל לוודא שצריך לכרות פחות עצים ופחות גז טבעי ונפט. זה באמת נהדר עבור הסביבה!

סוגי מיחזור

ישנם מספר סוגים של פחי מחזור ופחי פסולת כגון: מיחזור זכוכית, מיחזור נייר, מיחזור פלסטיק, פסולת ירוקה/חצר ופסולת כללית.

מיחזור זכוכית מיועד במיוחד לזכוכית. הקפידו להסיר את המכסים מבקבוקי זכוכית ומכלים שאתם ממחזרים. מיחזור נייר מיועד רק לנייר. לכן, הקפידו להסיר כל פלסטיק שעשוי להיות מחובר לנייר שאתם ממחזרים. באופן דומה, מיחזור פלסטיק מיועד לפלסטיק בלבד.

לפעמים יש פיקדון בקבוקים על בקבוקי זכוכית או פלסטיק. אם תביאו אותם לסופרמרקט או למקום ההורדה הנכון, תוכלו לקבל כסף בחזרה ולמחזר אותם בדרך זו!

פסולת ירוקה וחצר יכולה לכלול צמחים או עשבים שוטים מהגינה. אבל, זה יכול לכלול גם פסולת פירות וירקות שאתם לא אוכלים (כגון קליפות בננה).

צרו את סל המיחזור עשה-זאת-בעצמך

יצירת עשה-זאת-בעצמך מתאימה לילדים בכל הגילאים, והיא דרך מהנה וייחודית להסביר להם מיחזור. זה גם פרויקט מושלם לעשות בזמן בייביסיטר!

כדי להכין עשה-זאת-בעצמך זה, אתם צריכים:

  • נייר צבעוני או קרטון
  • מספריים
  • סרט ו/או דבק
  • עִפָּרוֹן
  • מדפסת (אופציונלי)

recycling bin diy for kids

שלב 1:

החליטו כמה גדול אתם רוצים את סל המיחזור שלכם וחתכו את הנייר הצבעוני כך שיהיה בגודל הנכון.

שלב 2:

קפלו את הנייר ל-4 חלקים שווים, כך שתוכלו לקפל אותו לריבוע. לאחר מכן הדקו אותו עם דבק כלשהו.

שלב 3:

לקצה המכסה השתמשנו בשאריות הנייר שנחתכו בשלב הראשון. אתם יכולים לקפל את זה לארבעה חלקים שווים גם כן.

שלב 4:

קפלו את זה לריבוע והוסיפו דבק בפנים כך שיידבק.

שלב 5:

גזרו ריבוע שיתאים למכסה שלך. הניחו את קצה המכסה על פיסת נייר ועקוב אחר כמה גדול הריבוע צריך להיות. וודאו שחתיכה בולטת החוצה כך שתוכלו להדביק אותה מבפנים.

שלב 6:

הדביקו את הריבוע לקצה המכסה.

שלב 7:

בדקו אם המכסה שלכם מתאים היטב לפח המיחזור שלכם, אם לא, אתם עדיין יכולים להתאים זאת.

שלב 8:

פתחו את פח המיחזור שלכם. עשו זאת על ידי יצירת חור באמצע הפח שלכם וחיתוך ריבוע או מלבן מתוך זה.

שלב 9:

הדפיסו או ציירו סמל לאיזה סוג של פח מחזור עשיתם (זה יכול להיות נייר, פלסטיק, זכוכית או פסולת כללית) ודברים שאתם יכולים לזרוק לפח. לדוגמה, זה יכול להיות בקבוקי זכוכית או מיכלים, קופסאות נייר או פיצה. אתם יכולים לקשט אותו איך שאתם רוצים אז היו יצירתיים!

עכשיו, אתם יכולים להסביר לילדכם את המיחזור בצורה מהנה, איך פועלים פחי מיחזור ומדוע זה חשוב. הניחו את כל הדברים לפני ילדכם ותנו לו לשים הכל בפח המיחזור הנכון. אם הם הכניסו פריט לפח המיחזור הלא נכון, תוכלו להסביר להם מדוע זה לא נכון.
אנו מקווים שהיה לך ולילדך המון כיף להכין את ה-עשה-זאת-בעצמך הזה. מחפשים אומנות כיפית ואינפורמטיבית אחרת? תסתכלו בדף פעולת אקלים שלנו ובעשה-זאת-בעצמך כדי לקבל יותר השראה!

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם