שגרת לילה לילדים

שגרת לילה לילדים

מאת Babysits
4 מינ׳ קרא

אחרי יום מרגש, זה יכול להיות מאוד קשה לילדים להירגע ולהתכונן ללכת לישון בערבים. כדי להקל מעט על התהליך הזה ולהכניס קצת יותר שגרה לחיי היום יום שלך, ריכזנו דוגמה לשגרת לילה לילדים. אספנו את הטיפים הטובים ביותר מהורים שונים וחיברנו אותם במאמר זה. יצרנו עבורך גם מתכנן שעת לילה! תסתכל/י:

זמן ארוחת ערב

ארוחת ערב משפחתית היא הדרך המושלמת להתחיל שגרת ערב ולילה רגועה. מכיוון שעיכול מזון כראוי חשוב כדי שילדים יוכלו לישון טוב ולוקח קצת זמן, ילדים לא צריכים ללכת לישון עם בטן מלאה. זו הסיבה שאנו ממליצים להתחיל את הערב בארוחת ערב. פעמים רבות הילדים אוכלים ארוחת צהריים בבית הספר או שרק חלקים מהמשפחה נמצאים בבית לארוחת צהריים, ולכן ארוחת ערב היא הזדמנות מצוינת לפעילות משפחתית שגרתית מדי יום.

Dinner Time

לסדר את הזמן

בזמן שההורים, הבייביסיטר או הילדים הגדולים יותר עסוקים בניקיון המטבח לאחר ארוחת הערב, לילדים הצעירים יותר יש זמן להיפטר מהכאוס בחדרי השינה שלהם. חוקרים רבים מאשרים שאנו ישנים הרבה יותר טוב בסביבה נקייה ומסודרת. כדאי להפוך את הניקוי לשגרה קלה לילדים על ידי מקום קבוע לכל צעצוע בחדר. קופסאות עם תאים ותאים קטנים במגירות גדולות יעזרו לך לשמור על סדר. ובעוד שאת/ה עסוק בניקיון המטבח ושרידי ארוחת הערב, יהיה לילדים קל יותר לנקות את חדריהם ללא השגחה.

Tidy Up Time

זמן משחק

על מנת למנוע רמות אדרנלין מוגברות לפני השינה אך כדי להפחית אותה, משחקים ופעילויות מרגיעים הם הפתרון המושלם. אם הילדים אוהבים לקרוא, ספר יכול להיות דרך מצוינת להירגע. הקריאה עבורם גם מרגיעה מאוד לילדים, גם אם הם כבר יכולים לקרוא בעצמם. עבור משפחות רבות, כמה דקות של טלוויזיה הן חלק משגרת לילה מתפקדת. אנו ממליצים לך להתבונן מקרוב בהתנהגות הילדים לאחר צפייה בטלוויזיה. אם אתה מרגיש שהילדים נעשים מאוד אנרגטיים ועצבניים, כנראה שהטלוויזיה לא צריכה להיות חלק משגרת הלילה שלך. עם זאת, אם זה עוזר לילדים להירגע, אין שום דבר רע בהדלקת הטלוויזיה לכמה דקות.

Tidy Up Time

הכנה לבוקר שלמחרת

פעילות נוספת הניתנת לשילוב בשגרת הלילה ועוזרת לחסוך זמן, היא הכנה לבוקר שאחרי. זה כולל לארגן את התיק לגן או לבית הספר מראש ואת הכנת הבגדים שלהם ליום המחרת. אך שימו לב: בחירת התלבושת הנכונה יכולה להוות מקור מחלוקת עצום לילדים בגיל מסוים! הדבר הטוב ביותר שאת/ה יכול/ה לעשות הוא קודם כל לתת לילדים להחליט בעצמם ולאחר מכן לבצע כל שינוי נחוץ בתלבושת. לא, הילד לא יכול ללכת לבית הספר עם חולצה ללא שרוולים בחורף. לא, את לא יכולה ללבוש גרביונים מצמר ב 27 ° C. לא, תחפושת הנסיכה שלך אינה בגד מתאים לאימוני כדורגל. אם אתם עדיין מחפשים טיפים נוספים לשגרת בוקר, תוכלו למצוא אותם כאן.

Morning Time

מתכוננים לישון

חלק זה של שגרת הלילה הוא כנראה החלק שגורם לרוב המחלוקות והוויכוחים הגדולים ביותר. כאשר הגיע זמן הפיג'מות, הילדים הופכים להיות מודעים לכך שבקרוב יגיע הזמן לישון ובאורח פלא יקבלו חיזוק אנרגיה. עם זאת, אם אכלת ארוחת ערב לפני זמן מה והיה לילדים הזדמנות להירגע ולהירגע לאחר ארוחת הערב, שלב זה בדרך כלל קל יותר. תן להם את הזמן הדרוש להם לשינוי, צחצוח שיניים ושטוף את פניהם. בערבים מסוימים ניתן לבצע זאת תוך 5 דקות ובמקרים אחרים זה עלול לקחת קצת יותר זמן. היזכר/י במאמץ שאת/ה צריכ/ה לפעמים לקום מהספה וללכת לשירותים בערב.

Getting ready for bed

שעת שינה

אם פיתחת ושמרת על שגרת לילה שעובדת עבורך, השלב האחרון הזה כבר לא אמור להוות בעיה. סיפור לפני השינה או האזנה לרדיו יכולים להרגיע את הילדים ולעזור להם להירדם אפילו מהר יותר. אם אתם עדיין מתקשים לגרום לילדיכם לישון תוכלו למצוא כאן טיפים נוספים.

האם מצאת את הטיפים האלה מועילים? הדפס/י את מתכנן הלילה השגרתי שלנו לשימוש עם הקטנטנים שלך.

Night Routine Planner


כאמור בשגרת לילה או בשגרה באופן כללי, חשוב למצוא אחת שמתאימה לך ולמשפחתך. חלק מהילדים יכולים להירגע מול הטלוויזיה, אחרים הופכים לפעילים ואנרגטיים עוד יותר. חלק מהילדים נהנים לקרוא ספר בערבים, עבור ילדים אחרים זה עינוי פשוט והם מעדיפים להאזין לרדיו. גלו מה עובד עבורכם וצרו את שגרת הלילה המושלמת למשפחתיכם!

הצטרפו לקהילת הבייביסיטרים!

הרשמו בחינם